Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

APRILES 2003

11. 04. 2003
1
0
3027
Autor
Petula



ARILES


KONTAKTY


DISKUSE


TEXT


POSLECH


Apriles 2003
festival ženské a lesbické kultury
Motto: Moje tělo je Ona

25. 4. - 26. 4. 2003
Goethe Institut, Masarykovo nábř. 32, Praha 1

Doprovodné programy:
22. 4. - 27. 4. 2003
na různých místech v Praze

 

 

Pod záštitou české dokumentaristky Heleny Třeštíkové

 

"… láska je jen jedna a je to stejný zázrak, ať jde o lásku mezi
mužem a ženou či mezi dvěmi ženami. (Nebo mezi dvěma muži).
Potěšila mne nabídka záštity festivalu Apriles. Fandím lesbickým ženám ,
podporuji jejich úsilí o rovnoprávn
ost a tak mne přirozeně zajímá i festival lesbické kultury. Jsem ráda, ze se ho mohu zúčastnit, těším se na zážitky.
Těším se na obohacení odlišností i na hlubší nahlédnutí na různé možnosti
alternativního žití. Těším se na intenzivní tep multikulturního srdce Evropy."

Helena Treštíková
česká dokumentaristka


Aki
17. 04. 2003
Dát tip
civetta: mně vztah dvou holek nebo dvou kluků připadá stejně normální, jako kluka s holkou, nemám vůbec žádný předsudky, mám mezi takovýma i fajn kamarády. ale pokud si člověk může dělat srandu ze vztahu opačných pohlaví, proč by si ji nemoh udělat i z těch, co patřej k oný menšině? není to tak trošku diskriminace? :o) hele... když miluješ všechny bytosti, znamená to, že miluješ i mě? že bych se někdy stavil... třeba pro pusu... :o))

civetta
17. 04. 2003
Dát tip
aki: stav se, ale jestli nevadí, že se trefím třeba jen na chocholku, když si tak lítám... :c)

Petula
17. 04. 2003
Dát tip
:o) Aki & civetta (o:
|||-_-|||

Petula
15. 04. 2003
Dát tip


Zvuková pozvánka


|||-_-|||

Petula
15. 04. 2003
Dát tip
Jo, koukám, že Písmák tyto „srandičky“ nemá moc rád… Pokud se tedy místo stahování zvuku objeví jen „rozsypaný čaj“, pak dejte v prahlížeči ZASTAVIT a pak ZPĚT a zkuste to znovu. Nepomůže-li ani tento postup, pak zkuste otevřít odkaz v novém okně, tedy na odkazu použijete pravé tlačítko myši a tam vyberete příslušnou volbu. Také lze jen zkopírovat do prohlížeče tuto adresu: http://sweb.cz/petulacarodejnice/Apriles_BD.htm A když nic nepomůže, tak jste stejně o nic nepřišli… :o) ► Soubory mají asi 400 Kb, tedy nezkoušejte po výrazně pomalé lince…
|||-_-|||

civetta
15. 04. 2003
Dát tip
aki: humor a nadsázku miluju, pokud jde o blbé a blbější poznámky, na ty jsem holt mírně vysazená, a to nejsem ani bisexuálka... asi to s tím totiž nemá moc společného, jsem bytost milující všechny ostatní bytosti, ale nenechávám si pro sebe to, co se mi nelíbí. Nelíbí se ti to? Tak si sundej bodlinky. Ale neřekla jsem rovnou, aby ses šel bodnou, že ne? :c)

civetta
15. 04. 2003
Dát tip
Petu, je to poslouchatelné a zajímací, mě to fungovalo, dík, už odsud raději couvám, abych ti to tu nezanesla prachem nepochopitelné tolerantnosti (ovšem podle některých postrádající špetku humoru. Myslím si, že tady ani tak nejde o to, aby se někdo popadal za bříško smíchy, ale o to, aby se lidi dokázali přenést přes své předsudky a jít se podívat na festival, který je otevřen široké veřejnosti a mohl by jí leccos říct i o ní samé.) Připadám si tu tak trochu jako když je na vesnici vybudovaný krásný nový bazén se saunou, ale chodit do sauny je ošemetné, protože se tam lidé svlékají do naha... a takovéhle bloky v sobě máme. Zbytečně. Krásně si tu plkám, co? A je to k něčemu? Není, tož pěkné odpoledne, lidičky.

Petula
15. 04. 2003
Dát tip
civetto, díky!
Jo, myslím, že Tvé „plkáníí“ k nečemu je! Víc takových „Plken“! Nebo „Plkaček“??? :o) No, prostě více pochopení, tolerance a vcítění se do druhých. A také je dobré nestydět se za své názory, i když jsou různé! Je dobré diskutovat! Ovšem ne agresivně a fanaticky!!! Poslouchat i druhé… Dohodněme se občas na tom, že se nedohodneme… To nám přece nebrání si i tak zachovat dobré vztahy! Ale, když to tady tak čtu, tak se vlastně ani nehádáme! :o)
|||-_-|||

Aki
14. 04. 2003
Dát tip
nebudou mít nějakej festival taky bisexuálky? bych jel hned... :o))

civetta
14. 04. 2003
Dát tip
Uli: no, čekala jsem takové reakce, jaké nastaly po mě... a chtěla jsem jim nějak předejít, naznačit, že by se mohli zajímat o ženy i jinak, ale teda, ono (by) to stejně nebylo nic platné... každý má svůj šálek čaje a nerad si do něj míchá něco, co ani neví, jak chutná...

Aki
14. 04. 2003
Dát tip
civetta: nemám rád ženský, co postrádaj smysl pro humor a nadsázku... ať už jsou jakýkoliv orientace...

Petula
14. 04. 2003
Dát tip

:o) CHICHT! (o:
:o) Jen houšť!!! (o:



Kastel
13. 04. 2003
Dát tip
zbožňuju lesbické ženy - nemusím jim opakovat, že fakt ne :o) ať Vám to vyjde

ulita
12. 04. 2003
Dát tip
civetta: jak může být taková věc osobně či citově nezaujatá,,,? přečti si ještě jednou o čem to je prosím... pet.: strašně ráda bych, ale jsem na tom moc špatně s časem... povyprávíš pak, že jo? :)

civetta
11. 04. 2003
Dát tip
zajímací, snad to bude zajímat i nezaujaté, chci říct, osobně citově či jinak neangažované. Program je opravdu přitažlivý

Petula
04. 04. 2003
Dát tip


APRILES 24.–26. 4. 2003

Kompozice…




Petula
28. 03. 2003
Dát tip
UPOZORNĚNÍ

Ta ikonka nahoře je odkaz na stránku festivalu…

░▒▓~_~▓▒░
«APRILES 2003»


Bacil
27. 03. 2003
Dát tip
Taky fandím lesbickým ženám, i tomuto festivalu...

nin
27. 03. 2003
Dát tip
Zajímavý, na něco se přijdu mrknout!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru