Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tři chutě manželství

27. 03. 2003
5
0
1343
Autor
Jenda

Aby to mělo ten správný smysl, je třeba to slabikovat jako vyjmenovaná slova, \"ná-by-tek, do-by-tek, ko-by-la..\" a jen v posledním verši zpomalit.

  Při chuti
v duchu ti
   tři chuti 
 s příchutí
    nechuti
posílám
 
     Prvá je
    od ráje
 
   ta druhá
  od druha
 
     třetí ta
   -  letitá -

eowi
20. 05. 2003
Dát tip
...jednou je nikdy, dvakrát je vždycky... :-)

alim
15. 04. 2003
Dát tip
kdyby se to v manželství, vždycky takhle hezky rymovalo..:-))) libi..tipek...

Shammann
02. 04. 2003
Dát tip
Krásně hravý, lehký přitom hlubší.*

Petra
01. 04. 2003
Dát tip
myslím že TOM to povedal za seba aj za mňa úplne jasne a zrozumiteľne...proste životná skúsenosť.... nie je k tomu čo dodať!!! Počula som raz jednu vetu, ktora ma o tom "papierovom podvode"dokonale presvedčila a dodnes si opakujem ako je to možne,citujem:" dňom svatby sa všetko zmenilo...dňom svatby sa zmenili moje city voči partnerke..".koniec citátu jedného dobrého priateľa....

Jenda
31. 03. 2003
Dát tip
diky:-) Petra: proc papirovy?

T_O_M_
31. 03. 2003
Dát tip
Teď to napíšu za Petru - papírový proto že, oficiální (papírové)manželství nemusí být vždy to pravé "ořechové". A že k opravdové lásce někdy není manželství nutné. Dalo by se toho napsat víc, ale o to tu nejde.

*:o)

SAMAN
30. 03. 2003
Dát tip
Není to špatný

Petra
30. 03. 2003
Dát tip
moje slová.... zistila som že je to totiž veľký papierový podvod!!!!

Petra
28. 03. 2003
Dát tip
si jeden z tých "šťastne" ženatých? :-)))

Jenda
28. 03. 2003
Dát tip
Navždy Tvůj - dík* Petra: naštěstí nehrozí...:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru