Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kancelarske Blues

29. 03. 2003
31
0
4288
Autor
Andulka

      Sedim v kancelari. Sto a jedna prihradka. Tak jako kralikarna. Kralik ma okno do zahrady, ja do pocitace.

 

      Projekt jsem dodelala vcera. Do noveho se mi nechce. Ten kdo umi je placen stejne jako ten co umi malo, nic me nenuti. Martin vedle v prihradce tuka do klavesnice. Asi email sve nove zene. Jolana hleda na internetu novy dum a prepneobrazovku jenom kdyz jde sef o okolo. Sto a jedna prihradka, v kazde si kazdy dela co chce, jen aby to vypadalo, ze vsichni pracuji. Za to jsme preci placeni. Placeni podle odpracovanych let a podle toho jak umime natirat med kolem ust nasich sefu.

     Mam hezke nohy, tak nosim kratke sukne. Svlekam si kalhotky a jdu si k tiskarne pro papiry. Usmivam se na mijejici kolegy a tesim se z toho, ze ja vim a oni ne.

     Co delat? Z nudy otviram manual, abych si precetla par triku z C++. Malicko roztahuji nohy pod stolem a zacinam se hladit. Po dvou strankach uz nemam ani poneti co to vlastne ctu. Hladim se po klitorisu a myslim pritom na penisy svych kolegu za stenou. Predstavuji si, jak vsechny steny padaji a ja se otviram pro jeden penis za druhym. Poleva me horko, klitoris je uz nabehly jako fazolka……aaaaaaaah………davam si ruku na usta….

Jirka mluvi se zenou po telefonu co ma uvarit k veceri, Martin stale tuka do klavesnice email sve nove zen……Kde jsem to prestala…jo, na treti strance.


pekylau
30. 12. 2005
Dát tip
...králík do zahrady, já do počítače... prima. Fajn odpočinkové [myslím pro čtenáře, ne pracujícího] s decentním osvěžením na konci. Hezky letně zahřálo.

Andulka
02. 01. 2005
Dát tip
to je v poradku. zivot je ruzny....:-)

movela
01. 01. 2005
Dát tip
Hodně chtěné a vyhnané do rádoby otevřenosti. Lacině "upřímné". Nezlob se.

KikiRiki
13. 12. 2004
Dát tip
Vida!vida!!vida!!! .. snad né jeden z nudných pracovních dnů? Směji se a nejspíš i červenám - jedině tak mohu reagovat na tolik nápaditý extrém:Q)

Solitary
11. 10. 2004
Dát tip
Jo jo, práce je až ta poslední možnost, jak získat nějakou tu almužničku... A propos - dneska jsem tohle četla a nějakou zvláštní náhodou jsem se teď dostala k jedné Nohavicově písničce (Blues) - neinspirovala Tě náhodou? Až na tu autoerotiku tam bylo totéž :))

Dr_Lecter
18. 08. 2004
Dát tip
uffff....*

maia
14. 03. 2004
Dát tip
* ja skor to surfovanie po nete ako Jolana, ale uz nepracujem v priehradkovej kancelarii. :-)

Vacek
23. 02. 2004
Dát tip
Líbilo se mi to, znovu jsem si uvědomil, že v podstatě je většina lidí stejná a že i ženský jsou mužským hodně duševně podobný (he). Dobře to vystihuje atmosféru v kanclu někdy odpoledne. Styl a pod. soudit mi připadá zhovadilé, Ch.Bukowski byl často napadán za styl, ale hlavně, že to má šťávu a je to autentické.

Arien
31. 01. 2004
Dát tip
Je to skvělé:))) hrozně se mi líbí, jak i styl vystihuje náladu, jak nejdřív píšeš takové suché, jednoduché, nudné věty a pak přidáš na šťavnatosti:)))) no, eště že sem zatím furt ve škole... tip

gASK
15. 12. 2003
Dát tip
Inu ,mně se tohle taky líbí, je to příjemně dráždivé, skvěle to vystihuje neosonost kanclů a pokryteckost "pracujících":))) Skvěle*;)

Aaronix
08. 12. 2003
Dát tip
Sorry, mně to přijde jak povídka pro rubriku "Nejsilnější sexuální zážitek" v NEI reportu (nebo jiným podobným plátku - já nevím, jestli NEI report ještě vychází). Nápad je dobrej, ale jak napsali mnozí přede mnou, forma je podprůměrná. Chtělo by to hodně, hodně vybrousit.

REBEKO, díky, znovu jsem si tu povídku přečetla a je fakt skvělá. Jinak je mi jedno, v který třídě základní školy jsi si přivodila první orgasmus

tloudev
04. 11. 2003
Dát tip
Wow, linuxo-schizoidni povidka ;-) trochu Cecka a trochu Pecka, klavesnice bez diakritiky, tady uz chybi jen tcpdump a poradnej povolovak na utahovak. Drzim palce at je jednou vsexny prefiknes ;-) a jeden platfus.

noha
28. 10. 2003
Dát tip
uaaa... to má teda ŠŤÁVU! ehmm... chci říci sílu!

Andulka
28. 10. 2003
Dát tip
Zivot je nekdy trochu silny kafe..:-)

Bossman
15. 10. 2003
Dát tip
NO coment. Možná ze strachu z prozrazení... /*/

tak pěkně vysmívací...úplně jsem zkřivila tvář a potutelně se smála všem....tak trochu drsně vtipný*

Lancelott
11. 10. 2003
Dát tip
Můj názor je, že je to perverzní... Líbí se mi to:o)

Humble
26. 04. 2003
Dát tip
Já taky jaksi znova zde... :o)))

Kubanec
13. 04. 2003
Dát tip
semtu znova...no...protože... tip*

Martin6
07. 04. 2003
Dát tip
no fajn...:o)) je to jak z červené knihovny.. Tedík.....:o))

Narvah
04. 04. 2003
Dát tip
: )*

Albireo
04. 04. 2003
Dát tip
Tohle bych také dal rád do eroklubu - prózy je tam pomálu.

criticator
02. 04. 2003
Dát tip
zajímavé :)

StvN
01. 04. 2003
Dát tip
Posledni odstavec je jaksi navic. Jinak dobry.

Humble
01. 04. 2003
Dát tip
Autorka: Ty jsi taky pěkně hustá! :o))) StvN: Já naopak tvrdím, že poslední odstavec je nejlepší - HA!

JASAN
01. 04. 2003
Dát tip
To je ale kouzelná povídka. :-))))))))

soňa
01. 04. 2003
Dát tip
vtipná pracovní nuda..*

alim
31. 03. 2003
Dát tip
no...hezky odvazne..proc ne...trochu zivota do toho kancelarskeho stereotipu..ze?.-))) T*

Dobrý, odvážný, hned hotový a navíc se to děje! To bys koukala kolik podobných "věcí" jsem už v práci, ale i ve škole viděl na vlastní oči! :o) Tak to má být, pišme o realitě, nezastírejme, že pracujeme, když ... však víte!?!

Já souhlasim, že i autor může mít fantazii a to, o čem píše si může prožít na vlastní kůži až pak :-)))

Bodlak
30. 03. 2003
Dát tip
Andulko, teď je to už mnohem lepší! Za nápad a ještě za to, že sis s tím dala tu práci... tip

Bodlak
30. 03. 2003
Dát tip
Andulko, teď je to už mnohem lepší! Za nápad a ještě za to, že sis s tím dala tu práci... tip

Bodlak
30. 03. 2003
Dát tip
Jsem se zviditelnila dvakrát:-)) Asi mne to nějak rozvášnilo:-)) Jdu se podívat, mám-li vůbec kalhotky:-))

WiruZ
30. 03. 2003
Dát tip
a treba clovek pise o tom co !chce! prozit?:)))))

Jo, to bude vono! Pro zjednodušení bych řekla, že člověk píše o tom, co ho nějak zajímá. A když nás něco zajímá a neni to nepříjemná představa.....tak proč si ji nezažít! :-)))))

Gunhead
30. 03. 2003
Dát tip
ten klitoris bych bral asi taky, je praktickej, skladnej a tak různě... až mě někdo zaměstná tak si na pracovišti určitě vzpomenu... *

Jenda
29. 03. 2003
Dát tip
..jen nevím, proč nepíšeš normálně s háčkama a čárkama, bylo by to živější.. :-) ale stručný, výstižný *

fungus2
29. 03. 2003
Dát tip
je to zdařilé. Líbilo!!TIP

Andulka
29. 03. 2003
Dát tip
Moc se omlouvam, nemam ceskou klavesnici....

Bodlak
29. 03. 2003
Dát tip
No, překvapilo mně to..přiznávám, trochu to zpracování pokulhává, ale ...asi jako Standa..je to dráždivě drzé:-)

Andulka
29. 03. 2003
Dát tip
...zpracovani pokulhava...hm...tak jsem to nechala den odlezet a uhladila slovicka.....snad je to ted o neco lepsi...

Severkanova
29. 03. 2003
Dát tip
Andulko, je to eroticky dobré počteníčko. T''

WiruZ
29. 03. 2003
Dát tip
parada!!!!:) libi...dost.....*/*

Shaun: No vidíš, tohle jsem v noci četla a nevěděla jsem, že jsi to ty :-)

Shaun
29. 03. 2003
Dát tip
Cekanka : tak ted uz to vis :-)))))

Andulka
29. 03. 2003
Dát tip
Lidicky zlati, jiste se mnou souhlasite, ze i autor muze mit fantazii a ne vsechno cem pise, musi zrovna prozit na vlastni kuzi.

Zly
29. 03. 2003
Dát tip
skvěle (jo, ohledně poslední repliky) (nesouhlasím/ tohle by stálo za to prožít) (hezká holka v nudným kanclu, která se fakt baví po svým)

Kubanec
29. 03. 2003
Dát tip
líbí:)))))

Shaun
28. 03. 2003
Dát tip
:-)))) prijde mi to vtipny :-)))) vystihuje to tu sterilni atmosferu kanclu kde 99 % lidi mysli na sex kdyz predstiraji praci :-)))) ze bych to odnekud znala??? :-))))

guy
28. 03. 2003
Dát tip
Nojo, no, jenže co já jako - sukně nenosím, práce mám tolik, že mi dvě ruce nestačí, takže i kdybych měl klitoris, tak mi to není nic platný ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru