Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Všechno něčím, a čím tohle?

28. 03. 2003
6
0
3030
Autor
ashentree

Otázka, na níž má každý svoji odpověď...Tak si ji odpověz ;) Mne napadá jen jedno...Nápověda: Není na to žádný orgán ;)

Pláčeme smíchy

Vzdycháme blahem

Hoříme touhou

 

Čím toužíme?


gabio
17. 03. 2005
Dát tip
Ocima a srdcem. Rukama. Chemií t cím touzis ty?:)

ashentree
17. 03. 2005
Dát tip
ani se neptej :))

gabio
17. 03. 2005
Dát tip
no jo, chlap. Zvykla jsem si:)

ashentree
17. 03. 2005
Dát tip
někdy ani nevim k čemu mam vlastně hlavu když sou důležitějši věci :))

gabio
17. 03. 2005
Dát tip
napr???:))))

ashentree
17. 03. 2005
Dát tip
čumák abych Tě mohl to cejtit :))

gabio
17. 03. 2005
Dát tip
no a proc mate babicko, tak velky nos? Ale karkulko, to mas tak. Jak uz blbe vidim, spletla jsem si kyprici pracek s heroinem...

ashentree
17. 03. 2005
Dát tip
to je taky druh závislosti ale na ten já nehraju bojim se o všechny který to hrajou :/ ale já mam spíš absťák po jinčích cukrlatech :)) pssst :))) /žeru gumový potkanice :)/

gabio
17. 03. 2005
Dát tip
ja dneska mela gumovy zizaly. Tahnou se dlouho, nez je vsajes do pusy...

ashentree
17. 03. 2005
Dát tip
a to Ti je eště nikdo nevsává z druhý strany :)

gabio
17. 03. 2005
Dát tip
od toho jsou spagety... juj, videl jsi Lady a Tramp?

ashentree
17. 03. 2005
Dát tip
nee, o co pak jsem zas přišel? :)

gabio
17. 03. 2005
Dát tip
Je tam scena. Lady je bohatá psice a Tramp je pes blechatej luták. Zamilujou se a on ji vytáhne na veceri do ulic. Jedi spagety z jednoho talire a cumakama si soupou masovou kulicku. Koukaj mimo a cucaj jenu spagetu, dotknou se cumakama a zrudnou. Je to spis roztomily nez umelecky...:) Disneyovka.

Lotoska
10. 11. 2004
Dát tip
...celým bytím!:-)

Fionka
19. 07. 2003
Dát tip
Celým svým tělem a celou svou duší!

ashentree
19. 07. 2003
Dát tip
Krásný ;) Díky...

ashentree
14. 04. 2003
Dát tip
Jojo, možná máme orgány, o nichž ani nevíme :) Díky ;)

Imagine
13. 04. 2003
Dát tip
Jo, tak tohle sedlo fakt výborně.Jsem moc ráda, že takovej orgán ještě nikdo v našem těle neobjevil, kdo ví co by se s ním potom stalo, třeba bysme přestali toužit...............jéžíš to je děsná představa ***T

j_i_r_i_k
29. 03. 2003
Dát tip
ashentree: Eh, tomu opravdu věříš? Něco jako že není sexu bez lásky? To snad nééé... A pokud přece, kde žiješ? Tedy mimo idealizovaného vysněného světa křehké poezie? Nemám nic proti názorům, že by bylo fajn, kdyby to bylo tak a tak, sám tomu věřím, ale tvrdit, že to tak je a že jsou všichni hodní... Proč je pak třeba na Písmákovi tolik básní ve stylu Milovala jsem ho a on mě jen zneužil, jak bych si teď přála, aby si už neužil. Proč jsou denně tisíce polštářů smáčeny slzami? No, třeba jsem Tvá slova jen špatně pochopil, tak radši zkrotím své plameny tichem...

ashentree
29. 03. 2003
Dát tip
j_i_r_i_k: Vim kam miris, neboj se, slz jsem smocil nespocetne a asi jeste smocim...A prave za to to stoji...Za tu lasku...Je to trochu o necem jinem...Ano, mezi lidmi sex bez lasky zije...Toleruju ho, v slzach tech ublizenych, nic jineho mi tu nezbyva...Pro mne sex bez lasky neni, nikdy nebyl a nebude, verim sam sobe...Nechci aby kvuli mne byli slzy roneny...Karel Kryl kdysi prohlasil laska a sex jsou dve veci, ale druha bez druhe neni...Souhlasim...Ta basnicka se na tohle vsechno pta, a zolik to genialne vystihl svou pripominkou ;) Udelam vse proto abych vzdy touzil obojim...Drzme si veci vzacne a cenne, aspon bojujme... Nejsem naivni, jen vim co chci...Proto stoji v prologu kazdy ma svoji odpoved, rozumis? Diky za diskusi!

Asi bych neřešila, jestli může být sex bez lásky...(může), ale závisí to na každém z nás, kdo si potřebuje "ulevit" i mimo rámec lásky, má v 21. století hodně míst, kde se může realizovat. Na druhou stranu je moc hezký, že svět má ještě trošku naivity a snů (kdo by nechtěl být na chvilku naivní?) Proč je těch zmiňovaných básniček celé hafo, j_i_r_i_k_u? Toť otázka :-))

ashentree
29. 03. 2003
Dát tip
Jezisi, jsem to ale popleta...a nezhulen :-) K predchozimu prispevku: nekde uvnitr je, ze druha bez _prvni_ neni... Don't worry & jirik: nejde o sny a naivitu, pokud hovorime sami za sebe...jinak tomu je, hovorime-li za ostatni, to je pravda...a ta otazka? ;) Padame...Topime se...Tolik radi...Pak narazime na zradu...Proto to pisem...Toliko se nam to deje...Hlavne k sobe budme uprimni, a zkousejme bojovat o idealy, dokud to jde...Verte mi, jde to :-)

ashentree
29. 03. 2003
Dát tip
presneji receno nemusi jit o naivitu, pokud hovorime sami za sebe...kdyz nekdo holt potrebuje sex i bez lasky, pak jak rika don't worry, nikdo mu v nem nebrani...vim, ze ho takto nepotrebuju...nekdo vi, ze ho takto potrebuje...svet je barevny...

Zelenooka
29. 03. 2003
Dát tip
touzime celou svou bytosti.. teda aspon ja jo;) no a pak tu jsou hormony - mrchy jedny:)) tema taky obcas touzim, nebo spis kvuli nim:D ted ale touzim po telovym mliku,protoze jsem vylezla ze sprchy a mam suchou kuzi na nohach - coz je dukaz, ze obcas muzeme touzit i nohama:)

j_i_r_i_k
29. 03. 2003
Dát tip
ashentree: Super... Dílko s prologem se tváří, že to je o každém jedinci, to mi došlo, nicméně mě zarazila právě Tvá reakce "i to druhé potřebuje první" a předcházející zmínka o neprůstřelnosti... Jinak co se toho Krylova výroku týče, odpusť mi moji jednoduchost, ale nějak nemůžu přijít na interpretaci, s kterou bych buď souhlasil nebo která by nebyla triviální (ale to může být profesionální deformace, jsem matematik :)), nicméně pokud bys mi poskytl svůj výklad, měl bych se čeho chytit, díky předem :)... Dw: Potřebuje ulevit a má hodně míst... To je právě ten problém, u někoho to není "potřebuju si ulevit", ale "hele, to je kus, tu musím dostat", případně "hele, naivka, a není k zahození, trochu si s ní užiju"... Čili je to někde mimo lásku (aspoň jak ji chápu já) i anonymní ukojení potřeby s libovolným partnerem... No a proč je těch básniček tolik s tím celkem souvisí, na jednoho takového borce zákonitě připadá zdaleka ne jednotkový počet jeho "kořistí", které poznavši, o co skutečně jde, se z toho vypíšou...

j_i_r_i_k
29. 03. 2003
Dát tip
ashentree: Aha, čímž se řeší ta otázka ohledně Kryla, chjo, když píšu dlouhou kritiku, tak když ji zveřejním, tak už před ní je něco, co tu kritiku stavbí do nesmyslné pozice... No, pokud tedy tam má být druháí bez první, pak je to zase tvrzení, že není sexu bez lásky... Hmmm, pokud to Kryl myslel za sebe, pak budiž, pokud obecně, pak za a) to nemohl myslet vážně, za b) ono se taky dá mluvit o lásce k vlasti, k sobě, k riziku, ... a vlastně k čemukoliv, potom by se s tvrzením není sexu bez lásky dalo souhlasit za dodatečného definování pojmu láska.

J_i_r_i_k:jsou naivky, které jsou poznat na první pohled a jsou lidé, kteří tak jen myslí. (potom to nemusejí plaboyové poznat) Jinak souhlasím, ale na obranu těch, kteří píšou (viz. já) pro některé zcela nesmyslné blbosti, to může mít hlubši podtext. Nemusí se jen vypisovat z nějakých pocitů, že Frantík mě nemá rád atd. A také lidé nejsou naivní v čemkoliv...Věc názoru, vkusu a úhlu pohledu... (jako vždycky)

ashentree
29. 03. 2003
Dát tip
Zůstanem u toho každý za sebe, tak je to správné...

Zolo
29. 03. 2003
Dát tip
láska i penis jsou součástí jednoho bytí, jedné osobnosti, pokud ta osobnost není rozdvojená ... což v mnoha případech jsme ... ach jo, ;)

j_i_r_i_k
29. 03. 2003
Dát tip
Dw: O možnosti hlubšího podtextu nepochybuju, leč jsem přesvědčen, že ve většině případů to je jen možnost, kterou si mohu přát, ale ano, existují i světlé výjimky... Co se naivity týče, neměl jsem na mysli obrázek prosté vesnické dívčiny, která je poprvé ve městě a věří všemu, co jí náhodný kolemjdoucí řekne... A ona takováhle naivita přece není vůbec potřeba, stačí, když si ona myslí, že on jí má určitě rád, když ona jeho taky, že si ho udrží, když bude kdykoliv k mání a tím se podvoluje jeho přání, že to, že na ni skoro nemá čas je opravdu tím, že má příliš učení... Prostě jde o víru ve lži, která vzniká z toho, že jim chce věřit... A abych byl objektivní, není to jenom o vztahu on využívá ji, ale i ona využívá jeho, i mezi vámi jsou takové potvory a mezi námi zlomená srdíčka... Jo a pak tu jsou ještě ty zbývající kombinace, které nepochybně také nastat můžou, ale do toho už nevidím, tak. Zolo: Jedna osobnost? Hmmm, jo, to určitě jo, ale to lenost a rozum taky a někdy se řídím tím a někdy oním, ono osobnost je takové hřiště, na kterém je spousta hráčů a nemají pořád míč všichni :)...

Zolo
29. 03. 2003
Dát tip
Souhlasím ;)

ashentree
29. 03. 2003
Dát tip
Ať žijí výjimky...Žel Bohu potvrzují pravidlo :(

j_i_r_i_k
29. 03. 2003
Dát tip
ashentree: Přesně, pod to bych se podepsal...

Tohle se mi opravdu líbilo. Odpust mi můj útlý věk, zabraňující mi vyjádřit se k tomuhle dílečku i nějak hlouběji:) TIP

Zolo
28. 03. 2003
Dát tip
Někdy toužím penisem, někdy srdcem, někdy obojím, ... Nevím ;)

ashentree
28. 03. 2003
Dát tip
Moc Ti dekuju, Ruzenko, za vyjadreni a za tip ;)...Ano, presne o tom to je, o _lasce_, jedine takovahle touha ma ten nejcistsi smysl...A je v touhach jedinecna...DIKY BOHU ze je mezi nami...kazdemu preji jeji naplneni...

ashentree
28. 03. 2003
Dát tip
Zolo: vždy to může být tím druhým...tomuhle věřím...a připadá mi to naprosto neprůstřelné...i to první potřebuje druhé...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru