Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kostěj

30. 03. 2003
6
0
1955
Autor
lord_Ivanhoe

no, prostě další pokračování Pohádek...

Kostěj nebydlí v obyčejném jeskynním bytečku, jako většina ostatních. Vlastně bydlí ve svém domku kus od jeskyní. Uvnitř bylo jen pár odvážlivců, ale ti na to moc neradi vzpomínají. Podle některých to prý bylo ještě mnohem horší, než třeba kutloch č. 56 a to už je co říct. Návštěvy nemá rád, ale občas v noci jeho dveře opouští nějaký neznámý cizinec. Tak třeba zrovna včera se poohlížel pan Tuhomlask po večeři a zahlédl, že Kostěj vyprovází nějakého svého přítele, ale když přišel blíž, zahlédl cizinci do tváře. A zjistil..............., že cizinec nemá tvář.
ondrech
08. 09. 2004
Dát tip
cahcha, otřesné zjištění...

Dave_Zw
09. 12. 2003
Dát tip
No ona to totiž nebude možná až taková legrace jak to na první pohled vypadá... dávám TIP*

Death
10. 04. 2003
Dát tip
TAK TY TAKOVÝ POHÁDKY:-)))...ALE PĚKNÝ, DOBRÝ KONEC JE UŽ MOC STEREOTIPNÍ.

Fairiella
04. 04. 2003
Dát tip
:-)))))))))))))))))))))))))))

toyenka
01. 04. 2003
Dát tip
Neboj, Naty to zvládne, jsou jí 3 roky a večer jí čtu Myšáčka (viz kdesi na Písmákovi v pohádkách) a i když tam není obluda, tak jí ta písmenka berou... :-))

toyenka
31. 03. 2003
Dát tip
No, večer to přečtu dceři, pak ti povím. Jo, u nás funguje jako nejstrašnější strašidlo Houbovej dědek.. co takhle ho vybarvit,když ti to tak jde..? :-)

Čumák
31. 03. 2003
Dát tip
:o) potěšilo

Natasha
31. 03. 2003
Dát tip
toyenka:Tak to mi dej vědět..., ale stejně myslím, že Filípek by to nerozchodil a Nicky by tomu asi nerozumněl:-)

Fairiella
30. 03. 2003
Dát tip
Fíha, takhle Kostěje veřejně představit... to chce T!!! Jo, mimochodem, o Duncanovi bys taky mohl něco napsat... :-) I když ten už je vlastně mrtvej, co?! Ale pár zajímavejch věcí by se zcela určitě našlo - jé, počkej, mám telepatickou zprávu od Doupěte, že ... počkej... jo, že je mu v Himalájích moc dobře, až na tu zimu.

Fairiella
30. 03. 2003
Dát tip
Jó, sorrý, ještě ten tip

:-)

criticator
30. 03. 2003
Dát tip
s tou formou bych souhlasil, s duchem už moc ne

Kritika
30. 03. 2003
Dát tip
hraješ si...proč ne

Natasha
30. 03. 2003
Dát tip
Líbí se mi, ale svým synáčkům to radši číst nebudu, protže jestli jsou po mě tak by asi neusnuli (já se bála všeho, ale opravdu všeho:-)*

Natasha
30. 03. 2003
Dát tip
Stačí ten název a u Filipka bych asi musela spát až do jeho plnoletosti:-)Jak už jsem, ale řekla mě to příjde zajímavé.

+ T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru