Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

...a nakonec nikdo neprisel

16. 05. 2000
3
0
1650
Autor
Ruman

Slibil jsem kdysi dalsi povidacky, tak tady jedna je...je to uz par let stary...

Sedím "U Váhy" a nic se neděje. Opilej medik valí klíny do hlavy dvěma divnejm ženám. A obě se strašně smějou... A mně se zase v noci na dnešek zdál sen. A byl hodně brutální a tak jsem se v jeho prostředku rozhod, že si z něj budu dělat poznámky, vzal jsem si tužku a papír a usnul jsem s hrůzou znova a ve snu si psal ty pitomý poznámky a když jsem se zpocenej a vyděšenej vzbudil, shodil jsem prázdnej papír na zem a moje úplně stejně prázdná hlava se začala (stejně jako zbytek těla) těšit na další opici. Sedím "U pramene" a nic se neděje. Výčepní se chvíli zdráhá dát mi pivo, ale nakonec sedím (sám u stolu pro čtyři, ale nikdo další ne a ne přijít, co by tu taky dělal... a tak si pomalu zvykám...), piju pivo a nikdo nemluví a jenom nesmyslný country z rádia mi připomíná, že čas běží a já necucám jedno nekonečný pivo Věčnosti, že možná něco přijde, že není všechno úplně odpískaný, minimálně smrt mám ještě před sebou... Sedím v "Dakotě" a nic se neděje. Jenom mrtvoly cigaret uléhaj do popelníku, kde stejně nedojdou klidu a svět se ne a ne zamlžit v sladký opojení opilosti a jsem nervózní a když se podrbu na těle, cejtím syrový maso a musím pryč, už nemá smysl na cokoliv a kohokoliv čekat a tak jdu po mokrejch hodnících... Sedím v nějakým nonstopu a snažím se nemyslet na to, že mě zase vyhodili z bytu a piju a je mi to jedno, jenom mě malinko dostává, že opilýmu dědovi, spícímu na stole vedle mě, leze po zádech můra. Kde to sakra jsem? U vedlejšího stolu hrajou Ukrajinci Bolívii a s každým dalším pivem jsou hlučnější a agresivnější a já zas o něco hloubš. Šenkýř, co má bílej plášť jako doktor (nebo jako řezník?) se snaží vzbudit dědu vedle, jenom trochu probere můru, ale nic se nemění. U malýho stolku v rohu ošklivá Ruska něco vypráví zoufale nahlas ve svý mateřštině a dva fousatý chlapi, co s ní seděj, už nemyslej nato, že jsou na plech a líbaj se spolu navzájem a Ruska mele a mele a automaty hrajou kakofonii poslední pouti sezóny a děda se skácel ze stolu, leží na zemi a spí, jenom na zádech mu pořád sedí ta můra...
Ruman
28. 11. 2001
Dát tip
TO: Kandelabr> Dekuji :-) Jen na upresnenou, je to obrazek jednoho konkretniho vecera, ze znechucenosti ubrat nemuzu, protoze tam BYLA (!!!) A ver mi nebo ne, k pozam mam dost daleko, nemam je zapotrebi :-) Jelikoz uz rok podobny zazitky nemam, nenapsal jsem ani radku...nebylo by to opravdovy...mej se hezky :-)

Kandelabr
20. 11. 2001
Dát tip
není to špatná momentka, možná bych trochu ubral na znechucenosti, aby to nesklouzávalo do pozy...

clovrdik
11. 06. 2001
Dát tip
dost hustý a dost dobrý, TIP a di klubu

Dědouch
22. 05. 2000
Dát tip
fajn

Ruman
19. 05. 2000
Dát tip
Lampar> Diky :-))) Po delsi dobe zase na netu, budu posilat prubezne dalsi... Dedouch> Mozna se jednou potkame...nechme to osudu...sleduju terminy srazu, tak snad nekdy. Hraju a pripadne vemu :-) Mej se...

Lampář
18. 05. 2000
Dát tip
a to ja zas oproti Merlemu muzu :o) Pis, pis, pis ..

McCoal
18. 05. 2000
Dát tip
Souhlasim s Merlem, i když Tip ti nedám, nějak mě to neoslovilo.

Dědouch
18. 05. 2000
Dát tip
řek bych že máš lecos skouknutý,taky sem studovával detajly...Rád bych se s tebou potkal na ňákym srazu.Pokud na něco hraješ,koukej to vzít ssebou.

Merle
17. 05. 2000
Dát tip
podobnej typ povídek mě moc nebere, ale tvůj styl mě zaujal... nakonec musím říct, že se mi to dost líbilo... tip na upozorněnou ostatním

Katerina
17. 05. 2000
Dát tip
ma to neco do sebe...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru