Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kamarád světlík

30. 03. 2003
11
0
2039

KAMARÁD SVĚTLÍK                                                                  

 

Přátelským, šedivým tichem mě uvítal,

smítkama prachu namísto rukou objal,

když fňukající sem po míse vlez do jeho okna.

 

Hrdličky...i splaška v potrubí utichly,

starostí bez sebe naslouchali,

a Světlík s útěchou ze tváří slzy mi utřít chtěl.

 

"Dneska to stálo za hovno." dořek sem,

kamarád spláchnutím přitakal,

a já už s úsměvem děkujíc lez sem zas dolů.

 

 

 

Záchode, promiň mi, já tě mám rád.

Oni mě nenechaj bejt, když sedim tady.

Prej že chtěj čůrat a tak.....

Děkuju, žes mě seznámil s tátou...


ta mi chyběla na koleji mi visí skoro u hlavy, teda teda fakt jenom skoro, ale pešlivě jsem jí místo vybíralo a hned znovu do nej mám radost, že tu je * (a dělej, že nic, prosimtě, já bych se z tvýho děkování muselo zbláznit) :)

a má krásný datum!

Radián
18. 08. 2004
Dát tip
docela dobrý, jen tak dál... :-)

cvoku:D ale děkuju...

dismorphia
30. 06. 2004
Dát tip
konečně čas na tisk tisknu světlíkuuu! :)

Sněžka
19. 05. 2004
Dát tip
*T*

dismorphia
01. 05. 2004
Dát tip
je skvělá, Jonášu! musím říct, že bych Tě v tom asi nerozeznala.. uchopil jsi ji úplně jinak než všechno ostatní.. ale skvěle.. já mám tak něja chuť si ji dát do nej.. a udělám to.. Záchode, promiň mi, já tě mám rád. Oni mě nenechaj bejt, když sedim tady. Prej že chtěj čůrat a tak..... Děkuju, žes mě seznámil s tátou...

jé, to myslíš vážně?!:D dyť je to taková ....no, celkem zhovadělost, ne??... teda, já jí mám docela rád, protože vím, jak jsem jí myslel - asi mám ještě pořád nějaký trauma z těch hoven a tak a z tý fekaloydní nálady:)), co mi všichni říkali, že tam je. já to tak totiž vůbec nemyslel:) a přesně ta strofa, co jsi napsala, ta je taky trochu mimo:)).... až na toho tátu, nějak zjišťuju, že furt píšu o tátovi, tss:) - děkuju moc.

dismorphia
01. 05. 2004
Dát tip
hele, ať si to každý pojmenuje sám.. pro někoho zhovadilost, pro jinýho něco, co má jiskru a jistý náznak roztomilosti :) i v té "fekaloidní" náladě, kterou tamzase já naopak příliš nevnímám.. ta strofa, kterou jsem vypíchla, je mimo, je vlastně i něčím jiná (a nejen barvou) než to ostatní, ale přesto sem podle mě prostě patří.. ta báseň je krásná tak, jak je - svou dvousečností.. já děkuju

díky beatrice - se z tohohle díla za tu dobu nějak vypařila ta fekalita, která je tam teda úúúplně omylem:)))

katugiro
04. 01. 2004
Dát tip
teda, ta je dobrá! Kde se tu najednou vzala? Nebo je to tím, že mám rád světlíky... ve svém malém bytě mám všechno na dosah pár kroků do ledničky ...mé okno však vede do světlíku a nedosáhnu na něj rukama tuhle písničku bys musel slyšet... hlavně první dvě strofy jsou dobré, úplně světlíkové, třetí je trochu... no taková slabomyslnější :) (a zase je tam špatně přechodník) a čtvrtá je právem trochu vedle, hodí se do básně, ale nehodí se tolik kritizovat já nevím, zase si připadám mimo, že se mi tak líbí *

jseš strašně hodná, lene, tohle je hloupoučký:-)) - ale hlavně jsem se chtěl moc omluvit + prasátko máš kdyžtak na liteře:)

Eupteryx
15. 05. 2003
Dát tip
pěkný!*

Smykač
06. 04. 2003
Dát tip
To se mi líbilo:) Je to originální, milé a zároveň bez zbytečného okecávání. Ačkoliv nemám rád vulgarismy v poezii, tohle tam taky sedí. Je to celou básní výborně zjemněné. * Andulka: Světlík je malé okénko mnohdy s velkým "parapetem", takže se na něm dá třeba sedět;o)a bývá např. na půdě, ve spíži či, jako v tomto případě na záchodě:). Takže tam ta poslední sloka velmi opodstatněně patří.

Andulka
05. 04. 2003
Dát tip
hm...tak si ctu ty prvni tri sloky...a rikam, kdyby tuhle radku uhladil......a je to dobry vazne....ten kluk ma dobry napady.....pak prijdu k posledni sloce.....posledni vers je uplne mimo me, ten mi vubec nedosel, a proc najednou misto svetliku o toalete?Tak me to trochu zmatlo.....co je to vlastne svetlik?

Michalka222
01. 04. 2003
Dát tip
Technicky je to napsaný celkem dobře, ten obsah je trochu horší. Ale docela mě to pobavilo...

šušpička
31. 03. 2003
Dát tip
tak toto je fakt morbid...ale spoň vieš ako si spoznal otca...

Ty mě vždycky dokážeš potěšit:) Děkuju!!

Toyen
30. 03. 2003
Dát tip
mno, já si myslím, že když člověk neví o čem psát, tak by raději neměl psát vůbec. tohle je běs:-(

..no počkej, ale já měl o čem psát... možná to prostěn neumim...Ale děkuju za názor.

Ježiš...ale možná máš pravdu...teď, když si to čtu několikrát po sobě...:)..sakra:))

....mno, v podstatě to je o vztazích...jak už nemůžu truchovat na záchodě..tak du k světlíkovi. Je to sračka:))),....neva

No, já jen nechápu, jak tě záchod seznámil s tátou a proč se mu omlouváš :-))))) ale jinak je to skvěle střelený! :-)

Lu_Po
30. 03. 2003
Dát tip
Kritika nelze.... Fekalitika ..... FekálTIP ( ale normální tip si to nezaslouží )

Kritika
30. 03. 2003
Dát tip
Doufejme, že se z tohoto intelektuálního třesku vyspíš :-)

S tím seznámením s tátou, to jako narážíš na Listerovu historku o zlaté rybičce? :o) Líbí se mi, když někdo na rovinu píše o hovnech. Je mi to stokrát milejší, než když někdo píše o růžích a hovna má v hlavě... nebo jinde. :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru