Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mikrobásničky 5

17. 05. 2000
4
0
2514
Autor
Merle

nějak teď mám blbůstkové období... tyto jsou vybrané z mnoha na pokecu napsaných

13) BÍLÁ SÍLA No tak kámo, dej si jednu, šlehni si ji do krku. Na mou duši, přísahám ti, natáhneš brk po brku! Hele vole, čum ty na to, no to vážně mrkám. Ten blbec si to fakt píchnul, a fakt natáh brka ;-) 14) KOVOVĚ HUDEBNÍ Sepultura, Sepultura, to je ta pravá kultůra. Děsnej nářez - těžkej kov! Prostě škoda dalších slov.... Ale vážně: slov je škoda, lépe mi zní tichá voda, spíš než naftu - povidla. Dám si Majka Oldfílda 15) BALADA O CD Vypálil jsem jedno CéDé, bohužel mi pořád nejde. "K vypálení" křičím k nebi, "příště vezmu tenčí hřebík!"
Kašika
09. 05. 2001
Dát tip
Poctivě čtu, ale nezbývá mi než souhlasit s Kirkovem z 23.5.2000....A už radši mlčím.

mike
20. 11. 2000
Dát tip
Hodně se mi líbila Kovově hudební. Mikrobásničky patří k mým oblíbeným kouskům. Jen bych možná upozornil na nebi /hrebik!"; ostatním to asi přišlo normální, protože tomu líp rozumí, ale mně to nějak nezní. Promiň.

Prokletí
17. 10. 2000
Dát tip
*Mikrobásničky 5: nespokojenost s mikrob. se trochu zmírnila...Oldfield můj oblíbený...no, ale stejně máš lepší než tohle.... m.

Merle
19. 07. 2000
Dát tip
Vandalka: to je pro mě vůbec první tip za záběr (záběr čeho?) a existenci... velká čest pro mě.

Vandalka
18. 07. 2000
Dát tip
Pozdě, ale přece. jak si tu tak pročítám kde co a kde koho, nestačím žasnout.Merle, máš u mě TIP už téměř za samotnou svou existenci a svůj záběr!

Miroslawek
02. 06. 2000
Dát tip
Bílá hůl a Sepultura, kovově tekutá kultura, TIP

Stevenson
30. 05. 2000
Dát tip
hmmmmm..)) uplne stejna vlna.Takze mam co cist.. a zase bude muset ten plot pockat..)

AZALIN
25. 05. 2000
Dát tip
Neměla to bejt spíš Bílá šíla? ;-))

kirkov
23. 05. 2000
Dát tip
Pán je zřejmě suchar...snaha o vtipnost je natolik úporná, že je až s podivem, jak trapné dílko vzniklo. To se jen tak nevidí...šikula.

clovrdik
23. 05. 2000
Dát tip
no, prostě je to blbůstka :-)) ta Bílá síla se mi líbila

Regins
20. 05. 2000
Dát tip
S tou rytmikou souhlasim s Merlem, taky jsem chybu nenašel.Téma mi ale nic moc neřeklo.

PS
20. 05. 2000
Dát tip
tentokrát bez komentáře

Doggy_Bag
20. 05. 2000
Dát tip
čet sem to schválně 10x! merliku, gdybys tam vážně napsal: spíš než naftu - povidla. Dám si Majka Oldfídla .. peru trencle ještě dneska! Je spodivem že to tam Lyryk viděl taky! Vohledně doho fucktu, já bych to fucktoval!

Merle
18. 05. 2000
Dát tip
Shark: zkontroloval jsem si to, ale chybu jsem nenašel... můžeš plís to upřesnit? Lyryk: ale takhle se venku mluví... tam ti fakt zazní ve větě třeba i třikrát... asi mi to nebudeš věřit, ale je to tam schválně. Kromě toho vážně je hned o řádek výš... Podle mě by to neznělo o moc líp.

Lyryk
18. 05. 2000
Dát tip
To je fakt! že tam je vážně a že máš docela pravdu - zkusil bych tam dát really :-))))

Bibša
18. 05. 2000
Dát tip
:-)))) kdybys to nebyl ty! :-)))

McCoal
18. 05. 2000
Dát tip
Merle, jestli budeš psát víc takovejhle básniček, tak tě asi začnu víc číst. :-)

Sarken
18. 05. 2000
Dát tip
Eh...říkám to strašně nerada, ale...no...zkrátka...nepřijde mi to nic moc promiň

ATC
18. 05. 2000
Dát tip
...

Astrálka
17. 05. 2000
Dát tip
* Merlíkovi švitorí :-))) Nebojte, je neškodný :-) * Kľudne sa za neho zaručím :-)

Astrálka
17. 05. 2000
Dát tip
* Brachus, Bílá síla fakt nemá chybu :-)

Tynic
17. 05. 2000
Dát tip
:o))))))))) Jo to můžu ! SEPULTURA : ROOTS BLOODY ROOTS !!! Už se těším na další koncert !!! spíš než naftu - povidla. Dám si Majka Oldfílda SUPEEER !!!! :o))))))))))

Laďa
17. 05. 2000
Dát tip
Tynicu, taky si na koncertě Sepultury propichuješ stehna háky? :-) Merlíku ty seš vtipálek.

Semis
17. 05. 2000
Dát tip
Super :->

Shark
17. 05. 2000
Dát tip
Zkus si někdy spočítat slabiky na řádek a taky logičtější dělení. Jinak dobrý, ještě že se za tebe zaručej...

Lyryk
17. 05. 2000
Dát tip
natáhneš brk po brku - bezvadný!! Ten blbec si to fakt píchnul, a fakt natáh brka ;-) - místo "to fakt" bych použil "vážně", bylo by to zpěvnější a nebylo by dvakrát za sebou "fakt". Prostě škoda dalších slov.... - zase bezva povidla - Oldfidla :-)) vůbec nemá konkurenci

Tara
17. 05. 2000
Dát tip
Díky, zvedl jsi mi náladu...

FKL
17. 05. 2000
Dát tip
Jo.... No.... radši nic.

Šílená
17. 05. 2000
Dát tip
jak to říkáš? Hň Hň Hń:o)))))) To ostatní za mě řekl už Lyryk ač se s ním ne příliš často ztotožňuji tentokrát bych se pod něj s chutí podepsala.:o)

zolli
17. 05. 2000
Dát tip
jojody to je parada. Prvni mne nadchla! ale ty ostatni nejsou taky spatny JA mam nahodou z pokecu taky ulovek ja to zpracuji a neco z toho bude :o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru