Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Byla jednou bílá koza

01. 04. 2003
3
0
830
Autor
Ricchardo

...někdy i to co je bílý a nevinně čistý se jednou poskvrní...třeba krví!

Na cestě lemovaný alejí akátů stála koza.

Byla tak velice spoře oděna, že si ji hned každý pocestný musel všimnout.

Jak tak přešlapovala po bílejch oblázcích, které pokrývaly onu klikatou cestu, zjevil se koze duch vlka. Co bylo hned divný, ten vlk měl bílej kožich, upilovanej jazyk a na hlavě rohy. "Co tu chceš," zeptala se koza a uleknutím kousek popopoposkočila. "Ále, jen tak se tam dole  nudím, tak jsem se přišel na tebe podívat, jak ti jde to šlapání," odpověděl vlk s velkým úsměvem. To aby ukázál svou novou protézu, která byla tak bílá až nebyla skoro vidět. "Jo tak, a co máš se zubama," nato koza. Chvíli bylo ticho.

Pak vlk skočil po koze. Serval z ní satéhovou podprdu a tím novým chrupem se ji zakousl do bradavky. Koza nic nezmohla, jen malý proužek krve ji stékal do járku ke koze druhé. Ta se lekla a strachem pošla. Vlk se otočil a jako správný duch záhadně zmizel stejně tak, jak se objevil. Nechal jen po sobě malou stopu: dva saténové košíčky a v nich dvě mrtvé kozy.


Kandelabr
01. 04. 2003
Dát tip
sranda :) představa ducha mě hodně pobavila...tip

StvN
01. 04. 2003
Dát tip
Kdyby alespon to barevny pismo tvorilo nejakej obrazek....ale takhle je to nejaky slaby.

fungus2
01. 04. 2003
Dát tip
Zajímavý nápad. Líbí se mi to!

Andulka
01. 04. 2003
Dát tip
Auch....vtipne, napadite!

Yossarian
01. 04. 2003
Dát tip
trvalo mi to, ale jo, ujde tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru