Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Konzultanti

06. 04. 2003
13
0
3282
Autor
Andulka

      Stali na vratnici. Figurky jak vystrizene z reklamy ci casopisu. Figurky jak ze skatulky. Ona v modrem kostymu s bilou halenkou, vlasy plne meliru, dlouhe akrilove nehty, v ruce cerny kufrik. Za ni dva muzi neurciteho veku, cerstve oholeni a ostrihani, kazdy s cernym kufrikem. Mlcky, v oblaku drahych parfemu a vod po holeni. Pak prisel reditel, podali si ruce, usmali se ze siroka, zazertovali o nicem a vesli do luxusni kancelare. Jeste nez reditel stacil zavrit dvere, zavolal na Marusku: “Prines nam kafe….”

     Reditel si stezoval na vysoke naklady podniku, na maly odbyt a neschopnost svych zamestnancu. Chapave se usmivali, kyvali hlavami, plne rediteli rozumneli. “Do ctrnacti dnu vam predame detailni analyzy podnikovych nakladu a doporuceni jak je snizit. Starosti ode dneska nechte na nas!”

    Nasledujici tyden pak figurky  nedelali  nic jineho nez kupovali mzdovym zamestnacum kavu a koblihy. “Pane Hruby, vime ze jste tomuto podniku obetoval mhoho let. Velice si vazime vaseho nazoru. Povezte nam, kdyby jste dostal funkci reditele podniku, jak byste snizil jeho naklady?” A pan Hruby nadseny, ze ho nekdo posloucha, povidal a povidal. Povidala i pani Marankova, pan Havlicek, a nakonec doslo i na Marusku.

        Za ctrnact dni predali figurky zpravu a doporuceni rediteli, podniku snizili naklady o 40% a odesli s tucnymi honorari.

 

 

        Za mesic sedeli v kancelari reditele znova. Reditel jim vysvetloval, jak je v podniku nizka moralka a produktivita prace….


Sandra
01. 06. 2004
Dát tip
tak mi z toho tak nějak plyne, že možná kdyby pan ředitel udělal ten průzkum sám, ušetřil by ....:-)))

maia
14. 03. 2004
Dát tip
Zabavne, aj poucne. *

Arien
08. 02. 2004
Dát tip
:))) to mě pobavilo tip

gASK
15. 12. 2003
Dát tip
Pointa vynikající:))) Tady budu stručnej (snížím svoje kritiky taky o 40%:) Takže jenom - *tip a díky:)

to se snížení nákladů projeví po měsíci, že tam byli tak rychle zas...? ale jinak ok

Dotek
01. 12. 2003
Dát tip
Tak se vydělávají prachy :-) *

Zly
27. 04. 2003
Dát tip
Skvělé. TIP!*

Andulka
26. 04. 2003
Dát tip
Ruzenko...aspon, ze nekoho....:-))) Dik

Kubanec
22. 04. 2003
Dát tip
pevně věřim že.....plan splnli?že jo,určitě jo:)

To je dobrý celý :-)))*

anonym_25
10. 04. 2003
Dát tip
o tomhle jsem se učil na managementu, dokonce se tomu i nějak odborně nadává, mnohem komičtější by byly povídky o setkáních s hlavními odběrateli a dodavateli, tzv. komedie obálek a klíčků od auta, Čechy krásné Čechy mé...

Andulka
08. 04. 2003
Dát tip
Jak vytrzene z kontextu? Ma to zacatek, ma to konec, je to cely cyklus prace poradce v podniku....????

Inushka
08. 04. 2003
Dát tip
Mě se to líbí právě proto, že to tak trocu nemá začátek ani konec.

JASAN
08. 04. 2003
Dát tip
Výborný. Ty bys potřebovala samostatnou karegorii, Kancelářská satira.

Barbar
07. 04. 2003
Dát tip
No jo, máme tvrdej chleba, těch keců co musíme přebrat.... :o))))) Barbar - konzultant. *t*

fungus2
06. 04. 2003
Dát tip
Hm. Pobavilo mě to.

A? Je to docela pěkné povídání, ale možná mi trochu unikl smysl, co tím chtěl autor říci? :o)

StvN
06. 04. 2003
Dát tip
- nechápu spoustu věcí

Martin6
06. 04. 2003
Dát tip
40% to se mi nechce věřit..... Tedík

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru