Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proměny

04. 04. 2003
3
0
2582
Autor
Lowlander

Mojí nejmilejší Verunce, které není dobře, aby jí brzo bylo líp :o) (Já vím, že ujetý veršíčkování jí moc nepomůže, ale snad ji to alespoň trochu potěší... )

Jsi slza, co mi vítr vzal,
když místností jen tak vál
jsi vločka co mi leží v dlani
v tu slzu se zpátky změní...)

 

Jsi úsměv co vyplašil stín
když na mne dopadl spleen
Jsi pravda uprostřed lhaní
co se v úsměv zase změní...

 

Jsi dotek co se ztratil v davu
proud proti němuž plavu...
Konec noci v rozednění,
co se v dotek zase změní...

 

Jsi pták co se k nebi vznesl
a znaven do mých dlaní klesl
A ten pták se v okamžení
v mých dlaních zase v Tebe změní...


815_0
09. 08. 2003
Dát tip
Myslím, že co tady bylo potřeba napsat, napsal/a Zolo, takže jen přikyvuju a dávám upřímnej TIP :-) + mezi nejoblíbenější :-)

Lowlander
09. 08. 2003
Dát tip
Děkuju, je to moc milé :o))

815_0
09. 08. 2003
Dát tip
Stejně (a to si dost troufám) jako Tvé dílko :-)

Lowlander
09. 08. 2003
Dát tip
Hih,moc hezky se to posloucá... bohužel už to dávno není ktuální...tu, pro níž jsem ty řádky psal, dávno letní vítr vzal...

Lowlander
09. 08. 2003
Dát tip
Hih,moc hezky se to poslouchá... bohužel už to dávno není aktuální...tu, pro níž jsem ty řádky psal, dávno letní vítr vzal...

Lowlander
05. 04. 2003
Dát tip
No, názvy... faktem je, že když píšu z "pohnutí" tak názvy "vymejšlím" opravdu se zatnutými zuby a cedě krev :o))) Ale popřemýšlím o změně... :o)) Díky

Lowlander
05. 04. 2003
Dát tip
Jo a Andulko, jen čistě technicky... myslím si, že délka je akorát, masximálně by to šlo prodloužit o jednu sloku(což nehodlám) protože z hlediska stavby je každá sloka přiřknuta jedné "proměně" a nemůžu přece zrušit tak podstatné náležitosti citového vztahu jako je stezk (když je druhý pryč), radost (když je s Tebou), fyzický kontakt (sexualita je nedílnou součástí našich vztahů) a samozřejmě ten "druhý" jako takový... čili přesně čtyři "skutečnosti", čtyi proměny a tudíž i čtyři sloky :o))) Ale díky za názor :o)

Lowlander
05. 04. 2003
Dát tip
Tak, změnil jsem název... uznávám sice, že "Proměny" nejsou o moc přitažlivější než "Jsi..." Ale snaha je... já prostě nezvládám názvy :o( Že bych začal psát úplně bez názvů? :oP

Lowlander
04. 04. 2003
Dát tip
Já vím... zaváhání mi tam vůbec nesedí... Ale psal jsem to docela ve spěchu v práci, aby to tu ráno Verča našla :o)))

Lowlander
04. 04. 2003
Dát tip
Heeej... dělal jsem úpravu a ztratila se kritika od JRR :o((( Ach jo.. No nic... alespoň už ten rým sedí víc :o))

Andulka
04. 04. 2003
Dát tip
2/5 - mozna bych to trosku zkratila, by to lepe vyznelo...:-)

Lysandra
04. 04. 2003
Dát tip
Co já k tomu můžu říct? :) DĚKUJUUUUU :))) t*

Zolo
04. 04. 2003
Dát tip
Moc se mi líbí, jak jsi vyřešil to jinak klišovité stín - spleen, už za to máš Tip, ale počkej. Já myslím, že tohle dílo je nepochopené, protože jednak fundovanější lidi odradil název Jsi ... proto malá návštěvnost a je to škoda, protože dílko samotné je z mého pohledu skvost, a to především kvůli nápadu s tou měnící funkcí na konci každé sloky, ... Už to jí dodává poutavost a navíc je to pěkné vyznání, takže si i Tipnu, ale přemýšlej o názvech ... vlastně název je branou návštěvnosti ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru