Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

STVŮRA

06. 04. 2003
12
1
4769
Autor
Movsar

Subtilní chlapec s bouličkami na místě bicepsů okusuje kůru stromu stojícího uprostřed planiny černé afriky, za šumu lehkého vánku, při zapadajícím slunci, zdá se být nezvykle klidný. Bloudí již třetí měsíc Ugandou, sám, hledá kudy by se dostal k civilizaci. Pro život v divočině nebyl stvořen - má jen malé bouličky místo bicepsů.

Tou dobou se stejnou plání valí bytost, jíž příslušníci jednoho domorodého kmene nazvali ve své řeči "zrůdnou goriloženou", když se jim k smrti vyděšeným podařilo před nestvůrou uprchnout. Funící, tře zapařená tučná stehna bílé barvy o sebe, křiví tupá ústa.

Linie afrických cest chlapce - kůrojeda a přízračné ženy - machny se přibližují, spojnicí jim je strom uprostřed planiny. Chlapec hltající kůru teď už vidí dunivými kroky k němu se blížící zavalitou ženu oděnou jen v hustý porost na několika málo místech jinak špínou pokrytého těla.

Machna zrychlí krok, hnaná chtíčem po dlouhé měsíce jen slabě ukájeným pofiderními styky s mravenečníky a jinou menší havětí. Kůrojed oddávající se po tři dlouhé měsíce samohaně neprotestuje, když ho divá lidoopka rosolovitou rukou srazí k zemi a odhalíc ohromnou pulzující vagínu nasedne na něj, tak že je vidět jen divoce poskakující obří pozadí a paže bušící do nešťastníkovy - už tak dost propadlé -  hrudi.

Širou plání jde obří žena se zkřivenými ústy a z tělního otvoru v místě kde končí a třou o sebe její tučná bílá stehna jí trčí paže s malou bouličkou místo bicepsu.


1 názor

Dave Lister
14. 04. 2013
Dát tip

při čtení jsem si vzpomněla nejdřív na Dalího, pak na Freuda, a potom mi došlo že celý to připomíná Nahý oběd- teda samosebou jednu z těch částí na podobný téma. no a je toho jen kousek, tak nemám co hodnotit.


Evička
03. 12. 2004
Dát tip
Konečně o mně někdo napsa! DÍKY! TIP

Hele, nemáš ty něco proti ženám? :-) je to fakt hustý! . . . ale zajímavý

Marty73
01. 09. 2004
Dát tip
Připadá mi to jak setkání dvou šílených obětí leteckého neštěstí. Darmo mluvit, sexus nás i v těch nejvypjatějších situacích vždycky dostane. Hlavně je to sranda, i když toho kluka je mi líto. Tip

Susanne
21. 11. 2003
Dát tip
......................!

nemám z toho dobrej pocit, ale ještě musim chvilku přemejšlet, proč... Jo, už vim, je to takový pokořující

WiruZ
12. 04. 2003
Dát tip
husty*/*!

Movsar
12. 04. 2003
Dát tip
dík. příznivý ohlas mě potěšil.

Carrie
08. 04. 2003
Dát tip
víš, co se mi vybavilo při čtení? jedna starší písnička Elánu: tolko tvárí v dave len jedna je tvoja vela rúk je prázdnych len dve sa však spoja iba tí sa stretnú ktorí o to stoja ;o)))))

Movsar
08. 04. 2003
Dát tip
takže sis z toho udělala hnedka video. to je dobře. já bych tam hodil spíš dunění bong, teskné tóny písní beze slov, řev lvů v dálce a neodmyslitelné cikády...

šušpička
08. 04. 2003
Dát tip
no, je to dobré...dávam TIP

Carrie
08. 04. 2003
Dát tip
cikády jsou málo absurdní, lepší je ta slovenčina ;o))

Movsar
08. 04. 2003
Dát tip
jo, asi máš pravdu. to by bylo příliš očekávatelný a čpělo by to normálem. elán na africkým turné.

Carrie
08. 04. 2003
Dát tip
Jožo Ráž přejet slonicí...

Movsar
08. 04. 2003
Dát tip
další takovou nehodu by nemoh přežít...

fermosa
08. 04. 2003
Dát tip
:-)) to mě pobavilo *

Gunhead
08. 04. 2003
Dát tip
Tak to je psycho... :) Připadá mi to jako Yetti (nebo jak se to píše) v africkým podání... takový netradiční hodně...

fungus2
06. 04. 2003
Dát tip
Dobré!

Šílená fantazie!?! Je to něco nového, co se tady jen tak nevidí! To jak zdůrazňuješ bouličky místo bicepsů vyznívá trochu jako tvůj vlastní mindrák. Proč je to tam dvakrát? Ještě by mě zajímalo jestli si už v Ugandě někdy byl?

StvN
06. 04. 2003
Dát tip
- zbytečně složité věty neulehčují čtení ani nekorunují neobvyklý styl - trochu se ti pletou časy

Cirilla
06. 04. 2003
Dát tip
oúúúú... no to je husťárna... teda ještovy zraky... no... já... asi otipuju...

Movsar
06. 04. 2003
Dát tip
To Cornell: ne, není to o kultu těla a mých stescích. všem dík za reakce.

Šalvěj
06. 04. 2003
Dát tip
fffffff... fíha, to jsou věci... :o) *

drain
06. 04. 2003
Dát tip
Explozivní záležitost :) ještě teď se směju :D *TIP*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru