Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stastny je ten .......

18. 05. 2000
0
0
1712
Autor
Kopretinka

Tato basen se mi libi, protoze je to cista pravda. Tak to v zivote proste chodi.

Stasny je ten, kdo miluje stasnejsi je ten, kdo je milovan a nejstasnejsi je ten, kdo lasku jeste nepoznal.
hnewka
17. 03. 2005
Dát tip
Ano to poznam je to fakt prvda musim suhlasit...

Movsar
22. 03. 2003
Dát tip
PS: Bůh je mrtev. V dnešním světě, když chceš.

Merle
01. 06. 2000
Dát tip
PS: holky kluci jsou jen začátek, ale zjevnej a snadnej... prostě směr (přitom pořád dobrej směr), to sem chtěl říct.

Sandra
01. 06. 2000
Dát tip
Merle: Naprosto souhlasím a dodávám: nejšťastnější je ten, kdo miluje a je milován. Šílená: .......dávat i brát!........ Anonym: Máš pravdu láska bolí, ale zároveň je to nejkrásnější a nejcennější, co člověk má. Nicka: Ty jsi nikdy nemilovala?

Merle
31. 05. 2000
Dát tip
PS: uč dál se mít rád... a víc (láska je ten směr)

Sarken
31. 05. 2000
Dát tip
blbost milá kopretinko, bez lásky nejsme nic

PS
31. 05. 2000
Dát tip
Merle: :o) A tak. Teďs mě tedy trochu překvapil (tedy že bych to od tebe ani nečekal), ale zdá se, že v každém je něco ještě lepšího než se jeví... A to je dobře. :o) Potěšils mě. Díky. :o) (Já totiž čekal že to rozvineš směrem mezi ty holky a kluky a tak... :o)

PS
30. 05. 2000
Dát tip
Přátelé... :o) Vy se tu tak krásně bavíte o lásce... :o) To vám ještě nikdo neřekl, že Bůh je Láska? :o)))))))))))))))))) (ale je to pravda)

Merle
30. 05. 2000
Dát tip
PS: nám to řekli, ale taková ta s holkama (klukama) je nám přecijenom trošku bližší a srozumitelnější... ale je to ten spávnej směr, jen pokračovat dál...

PS
30. 05. 2000
Dát tip
Merle, v čem přesně, že mám pokračovat dál? :o)))

fino
28. 05. 2000
Dát tip
fajn. a krchovsky ma jednu basen, ktora obsahuje toto: "stastny je ten, kdo v bludu zije ... " :))

Kopretinka
25. 05. 2000
Dát tip
Diky za kritiku. silena mam te taky rada.

Šílená
25. 05. 2000
Dát tip
:-)

Hannah
25. 05. 2000
Dát tip
Milá Kopretinko a milí písmáci, není to báseň, ale citát (to jen pro puntičkáře :-) ) Kopretinko, s tímto citátem se dá než souhlasit - díváš-li se ovšem ze stejného zorného úhlu jako autor. Podíváš-li se z opačného rozného úhlu, lze napsat pravý opak, který rovněž bude životní pravdou : Nešťastný je te, kdo miluje (láskou neopětovanou), nešťastnější je ten, kdo je milován (láskou, která obtěžuje ...) a nejvíce nešťastný je ten, kdo lásku ještě nepoznal ... Ale můj souhlas je právě s tebou uveřejněným citátem - Šťastný je opravdu ten, kdo miluje (je bohatší tím víc, čím víc miluje...), šťastnější je ten, který je milován (a přiznejme si, být milován milovanou bytostí je opravdu štěstí ...) a nejšťastnější je ten, kdo lásku nepoznal (neboť neví, čím se může láska kromě krásy stát ... ). Ale jak víme - všechno je relativní - i pravda, i štěstí, i láska, i ... Ať slunce vám svítí na vašich poutích životem, milí písmáci a všichni ať máte pocit štěstí a lásky ... :-)

Sage
24. 05. 2000
Dát tip
Člověče možná máš pravdu, někomu láska víc dá, někomu víc sebere. Když ji nemáš, tak jsi na svém, máš svoji jistotu a je jen na Tobě, jestli chceš (můžeš) riskovat. Možnost velkého zisku přináší velká rizika, je to každýho věc. Pa.

Silvinka
24. 05. 2000
Dát tip
Ľudkovia, toto je nádherná diskusia! Presvetlila mi deň, toľko ľudí, ktorí v lásku veria aj napriek sklamaniam! Dala by som Vám všetkým tipa. Kopretinko, nemôžem s Tebou súhlasiť. Prajem Ti, aby si našla tú všeobjímajúcu lásku, na ktorej sa dá všetko postaviť. A potom z nej dávať bez toho, aby Ti ubúdalo. To je to pravé šťastie.

Merle
22. 05. 2000
Dát tip
Rivi: já vím, že vy vážnoliteráti se na podobný žánry díváte s despektem, ale já jsem ze sci-fi a fantasy získal tolik technickejch, filosofickejch, psychologickejch a vůbec i všeobecnejch informací, že by ses divila... Je fakt, že jsem pro to musel přečíst 10x větší množství knížek, ale zase mě to bavilo, což se u mě o vážnejch knížkách říct nedá...

clovrdka
22. 05. 2000
Dát tip
Ten, kdo lásku nepoznal, je vlastně chudák. Jinak souhlasím s Merlem!

nicka
22. 05. 2000
Dát tip
i kdyz tam chybi t, souhlasim zejmena se tretim radkem.

Rivka
19. 05. 2000
Dát tip
Merlíku - kam na to chodíš? Do fantasy?:-))) V tom případě je to lepší zdroj, než jsem si původně myslela:-))) Neboli - nezná-li člověk neštěstí, nemůže znát ani štěstí...

Šílená
18. 05. 2000
Dát tip
co k tomu dodat....snad jen.... NESOUHLASÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍM!!! LÁSKA JE ZÁKLAD VŠEHO A BEZ LÁSKY ČLOVĚK BÝT ŠŤASTNÝ NEMŮŽE! je to to jediné co ke Štěstí potřebujeme! a je všude kolem nás.... Kopretinko mám tě ráda:o)

Laďa
18. 05. 2000
Dát tip
Já to chápu. Někdy si říkám to samé. Ale bez lásky být nemůžu. :-)

sidi
18. 05. 2000
Dát tip
Ani já, i když jinak při smyslech, nemohu než nesouhlasit. :-)

Marigold
18. 05. 2000
Dát tip
....hmmm...milá Kopretinko ! Myslí, že záleží dost na tom, jakou láskü myslíš, protože věcí, které tak nazýváme je opravdu mnoho... Můžeš mít v něčem pravdu a zároveň nemusíš...

Merle
18. 05. 2000
Dát tip
kdo lásku nepoznal je jen nevědomej... je to nicota... to není štěstí, to jen není neštěstí... je to nic... až teprve když poznáme to dobré, můžeme bejt šťastní, až teprve když poznáme to špatné, dokážeme si vážit toho dobrého...

zolli
18. 05. 2000
Dát tip
ale houby :o) Nesouhlasim s obsahem!!

myrinda
18. 05. 2000
Dát tip
rika se sice o stastna nevedomosti.... nekdo ti ublizil? zklamal te? laska patri k zivotu a muze byt krasna i strasna, zadana i proklinana, tvorici i znicujici... bez lasky by me zivot pripadal strasne chudej i kdyz to nekdy pekelne boli..... sakra, vzdyt ja tady s tebou obsahle polemizuju a proc vlastne - mas pravo na vlastni nazor ale stejne - tzen kdo lasku jeste nepoznal, mi pripada spis chudy je tolik lasek - laska maminky, treba, tu bych prala poznat kazdemu a jestli te nekdo ranil, preju ti, at to brzo preboli

Ženatej
18. 05. 2000
Dát tip
Souhlasím pouze s prvníma dvěma třetinama. A vím, co dím! Sem přece Ženatej!

Šílená
18. 05. 2000
Dát tip
i s tebou si Ženatý musím dovolit polemizovat! stejně krásné a možná ještě krásnější je Lásku dávat než brát!

myrinda
18. 05. 2000
Dát tip
mas pravdu silena, davat ! ale i dostavat (libi se mi to rict takhle vic, nez brat) je hezke :_)

Anonym
18. 05. 2000
Dát tip
Zajímavé! Je tu snad někdo kdo lásku (ať již jakou koliv nepoznal? Já si myslím, že není... Již od narození Vás (každého z nás) má někdo rád - ať je to již maminka nebo tatínek, nebo zvědavá sousedka, babička a dědeček, nebo dokonce učitelka ve školce ;-) No řekněte. Kdo by chtěl a kdo by dokázal bez lásky žít?! Je sice pravda, že všichni neprojevujeme lásku k tomu stejnému (někdo má rád ženy, někdo zase může - třetí má rád chlast ;-) ) ale láska to přeic jenom je. Je pravda, že láska bolí, bolí strašně moc, ale to je jen důkaz toho, že člověk cítí a že nemá srdce z kamene. Šílená : Souhlasím, ale někdy se naskytne problém v tom, že bys měla zájem dávat (rozdat se :o)) ), ale není o to zájem... to je nejhorší věc v životě. Nejlepší je dávat vždycky o něco více než člověk dostává - to pokuď to oba berou tak tak ta láska je nekonečná... pokuď ne tak - všechno je relativní. (-: BOSNIA :-) Kopretinka : Sice to nyní mám právo cítit stejně, ale to prostě nemohu!!! Nemůžu!!! Hehe, láska není až tak štěstí jako osud. Na štěstí si stěžovat nemohu, ale láska...

Šílená
18. 05. 2000
Dát tip
Anonyme: *** "Je to opravdu bída, když natáhnu k lidem prázdnou ruku a nic nedostanu; ale je to k uzoufání, když natáhnu plnou ruku a nenajde se nikdo, kdo by si z ní vzal..." D.Chalíl ....jenže vždy je někdo komu naše Láska pomůže a rád ji přijme - (ne vždy ten komu bychom ji nejraději dali ) ale s láskou je to jako s energií - nemůže se ztratit a tak nakonec dojde k tomu dotyčnému v jiné formě a z "jiných dlaní"...ale dojde a o to přeci jde ne?:o))) a ještě k tvému (a bohužel nejen k tvému)názoru že láska bolí strašně moc: na lásku se dá dívat jako na úžasný dar, díky němuž rosteme a stáváme se citlivější ke krásám... a nebo jako na bolest jenž nám zakaluje mysl... je to jen JEN NA ÚHLU POHLEDU! můžete si vybrat....je to na nás. Je v nás něco malé a něco velké - to malé trpí - touží po něčem co nemůže mít nebo se bojí o to co už má, aby to neztratil.... to velké přijímá to co má Teď a Tady, raduje se z toho a učí se z toho.... ale jinak... to co si napsal je mi blízké!:o)

Hackman
18. 05. 2000
Dát tip
no tak nevim pane Berka...ale ja nesouhlasim..nejstastnejsi je ten kdo lasku poznal a kdo lasku hleda dal a kdo lasku umi davat...si myslim

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru