Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zhrzená

05. 04. 2003
1
0
1967
Autor
Perchta

Další střípek románu, jen pro otrlé.

 

- Už mi zase voláš? Spali sme spolu jednou a je to 19 roků.

- A Zuzana ti netelefonuje?

- Zuzana mi telefonovala naposledy, je to půl roku. Píšeme si, píšu jí, když mám čas a neotravuje mě.

- Já tě otravuju?

- Jo, řek sem Pepíkovi, že si nepřeju, abys mi volala.

- Pepíkovi?

- Jo, je to tvůj nadřízenej. Nejsme kámoši, podrazila jsi Zuzanu, vzala sis její pracovnu.

- Musela sem.

- Nemusela.

- Jo, a už mi, prosim tě, nevolej. Nikdy. Ani až si vezmu Zuzanu.

- Ty si vezmeš Zuzanu? Vždyť je vdaná.

- Vezmu si ji, jo.

- A jak to uděláš?

- Nic ti do toho není.

- Nechápu to.

- Co na tom nechápeš. Prostě si nepřeju, abys mi volala.

- Že chceš zrovna Zuzanu.

- Do toho ti nic není. (To je ale idiotka, myslí si Max.) Neslyšela jsi takový slovo „láska“. Eště sem to nedělal z lásky. Mám prachy a teď sou všechny pro Zuzanu. Téměř ste mě vykastrovali.

- Kdo?

- Ženský. Ale teď budu mít Zuzanu a s ní si to všechno vynahradím.

- To tě lituju. A smím přijít na svatbu?

- Nesmíš. Stejně se asi budem brát ve Francii.  


Perchta
25. 06. 2003
Dát tip
Díky, Marthine. :-))

Marthin
23. 06. 2003
Dát tip
Aha, tak proto ta nepochopitelnost u posledního dílu..asi bude lepší začít od jedničky, což?:-) Ale ten rozhovor mi přišel výborný..:-))

Perchta
14. 04. 2003
Dát tip
25/62 LOL

Perchta
11. 04. 2003
Dát tip
Jo, není jen moje, je hlavně svoje :-)) 25/58

Carrie
08. 04. 2003
Dát tip
genetika a hormoni, to je svinstvo ;o))))

Perchta
08. 04. 2003
Dát tip
Dík, beru to jako pochvalu :-))

Carrie
08. 04. 2003
Dát tip
jak jinak!!!! ;-))))

Perchta
08. 04. 2003
Dát tip
22/51 :-)

Cejvik
08. 04. 2003
Dát tip
TVOJE Gretka? Není jen tvoje... a bohužel co si budeme nalhávat moje taky ne. Prostě je a to stačí a je to tak dobře.

Cejvik
07. 04. 2003
Dát tip
Perchto, beru te za slovo (měli bychom spát všichni se všema)! Vadila by ti kombinace Gretka x Cejvik ? :)))

Perchta
07. 04. 2003
Dát tip
Cejviku, ty si čteš jen co chceš :-))) Moje Gretka je člověk, takže povinnost s někým spát žádnou nemá! Ale jestli se ti podaří ji získat, good luck!

Perchta
07. 04. 2003
Dát tip
20/46

Existujou i státy, kde můžeme mít dvě, tři i více manželek, takže proč ne! Jenomže ve Francii by to asi neprošlo!!! :o)

StvN
06. 04. 2003
Dát tip
- když nechce, aby mu volala, proč to nepoloží? Asi by potom nebylo o čem psát...

Perchta
06. 04. 2003
Dát tip
Nojo, Max z mého románu je chudák, všechny s ním chtějí spát! On se jim půlku života snažil vyhovět, teď už nechce. Ale pořád má takový pocit provinění, že by měl a omlouvá se jim za to. A já jako bioložka se ho musim zastat, z biologického hlediska má pravdu, měli bychom spát všichni se všema, abychom měli dohromady ty nejlepší potomky. Ale z lidského hlediska tu povinnost nemá. Už by si s tím omlouváním měl přestat, Maxi!

StvN
06. 04. 2003
Dát tip
- jo, je to vážně chudák

Perchta
06. 04. 2003
Dát tip
:-)))

AFRODITA
06. 04. 2003
Dát tip
.))

Barbar
05. 04. 2003
Dát tip
To se nám t roz(b)víjí...BARBAR

AFRODITA
05. 04. 2003
Dát tip
něco tomu chybí...

Perchta
05. 04. 2003
Dát tip
Děkuju všem za kritiku. Osobně si myslim, že je to dost pitomá historka, ale tak už to někdy v životě chodí. Děkuju, že mě čtete.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru