Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smutek, to je když ... (V.)

18. 05. 2000
11
0
2660
Autor
Bibša

... Smutek? To je když papírové vločky sněhu a vzpomínky na poslední léto převlečené za bouřlivé moře zaplavily tichem kajutu trosečníka a slova plačících strun marně ukrývají do tmavomodrých vzlykků ...
Smutek
22. 04. 2001
Dát tip
Ne, Bibšo, to jsem nepsal já, tos napsala Ty - a krásně. tip

Vio
19. 07. 2000
Dát tip
tmavomodré vzlyky..... bůůůů krása TIPík

Stevenson
08. 06. 2000
Dát tip
Smutnacku, dekuji za Tvoji kritku.. ale hlavne proto, ze diky ji jsem objevil spoustu hezkeho ke cteni.. od Tebe..)

Miroslawek
02. 06. 2000
Dát tip
Zas jsi tak smutná, kdo se má na to koukat...zkus zapomenout na všechno, co je pouhou tvou tmou, obarvenou na tmavomodro. Mám Tě rád.

Sarken
31. 05. 2000
Dát tip
Bibší, opovaž se smutnit!!! a ten tip není pro smutek, ale pro tebe

Laďa
19. 05. 2000
Dát tip
Bibí máš pravdu. Bibí :-))))

Jim_Page_LZ
19. 05. 2000
Dát tip
pane jo Bibšulko to je nádherný ... jeden lepší verš, než druhý ... jenom z toho smutku se mi podlamují kolena ... *!

Merle
19. 05. 2000
Dát tip
básnička je zbytečně dobrá Bibi, ale ten smutek je pouze zbytečnej... no možná ne, ale já tě radši bez něj itaktip

Bambulka
19. 05. 2000
Dát tip
Ach... Bibí, to je krásný! ale nač ten smutek? :-( vždyť Ty přece víš, že ... Radost, to je když... střevíčky tancují po duze elfí král ti ustalal v javorovém listu a do spánku ti voní heřmánek ... zase bude krásně, uvidíš! :-)

Bibša
19. 05. 2000
Dát tip
Bambi:-))) Jsi úžasná, jako bych to někde už slyšela... díky Merle: opravdu jsi zapsal Zbytečně dobrá??? Dík! Petr: nepodlamuj si kolena, kdo mi pak bude oporou? Lada: jo pravda, sice chvilková,ale je, děkuju! Tynic: já jsem taky smutná, ale krásná :-))) ne? Azalin: vidíš, stačí abys foukl, a je pryč! Šílená: dnes se s tebou koupu, je to úžo, musíme to zopakovat! Lyri: skuhry skuhry, když vy jste na mi pak všichni tak milí :-)) Málka : zatím nic domluveno není. Všem: Díky za tipy, sluníčka moje, to psal smutek né já, tak mu je posílám, ju?

ALOHA
19. 05. 2000
Dát tip
Bibša, poď so mnou do chechotavej tramtárie. Dokiaľ budeš písať takéto pekné básničky, ja ich budem čítať. Neskúsim ťa rozosmievať, ale je taká magická rovnica. Dvaja nemôžu byť smutní naraz :-) + ALOHA +

pauper
18. 05. 2000
Dát tip
Nelze jinak...

Lyryk
18. 05. 2000
Dát tip
vločky celulózy?? převlečené za bouřlivé moře!!! kajutu (ostrov kde se kaje - tu a tam) trosečníka, ostrov pod uzavřením..??! vlykků -analogicky vrkků??:-)?? Taková bohyně!! a napsala nám konečně báseň..(nedali jí prémie..:-)))) Bibi, jinak z tebe mám radost, tip za odvahu :-)

Amalka
18. 05. 2000
Dát tip
Bibi, nevis neco o srazu s Tynicem? Jo...tip Napis zpravu... :))))

Amalka
18. 05. 2000
Dát tip
Aaaa, promin To jsem ja, Vila...v Polsku Amalka :))))

Bibša
18. 05. 2000
Dát tip
:-) krikeťáku, jestli bylo smutno, tak po tvém komentáři ten liják venku vypadá jako sluneční den, ještě mi poraď jak jinak zavzlykat vzlyk, tak aby na konci básně fakt bylo takové to škytnutí ... s tou odvahou jsi to přehnal, beru to jako nevalnou kritiku mého díla :-)))) au, příště už nenapíšu nic :-))

Lyryk
18. 05. 2000
Dát tip
Jen piš a neskuhrej :-)))))))))

Šílená
18. 05. 2000
Dát tip
bibšulíne toho chlapa když nějaká báseň fakt chytne tak píše takovýhle blbostičky aby to zakryl... ;o) Je to moc hezký, upřímný a zítra večer až budem spolu u moře (vezmu tě tam sebou i s honzíkem - smím?) tak tomu trosečníkovi vynosíme z kajuty smutek ve formičkách na bábovičky ...ano? MTR

ATC
18. 05. 2000
Dát tip
...

AZALIN
18. 05. 2000
Dát tip
Smutekk? Tak ti přeju, aby už brzy utekk!!!!! :-)))

Tynic
18. 05. 2000
Dát tip
Don´t worry, be happy....;o) Musíme ty smutky přepít...v Tvém případě asi jujcem ! :o))) Básnička je krásná, ale....smutná :o( ale krásná :o) ale smutná :o( ale krásná :o) ale ... no vidíš co to semnou dělá ???? ;o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru