Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

VCHÁZEL DO DVEŘÍ...

08. 04. 2003
3
0
1272
Autor
marťánek

když se nad tím déle zamyslíte zjistíte že to nejsou obyčejné tři slova je to zvláštní až mystické...

Vcházel do dveří...


Škrhola
01. 03. 2004
Dát tip
Seregil je lepší.

Negi
01. 03. 2004
Dát tip
vcházel do dveří...ony zamčené...narazil...zamyslel se tedy a vzkřikl: "Sezame, otevři se!" A jak řekl, stalo se. Dvéře se rozlétly a pohltily celou jeho postavu.

MeTB
01. 03. 2004
Dát tip
Souhlasím - nejsou to obyčejné tři slova, nýbrž obyčejnÁ tři slova. :-) Tom

Hanca
23. 02. 2004
Dát tip
To je věc mně nic neříkající, pod kterou si představiti lze spoustu věcí, promiň ale zdá se mi to k ničemu

Jeheheman
23. 02. 2004
Dát tip
Mystické jak kdy, pokud právě vcházel do dveří svého kanclu s nějakým papírem, tak mystika pokulhává:-)

KayTee
23. 02. 2004
Dát tip
tip za to, žes mě rozesmál ;o)))

Pivicko
23. 02. 2004
Dát tip
hm... je-li to míněno vážně, pak zajímavé, Myslim, že to ukazuje míru návyku na vyjádření myšlenek v dlouhých slozích, mnoha slovy. Protože pravda je, že to jisté tajemno a nejistotu navozuje.,.... Ale nakonec to stejně nevypovídá o ničem, je to jenom malý nápad.....

Myslím, že "Vcházel do dveří" zavání nadcházející akcí, nebo změnou. Mě přijde také zajímavé spojení ...a už ho nikdo nikdy neviděl. Co vy na to ? :-)))

Nugetka
13. 05. 2003
Dát tip
Takhle se dají říct jakýkoliv tři slova... Stoupl si vedle... Spal pod širákem... Vychází z obchodu... Ale souhlasím, že když se nad tím člověk zamyslí... A taky ne všechny tři slova tak zní.

Štalingrad
02. 05. 2003
Dát tip
jako jo!!! :))))))))))

lenty
26. 04. 2003
Dát tip
Kam ty dvere vedou, co?

lenty
26. 04. 2003
Dát tip
Odkud vlastně vycházíme?

AFRODITA
26. 04. 2003
Dát tip
vcházel do dveří... mohl by hřích, on, zloděj, pletenec vášně... ale chtělo by to víc naznačit

Lowlander
25. 04. 2003
Dát tip
No a nebo porcházel dveřmi... tak by nebylo ani vědět, jeslti přichází a nebo odchází... zajímavý pohled na věc :o)))

marťánek
25. 04. 2003
Dát tip
no jsi asi jediný kdo tady pochopil jak jsem to myslela,prostě se mi líbí že nic netušíme:)))

Kandelabr
25. 04. 2003
Dát tip
to je opravdu trochu málo...zamyslet se můžeš nad jakýmikoliv třemi slovy-záleží na fantazii. ale své fantazie znám, zajímala by mě ta tvoje...

marťánek
21. 04. 2003
Dát tip
ale vy ste to vůbec nepochopili!!Musíte se umět zamyslet,VCHÁZEL DO DVEŘÍ,vždyť samo o sobě je to mystické.Nikdo neví jak to dopadne,co se právě stane....... ale jako v klidu vaše názory vám neberu,určitě si z vás ale nedělám p..u,děkuij za pochopení:-)))))))))))

Imagine
08. 04. 2003
Dát tip
Dveře jsou vůbec taková velmi zvláštní až mystická věc a když se nad tím zamyslím, máš naprostou pravdu...Snad není třeba klíčů, stačí ty Dveře...

Cirilla
08. 04. 2003
Dát tip
No, možná by to chtělo trochu rozvést. Kdo vcházel do dveří, jaké dveře to byly, proč tam vcházel, v jakou hodinu... :o))

Radost
08. 04. 2003
Dát tip
jo, když jsem ve čtrnácti a patnácti psával povídky, většinou začínaly buď "Vstoupil do dveří..." a nebo "Probudil jsem se..." (tak došlo k jasné identifikaci ich nebo er formy :-))

Element
08. 04. 2003
Dát tip
Tak se mi zdá, že si z nás děláš pěknou p..u.

Kajman
08. 04. 2003
Dát tip
no jestli to byli dveře od záchoda, tak to byla mystická večeře zkažených vajec plynatého býka

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru