Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kregian De Sharakar:Charakteristika

12. 04. 2003
0
0
1005

Charakteristika mého literárního hrdiny

Jméno:Kreg(celé jméno Kregian De Sharakar)

Rasa:Elf

Vzhled:Štíhlý,dva metry vysoký elf.Kůže mu dlouhým pobytem na slunci ztmavla.Má hnědé oči a černé dlouhé vlasy svázané do copu.Jeho svaly nejsou moc velké,ale pevné jako kámen.

Obléká se do pláště z černého sametu, nosí černé jezdecké boty(ve kterých má schované dvě dýky)a kožené kalhoty.Na sobě má bílou košili pod kterou má šupinový plát.Bojuje s dvěmi šavlemi, které má připnuté kolem pasu.Znamení temných elfů zakrývá čelenkou ze stříbra a onyxu.

Povaha:Kreg o sobě nemá příliš valné mínění.Většinou se tváří klidně a vyrovnaně,ale někdy vybuchuje v prudkých návalech vzteku a smutku při kterých není vyjímkou že někdo dojde k úrazu.Pokud ublíží někomu koho má rád velmi toho lituje a je pak ještě nevrlejší.Když má obzvlášť velkou depresi užírá se v drogách a alkoholu Párkrát už uvažoval o sebevraždě,ale nedokázal to.Nenávidí svou bohyni za to co mu udělala,ale slouží jí protože ví že jediným východiskem z jejích služeb je smrt.Když má však dobrou náladu je to zábavný společník.O své minulosti a víře mlčí.K ženám se chová vždy zdvořile a galantně jak ho to učili za jeho mládí.

 Minulost:Narodil se v dolině Drein,kde prožíval krásné dětství naučil se střílet s lukem a šermovat s mečem.V mládí pak byl obletován ženami a dívkami.Jeho štěstí skončilo tehdy,když viděl jak jednu z jeho kamarádek znásilňuje jeho bratranec.Byl vzteky bez sebe.Vrhl se na bratrance a ubil ho k smrti.Trestem za vraždu bylo vyhnání z domova.Rodina se ho zřekla a na čelo mu byl vypálen černý křížek znamení temných elfů,které říká ať jím elfové pohrdají a straní se ho.Několik let putoval po světě,až dorazil do města Ghand kde skončil v jednom z hašišových doupat.Tam ho vyhledali kněží bohyně krve a nabídli mu nový život.Přijal.Jeho bojové schopnosti se zdokonalili tak že byl nejlepší v řádu.Zamiloval se do jedné z laiček,jmenovala se Alandra.Druhou ranou pro něj byla Zkouška víry,kdy měl tuto dívku zabít.Bál se smrti a tak udělal nejhorší čin ve svém životě,zabil ji.Stal se tedy bojovníkem víry a bohyně ho naučila konat zázraky.Od té doby hledá smrt v boji užírán svědomím a lítostí nad sebou samým.Založil si žoldáckou skupinu,která patřila k nejlepším oddílům armád.Při osudném incidentu s drakem jako jediný ze skupiny přežil.Od té doby je z něj dobrodruh.

Uctívá:Bohyni běsu a války


Narriel
04. 09. 2004
Dát tip
Depresivní a sympatická postava...!! :-D

Omlouvám se za pravopisné chyby,kterých se dopouštím

Lowlander
13. 04. 2003
Dát tip
Hih, sympatická postava...:o)))

Lysandra
10. 04. 2003
Dát tip
Depresivní postava.. snad si někdy zahrajem. Lys

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru