Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

GILOTINA TOUHY

16. 04. 2003
5
0
1224
Autor
Fil

...tak tuhle poetku (a zároveň takové malé odhalení:-) bych chtěl věnovat mému srdci nejdražší a navždy milované Barunce, Drahé nebo Vám písmákům asi nejvíce známé pod nickem barobrk.:-) Hlavně jí chci poděkovat, že je na světě něco tak krásně něžného a miloučkého, jež mi dalo něco, co mi nikdo na světě ještě nedal a nedá...a to svou lásku. Děkuji ...

Drezůra pavučin

Ve vánku radosti

Chci  lásku rozšlehat

Otázky přemostit

 

vznášet se v Tobě

 

Rozdrolit do ticha

Ty drůbky z polibků

Zasypat pelest mou

Snad tisícem odlitků

 

hořících srdcí

 

Jsi diktátor křehkosti

Vyhřezlá z vášně

Co ve jménu svůdnosti

Setne mě rázně

 

 svou gilotinou touhy

 

 


zelva
27. 01. 2006
Dát tip
...tip

já přežiju i ty drůbky :-)))* no, nejsem blondýna :-)))

miklunka
27. 04. 2003
Dát tip
*

Fil
17. 04. 2003
Dát tip
Sakra, jedno slovo jinak a mohl jsem mít tipík od blondýny-no to nas......-))))Nu, snad jindy. Jinak díky všem samozřejmě! .-)

Astalavista
17. 04. 2003
Dát tip
Když to zabere, proč ne... i když ti řeknu, že drůbky z polibků na mě nepůsoběj zrovna moc lákavě, ale to bude možná tím, že nejsem barobrk :o)))

blondýna
16. 04. 2003
Dát tip
File, já bych ti tip možná i dala, nebýt těch drůbků:-)

kassiope
16. 04. 2003
Dát tip
Naprosto dokonalý, pět nenacházím slůvka k tomu, abych vyjádříla svůj obdiv a také bych řekla, že ten, kdo tu dělá nějaké pokroky jsi ty.....to asi tou láskou :o)

BorisCvek
16. 04. 2003
Dát tip
Má to šmrnc....

VT
16. 04. 2003
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru