Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Panne.

16. 04. 2003
18
0
2720
Autor
Liso

Hádžeme mincu osudu - písmo alebo panna? Venované lyrykovi ako úvaha nad častou basne kurz skeptické teologie

Čo chcú? 

Čo dostanú?

Čo zostane im?

Čo znamená to slovo?

 

Spýtala si sa.

Veď som sa nezmenila!

 

A ja viem...

 

Čo chcem.

Čo dostávam.

Čo zostáva mi.

Čo znamená to slovo.

 

Si čistá.

Nezmenená.

 

Poď!

Dáme spať naše štyri deti!


Eileen
10. 11. 2005
Dát tip
ten konec je nej!!!

maia
03. 05. 2005
Dát tip
*

Empty
21. 03. 2005
Dát tip
Krásná*t

g_morr
04. 03. 2005
Dát tip
04

hammem
01. 03. 2005
Dát tip
hmm...mne sa paci take to prekvapenie na konci;)

Liso
01. 03. 2005
Dát tip
x-krat som premyslal a x-krat som vahal, x-krat som sa rozhodol nepisat... Ale predsa len napisem... A dam vam avizko, snad nebude velmi zatazovat... Ona zomrela 1.10.2005 vo veku nedozitych 37... A ja pytam sa sam seba: Čo chcem? Čo dostávam? Čo zostáva mi? PS. Nie nepotrebujem utesovanie a zda sa ani pomoc... Len sa mi zda, ze svet... Svet je o niecom inom nez bezne pocitujeme a chcem sa o tento pocit podelit... Zial na nejaku basen momentalne nemam...

Rowenna
01. 03. 2005
Dát tip
nevím, co napsat tak těžké je najít slova útěchy na dálku objímám.

Lyryk
01. 03. 2005
Dát tip
cítím s tebou, je-li to vůbec možné..

Craerassy
01. 03. 2005
Dát tip
chceme jen místo pro svůj dotek dostáváme se do zahrad a učíme se ve dvou znát a ožíváme vzpomínkami pro chvíle kdy jsme jednou sami a zůstává nám milovat....

Craerassy
13. 02. 2005
Dát tip
A ja viem... Čo chcem. Čo dostávam. Čo zostáva mi. *!

bielaaura
17. 03. 2004
Dát tip
štyri čisté deti.. :-)

romantik
15. 01. 2004
Dát tip
***p.e.k.n.a***tip***

g_morr
18. 07. 2003
Dát tip
Lízo, pojď do klubu.

Liso
18. 07. 2003
Dát tip
g_morr: :-) Budem rad ak mi vysvetlis preco! Teda hlavne ma zaujima co som zmixoval, prerozpraval a sprznil! Nepamatam si, ze by som opisoval z nejakeho diela a preto si rad precitam odkaz na to co som teda pravdepodobne vytesnil z pamate :-)

g_morr
18. 07. 2003
Dát tip
asi nám stačí i řekněme "tématické" navazování...: tohle je prostě vstupenka: "Venované lyrykovi ako úvaha nad častou basne kurz skeptické teologie! nemusí to být rozhodně jenom zprznění. a rozhodne nemusí jít o negativní reakce na původní text... zkusím přesvědčit kolegu průsera, že by měl ten úvodní text v diskuzi klubu změnit, aby to z něj bylo jasný... takhle to vypadá, že chceme být jenom zlí...

Liso
18. 07. 2003
Dát tip
Chapem, prolog je asi nepresny. Slo o myslienku premietanu skor a nezavisle na lyrykovom texte. Ten vsak bol bezprostrednym podnetom spisat dielko a venovat mu ho (kedze podla mna reaguje a odpoveda na jeho myslienku tamto)... Pokial nepojmete remixovy klub nie v takom negativnom ponati ako ho v sucasnosti uvadzate, nielenze nemam zaujem vstupit, ale ani nepovazujem svoje zaradenie za spravne. Nemienim ale voci tomu nic robit, pretoze je to Vase pravo co si kde zaradite :-) Pozitivne chapane remixy, by som sa teoreticky mohol dokonca podujat aj pisat. Teda nemyslim vykradnutie nametu, ale karikaturu povodneho diela. A vobec nevravim, ze pisem kvalitu!!! :-) Nie. Sam si predsa robim zo svojej tvorby srandu v pismackom predstaveni sa. Domnievam sa vsak, ze moje texty su POCTIVE, MOJE, NEZLODEJSKE a pod. Opakujem ale, ze sa s Tebou nemienim hadat o zaradeni. Len som vyjadril svoj nazor a tym to zhaslo. (pokial by ste zmenili ponatie klubu, snad by som este pouvazoval o vstupe a pokusil sa niektore dielka zremixovat :-) Vyzera to ako potencialne dobra zabava! :-)))

Aaria
30. 05. 2003
Dát tip
Je vzácné najít na otázky odpovědi.

Rowenna
28. 05. 2003
Dát tip
******

WiruZ
27. 05. 2003
Dát tip
zajimave......mooooc.*/*

EvaDominika
13. 05. 2003
Dát tip
Je to nadherny vykrik z Tvojej duse o tej - s ktorou si jedno telo - jedna dusa. Ty vies - ako Ti z hlbky prajem - aby ste svoj vztah vzdy vedeli kupat v NOM - vtedy vonia cistotou ... :-)

Bys3k
30. 04. 2003
Dát tip
ak máš ten kaligram (ženskú sileutu) zamerne, tak by si si zaslúžil aj dva tipy **

LaMouette
29. 04. 2003
Dát tip
milounký.. :-))*

tanganika
23. 04. 2003
Dát tip
:)*

soňa
22. 04. 2003
Dát tip
***

Zelenooka
21. 04. 2003
Dát tip
v relaci s tou Lyrykovou basni se mi to moc libi:) T

Radost
17. 04. 2003
Dát tip
* taky doporučuju udeřit na konetx... je to zajímavé :-)

houba
16. 04. 2003
Dát tip
docela se mi líbí, pro dokreslení obrazu si půjdu přečíst ještě tu Lyrykovu :o) tip*

mperdik
16. 04. 2003
Dát tip
Vidím, že umíš psát i hezké věci

BorisCvek
16. 04. 2003
Dát tip
Nemám slov.

York
16. 04. 2003
Dát tip
...

Lyryk
16. 04. 2003
Dát tip
místo hlubší kritiky hlubší zalíbení, to by šlo... ne? .-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru