Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rtg terč

21. 05. 2000
3
0
1554
Autor
Astrálka

Okamžitá lúpež srdca. Myslela som, že sa vlámala láska.

Taká čo zanechá hromadu fotiek a horúci prípad.

Záchranári v byte nasnímali Ekg a mávli rukou. Klasika.

Kyslík nepomôže, ani nič. Toto musí prežiť, alebo na to zomrieť, sám.

Ja, ktorá mám také problémy s dotykmi, som v nemocnici preväzovala rany.

Dedkom, ktorý žili ešte 24 hodín. Jedného som si obľúbila. Nikto si odo mňa toľko nevytrpel.

Raz, keď v celom meste zakvitli orgovány, na jeho nemocničnej posteli ležal povolávací rozkaz.

K nemu obrázok srdca a pľúc. Tých pľúcok, z ktorých som dýchala vzduch!

Ktoré sa s hrmotom všetkému smiali.... Flirtoval istotne aj so zubatou účtárkou, keď ho preobliekla.

Odišiel lietať, a ja som márne hľadala krídla na preexponovaných snímkoch. Či je všetko vážne irónia?

V pravom hornom rohu bolo rtg prstami všetko rozmazané. ZLAmorov čierny zásah z praku.

Len tak naslepo, ani nemohol mať dôvod!! Kamienkom, ktorý najviac bolí keď sa odrazí.

Do tých, čo prežili. Zaplavená slzami som sa pohybovala ako potápač na dne. S prázdnymi rukami.

Bol to iba kŕč, že som držala tie snímky. Na túto vernisáž nemám žalúdok. Zrolovala som ich, to priesvitné telíčko.

Bola som lakomá tvoje srdce, čo bolo na každom obrázku, komukoľvek ukázať.

Prečo si ma naučil smiechu! Mal si ma naučiť neplakať!

Celú dobu som bola zvedavá, čo nosíš v srdci. Vedel si o tom? Skríž prsty že nie.


Tynic
22. 04. 2002
Dát tip
Tohle je nádherná báseň v próze...chybí mi tvoje básně

hermelín
07. 05. 2001
Dát tip
něco tuším...

Naso
21. 03. 2001
Dát tip
taq si myslím, že ty a pero patríte akosi k sebe...

Šílená
27. 05. 2000
Dát tip

Merle
22. 05. 2000
Dát tip

Astrálka
21. 05. 2000
Dát tip
Raz už to tu bolo, než som to zmazala. Dneska som čítala dielo Voják, ktoré napísal Enek. Pre neho som to sem dala znova :-)

Stepca
21. 05. 2000
Dát tip
.

slavek
21. 05. 2000
Dát tip
moc hezké

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru