Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

útěky

21. 05. 2000
6
0
1364
Autor
slavek

tělo zmítané pod sečnou ranou rozum ubit silou zla, slzy mají příchuť slanou, oči jako slepá skla. Na krku křížek, v srdci zlobu nosím láska jde od srdce, odkud jde vztek? O odpuštění, sílu a lásku prosím, na slunci zahalen tisícem dek. Odprosit otce za plivnutí do tváře Pegasům ubohým utrhat křídla, o zrak a rozum připravit hvězdáře odpadky zasypat léčivá vřídla.
Sarken
31. 05. 2000
Dát tip
ode mě máš tip a pegasy nech létat, jo?

Šílená
27. 05. 2000
Dát tip
zůstala mi po ní divně pod jazykem. Oknem se dívám na rozkvetlý jasmín a přemýšlím kde se v člověku v tak krásným světě berou takovéhle hořké verše. Posílám ti snítku toho jasmínu snad ti tvé příští verše provoní! no...ale tip si zasloužíš!

Merle
25. 05. 2000
Dát tip
Provedení je velice slušný... rýmy dobrý a rytmika plně v pořádku (přestože uprostřed měníš druh), ale co je na ní nejlepší (jako obvykle) je ten obsah. Je to fakt síla... svoji hvězdičku si to plně zaslouží, a já za sebe můžu jen dodat: zbytečně dobrý s tipíkem... jen tak dál, v básnění, v životě ti přeju víc radosti...

Saxanka
22. 05. 2000
Dát tip
Neutíkej,stůj:o)) Tip

myrinda
22. 05. 2000
Dát tip
rozhodne pusobivy, musela jsem to napoprve cisz trikrat; nevim, jestli vsemu rozumim, ale je v tom neco, neco, no proste je to NECO!

Astrálka
21. 05. 2000
Dát tip
* slavek, naháňať ťa nebudem, lebo tiež zdrhám :-) * a ak za tebou bežím, tak len preto aby si zastavil, a ešte niečo napísal :-) * je to super, dúfam, že sa mi ešte vojdeš k obľúbeným :-)

slavek
21. 05. 2000
Dát tip
děkuji, milá Astrálko :-)

Stepca
21. 05. 2000
Dát tip
hmm ...jsou tam obraty, které se mi dosti líbí.

slavek
21. 05. 2000
Dát tip
Stepca: děkuji :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru