Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bílá

22. 05. 2000
3
0
1414
Autor
Alchymista

Je naše barva - barva bílá co smrti dána zaživa. V mé zemi se v ní svatba skrývá a jinde se v ní pohřbívá. A možná v koši hnije víra, která nám měla vrátit svět. Růže se květem přiodívá a listí počne závidět.
abaka
24. 03. 2004
Dát tip
nu hezky nevim co dodat

Miroslawek
28. 06. 2000
Dát tip
Ehm...

Sarken
31. 05. 2000
Dát tip
hezký

Tanizaki
30. 05. 2000
Dát tip
Šíla to řekla i za mě.. :-)

Lyryk
29. 05. 2000
Dát tip
Dnes není do čeho kousnout… Líbí se mi to všechno

Alchymista
29. 05. 2000
Dát tip
Napiš Merle. Jsem zvědav.

Merle
29. 05. 2000
Dát tip
Zkusil jsme neměnit žádné (mě jasný) významy, jen slovosled s důrazem na rytmiku. Ikdyž jak tak na to koukám, možná tahle rytmika pro to není to pravý... Ale, když už jsem to slíbil... Naše barva - barva bílá smrti dána zaživa. U nás se v ní svatba skrývá jinde se v ní pohřbívá. V koši možná hnije víra, která měla vrátit svět. Růže květ si přiodívá. Listí počne závidět...

Šílená
29. 05. 2000
Dát tip
Já si tě chodím číst nějak nebezpečně často:o) víš co... za tohle si ten tip taky zasloužíš! je to plný a krásný - je mi líto bratříčku merlíku ale asi dám přednost Alchymistově verzi je v ní nějak víc volnosti:o)

Merle
24. 05. 2000
Dát tip
skara, napsal bych ti, jak bych tuhle předělal, aby mi melodicky sedla, ale pouze na tvoje vybídnutí... Jinak dost dobrý a kousek. (Arénovsky nemám co dodat)

Laďa
24. 05. 2000
Dát tip
a listí počne závidět...to by mohlo znamenat ty dva verše Amožná v koši hnije víra, která nám měla vrátit svět. Slovo počne možná ale má v češtině trochu jiný význam. Také něco začíná, ale cítím to spíš jako počátek cesty, života, jako slovo hlubší a češtinsky by za ním asi měl následovat předmět ve 4. pádě. Na začátku dvakrát slovo Barva, to už někdo řekl, že tím to jednoduše zdůrazníme. Jde o barvu o nic jiného? Co smrti dána zaživa...to jedobrý obrat s protikladem. Souvisí to s dvěma dalšími verši? To jsem nevěděla, že někde se pohřbívá v bílé. :-) Tak zase jeden pokus o moji kritiku, nezlobíš se moc? A nakonec jednoduše: líbilo se mi to.

Helena
22. 05. 2000
Dát tip
poslední 2 řádky ani ne, ale báseň se mi moc líbí, to abych začala vybírat koše :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru