Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jaká je ?

19. 04. 2003
2
0
2085
Autor
AFRODITA

v mysli se rodí, nejdou zaplašit snadná hádanka...

 

Jaká je ?

Je bílá, lehoučká, průzračná, tajemná, vtíravá, legrační, zasněná, tajemná, zvědavá, toužebná, prchlivá, vášnivá, stydlivá a vynořuje se na hladinu mého vedomí, jedna za druhou…

Není, taková byla !

Vždy na začátku přicházejí takové.

Je těžká, každá se vynoří a barva je temná, nevlídná, nevěřící, bolí, pálí, studí, škrábe jak se dere ven obalená bahnem a ostrým kamením, jež pomalu společně zasychá , ješte musím počkat, pak je ze sebe stáhnu jak špinavou záclonu , oklepu, vhodím do pračky, pověsím na prádelní šňůru,pomůže každou z nich mi vybělit , kdo vlastně ?

 

Je bílá, lehoučká, jedna jako druhá…

                                                                          nejsi…

 


AFRODITA
23. 04. 2003
Dát tip
Supp, tak to jsem ráda, dík

Klobouk dolů...i když mi to teď příjde jednoduché, neuhádla bych to. Teď to vše do sebe pasuje a můžu říct / napsat, že je to velmi povedené!

To já mívám jen brčálově zelené, když už...

AFRODITA
21. 04. 2003
Dát tip
Donˇt worry , jsem potěšena.. Pišto, a na začátku je máš jaké ?

Do růžova. Jenže pak to žačnou přehánět s nápady, podněty, vjemy a pocity, nestřídmě to míchají, a kde jsou pak ty konce, že ?

AFRODITA
21. 04. 2003
Dát tip
s největší pravděpodobností, na konci...

AFRODITA
21. 04. 2003
Dát tip
Supp, nejsem si jistá, u psaného slova je to bohužel vždycky většinou tak ( líbilo, nebo je to ironie ?)

AFRODITA
20. 04. 2003
Dát tip
ano !!!

AFRODITA
20. 04. 2003
Dát tip
jsi úžasná neustále !!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru