Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rytířská balada

03. 05. 1999
1
0
2162
Autor
Cthulhu

Pokud se při prvním pomyšlení na rytíře a draky nepozvracíte, přečtěte si to...

Zářivý meč máš a lesklou zbroj, tvůj oř tě nese tam, kde čeká boj. Za osudem svým míříš do dáli a nic tvou sudbu již neoddálí. Jedeš a jedeš a halí tě noc, princeznin hlas slyšíš zvát na pomoc. Jsi plný odvahy a hrdinství, záhy již získáš půl království. Ze tmy se vynoří jeskyně, blížíš se blížíš k princezně. Vítá tě úsměvem na rudých rtech, při pohledu na ni tají se ti dech. Drak však je připraven a za chvíli, tě oheň a síra zalily. Zmítáš se v pekelných bolestech, pozdě zříš, kam vede přílišný spěch. Na zemi se černé zbytky válí, co z těla zbylo jen kouř nyní halí. A jako zákusek si drak princeznu dá, Tak mnoho příběhů žel končívá. Drak v temnu své jeskyně odpočívá rád, o rytířích a princeznách nechává si zdát.
Panejo. tohle není jediná tvoje povídka, která má konec podle mýho gusta. Konečně někdo, kdo nechává "zlo" vyhrávat.

Jess
07. 02. 2003
Dát tip
Skutečně Lovecraftovské. Ale možná bych to nevtělila do básně. Dlášky já lád ...

Lovecraft
17. 06. 2001
Dát tip
Dobrý nápad, zpracování pravda trochu horší, ale jinak dobrý.

jak bych to...zajimavej konec...

snoopy
18. 05. 1999
Dát tip
až na to, že princezny neunášeli draci, ale hadi, teda vlastně hadí síla, takže princezny utíkaly samy - vždyť to byly normální holky

Neffie
13. 05. 1999
Dát tip
Tomu se říká tvrdá realita......pěkný.
Jenom bych nechtěla být tou princeznou

Print
03. 05. 1999
Dát tip
Připadá mi to takový barokní, ale má to i jen smysl!:-))
Ale ta diakritika!!!!

Merle
03. 05. 1999
Dát tip
Myšlenka se mi líbí, zpracovaní nic moc. Jako odplatu bych rád věděl, co bys řekl ty na moje Draconis.

Print
03. 05. 1999
Dát tip
oprava: ...,ale má to i jiný smysl!:-))) Soráček!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru