Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Redakce

21. 04. 2003
0
0
4170
Autor
redscorpion

Námitky, připomínky, nápady, dotazy...


redscorpion
31. 08. 2005
Dát tip
bhikku to samozřejmě není žádný problém

bhikku
30. 08. 2005
Dát tip
Jen jsem se přidal a snad nikomu nebude překážet moje jménho mezi vašimi, a nebude vám vadit, že spíš jen posedim, budu mlčet, pozorovat, případně něco novýho pochopim..., dík

Ahóóój, tak jsme tu zase, jen se teď jinak jmenujeme no...my teď měli takový období, kdy jsme poslouchali jen pohádky...máme na kazetách Křemílka a Vochomůrku a spoustu pohádek od Erbena a tak...a na depky je to fakt docela dobrý...

ashentree
06. 04. 2005
Dát tip
výborně, koukám že nová členka se tu objevila ;)

Spirit
24. 01. 2005
Dát tip
The Cure.. TRY IT!

Notreal
02. 12. 2004
Dát tip
mám tu jeden tip do klubu Dirty : ŽiLeTkY (64479) ave

redscorpion
29. 11. 2004
Dát tip
sakra, to mě asi vyfotili, když jsem měl zaražený větry :))

redscorpion
28. 11. 2004
Dát tip
alternative: co to je za obrázek?

redscorpion
28. 11. 2004
Dát tip
sakra že jo! jako bych ji odněkud znal...

Bojová cíněnka: Niemena je sem tam vidno v antikvariátech, ale jen jako LP, musíš mít gramofon. A jeho tvorba je dost různorodá, něco se líbí víc, něco míň. Dost se mi líbily jeho Katharsis a Enigmatic (Rapsod). Na DGčkách bez Hlavsy jsem zatím nebyl, neměl jsem odvahu. Hodně dobrej jejich projekt byl "Uměle ochuceno" (už porevoluční devadesátý léta). Topol mě, bohužel, nikdy moc neoslovil, i když na koncertech jsem se zájmem sledoval jeho zaujatost hrou na klavír. Byla v ní spojena vášeň s trochou exhibicionismu, rozhraní mezi nimi jsem hledal obtížně.

S tím Exuperyho výrokem tak úplně nesouhlasím. U mě bych spíš řekla stejné léčit stejným...ale temná depresivní hudba ve mně dokáže vyvolat i hluboké krásné pocity... Vykradač: Niemena bych si moc ráda poslechla, škoda... DGčka ... souhlas,nedávno jsem na nich byla v Akropoli a byli fakt skvělí... K Topolovi se nebudu vyjadřovat, bylo by to silně zaujatý :o)

Co mě vždycky zaručeně ubilo až na úplný dno, je Requiem dla van Gogha od Czeslawa Niemena a Helmuta Nadolskeho, který celou kompozici hraje na kontrabas. Je to ale vykopávka ze 70. let, takže to asi mladším nic neříká a pochybuju, že se to dá teď v Čechách sehnat. Možná v Polsku, kde je Niemen i nyní brán mezi rockery jako kultovní hudebník, jehož legenda ještě nepohasla. Ta hudba je spíš o vyjádření Goghových depresivních pocitů, než o melodii, působí ale zaručeně a kdo chce vyskočit z okna, není nad to, si jí před tím pustit. Zaručuju, že nebude skákat po nohou, ale po hlavě. Jinak souhlas s poznámkou Josefa Tupýho k manifestu. Např. při poslechu DGček mám naopak radost, že taková muzika vůbec je, depresi ve mně nevyvolá. Snad jen to, že už si s nima nemůže zahrát Mejla.

ashentree
04. 02. 2004
Dát tip
Nejeví se mi to jako potíž...Jen přestal chlastat a stoupl...Nepřipádá mi nabubřelej...Z undergroundu je ground...To se někdy stává...Někdy to jde do sraček...Tady ani moc ne...Můj názor a pocit...

Jen Né psí vojáky !!!! Z pana Topola je teď tááááááááákhle velkej umělec a na lidi už sere!!!

ashentree
30. 05. 2003
Dát tip
To teda ne :-))) To rozhodne ne, to bych se fakt nastval ;)

ashentree
22. 05. 2003
Dát tip
Pokud motto akceptuješ, jsem váš ;)

redscorpion
22. 05. 2003
Dát tip
Po pravdě: Motto je to parádní, to jo. Máš na mysli, abych jím nahradil Exupéryho? o-8

redscorpion
21. 05. 2003
Dát tip
Velmi zajímavé, jen nevím, jestli z toho vyplývá: přidám se, nebo nepřidám?

ashentree
20. 05. 2003
Dát tip
Přidal bych se, se vstupním mottem "Žiletky jsou nejupřímnější obraz světa...Jsou ze špatné oceli, měli bychom dělat něco pro to, aby byly čisté, a ne jen kecat, jak řežou..."......

ashentree
19. 05. 2003
Dát tip
Těžko říct, co je to temná hudba, jde o náladu...Třeba poslední řadovka Psích vojáků "U sousedů vyje pes" má geniálně melancholickou náladu...Když to Filip skládal, měli koncík na Musilce a hrál tenkrát sám eště chvíli po skončení...Asi pět lidí jsme seděli pod pódiem a byli fakt v tranzu...Dokáže tu temnotu, jak by někdo řekl, vyrvat z toho klavíru...

redscorpion
19. 05. 2003
Dát tip
hmmm, to muselo být zajímavé, musilka je vůbec fine, ale Psí vojáky jsem na živo ještě neslyšel, snad s tím něco udělám...

ashentree
19. 05. 2003
Dát tip
Doporučuju :-)) Navíc ta poslední nahrávka vznikala tu v Brně v heršpicích :-) a stejně... Jedeme ve vlaku a v podstatě v furt s peklem a andělem než se nadějem... Žiletky na těle, žiletky v těle, žiletky ve vlasech, žiletky a jeden steh... Víc si do háje nepamatuju :(

redscorpion
19. 05. 2003
Dát tip
a k nám se nepřidáš?

redscorpion
26. 04. 2003
Dát tip
Ono tohle všechno je velmi subjektivní. Někomu se může zdát temná taková hudba, jinému maková. Jde mi jen o to, aby se tu objevily zážitky, které ta hudba vyvolá...

JosefTupý
25. 04. 2003
Dát tip
aha. škoda, že ale není klub rozšířen celkově na koncept celkové alternativní hudby:o) nebo hudby alternativních scén... ale ještě mi řekni, jaké kapely máš na mysli, když mluvíš o temné hudbě. Psí vojáky? nebo jakého spektra se to týká?:) Diagnóza 307 byla včera dobrá!

JosefTupý
24. 04. 2003
Dát tip
eh, co kde jak. později se kouknu, teď mám už jen pár minut...

JosefTupý
24. 04. 2003
Dát tip
Jestliže zastáváte názor, že deprese a jiné nemilé stavy je nutné spíše zahánět, nežli prohlubovat, nacházíte se na špatném místě. Není nad to poznat všechna svá zákoutí a nádherným způsobem se v nich vykoupat. Poznat svou odvrácenou tvář a možná v ní najít zalíbení. tohle je nějaký divný; hudbu poslouchám kvůli jejím hodnotám, ne kvůli tomu, že je temná (když se bavíme o temné hudbě). jistě se jedná o rozšíření spektra emocí, přijmutí faktu, že i kvalitní věci se dají dělat i třeba TAKHLE, ale nemyslím si, že by měl člověk usilovat, aby měl permanetní depresi. když poslouchám třeba MCH nebo Dg. nemám depresi, nemusím ji mít, je to o tom, že ta hudba s sebou nese určité hodnoty, má s sobě mnoho východisek, se kterými se dá neusále pracovat, a proto mne baví. to je celý:o)))

JosefTupý
24. 04. 2003
Dát tip
to byla citace z manifestu a reakce, nevím, jestli pochopeno:o) pak a pak a později, teď na koncert P. Zajíčka!!!:o)))

redscorpion
24. 04. 2003
Dát tip
JT: myslím to spíše tak, že některé druhy hudby dokáží v některých jedincích vyvolat určité - dost silné, pocity. Prostě hudba tě nějak osloví. Trefí se do tvých pocitů a podobně. A jelikož do mých pocitů se nejvíce trefuje hudba o kterou zde má jít, není co řešit... A vzhledem k tomu, že jde o hudbu ne příliš populární, založil jsem tento klub pro sebe a pro lidi, kteří ji mají stejně rádi a stejně s nima vyběhnou, když si ji chtějí někde pustit)8

redscorpion
23. 04. 2003
Dát tip
Ahoj Becqui (8 Prozatím bych to viděl tak, že pokud se tu budou objevovat nový věci, vždycky je tu najdeš, vybereš si podle toho, co Ti do Blacklistu sedne. Myšlenka na hudební sekci v něm, je dobrá a logická a moc rád se úkolu zhostím, jenže ... mohl bych asi až od příštího čísla. Takže zatím to bude na Tobě. Jinak: mathew se chystá na PinkFloyd a jelikož já právě před týdnem OBJEVIL Portishead a jsem z nich na větvi, vezmu si to jediný album do péra - live in NYC

redscorpion
23. 04. 2003
Dát tip
Upřesnění: myslím, že klub by měl být pro všechny, kteří mají podobný názor jako v manifestu. Nemusí nutně psát, ale rádi by si rozšířili obzor o nové kapely a hudební styly...

redscorpion
21. 04. 2003
Dát tip
Takže lidi, vezměte si za vzorňáka Žiletku... a zkuste taky vyobrazit své představy. Nicméně laťka je vysoko...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru