Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Uzivejme zivota !

23. 05. 2000
1
0
2061
Autor
Ozzy

Díváme se stále na sebe, ač navzájem jsme hluší, zíráme vzhůru na nebe, jak to dnes asi Bohu sluší. Mluvíme jeden na druhého, však bohužel jsme slepí, oko života podlého, upřeně na nás hledí. Hladíme svoje milenky, ale jejich vůni necítíme, nemáme chuťové pohárky, my totiž pořád spíme.
Sarken
31. 05. 2000
Dát tip
budíček!!!

MINISTRY
29. 05. 2000
Dát tip
ozzy :)

Ozzy
28. 05. 2000
Dát tip
ministry: jasne sparta ve tvrdym :))) dedouch: ano ano je to jenom na nas, jenze nekteri lidi sou s prominutim tupy jak deky .)

MINISTRY
26. 05. 2000
Dát tip
Pokud si pod tou vůní predstavujes to co ja tak mas pravdu :) Je to dobry

AZALIN
25. 05. 2000
Dát tip
Formálně sice nedokonalé, nicméně myšlenkově rozhodně dokonalejší! Spíme.. ale nic nám přece nebrání procitnout.. tak procitněme! :-)

ALOHA
23. 05. 2000
Dát tip
Ozzy, máš pravdu. Dobre že si to sem napísal ! :-) + ALOHA +

Zázrak
23. 05. 2000
Dát tip
Krutá pravda! Nič nevidime, nič nepočujeme, len čučíme do blba

xpired
23. 05. 2000
Dát tip
Docela hodně dobré! Líbí se mi!

Zaja
23. 05. 2000
Dát tip
hodně dobrý měli bysme něco udělat,konečně se probudit ale co?

Semis
23. 05. 2000
Dát tip
Dobrá pointa. :->

Katerina
23. 05. 2000
Dát tip
Znam ten pocit... ale uplne nejhorsi je, se najednou vzbudit a koukat kolem sebe (parkrat v zivote se mi to stalo, nikomu nepreju!!)

Laďa
23. 05. 2000
Dát tip
Ač rýmované mně líbí se. Jen se mi zdá, že poslední verš první sloky má to "asi" navíc. Ale fakt se mi to líbí. Není to jen tak, aby bylo něco napsaný.

Anonym
23. 05. 2000
Dát tip
Jestli ten „vecny“ spanek neni dusledkem otupelosti a pasivity. Z nechuti v pohárcích a vyvanulosti citů. A Buh si nahore zkouší nový kusy sváteční garderoby na tu svatbu co pripravuje a povzbudive mrka dolu.Depresivcum na odpoved: „Jeste porad neni tak spatne jako v jinych historickych dnech tak co si porad stezujete...“ Ostatne dokud je na chleba a flasku vina, neni zle! Da se slavit a to je super!

Dědouch
23. 05. 2000
Dát tip
za sebe musim prohlásit že nespim,když hladim svou milenku setsakra dobře vim jak voní,když něčemu naslouchám klidně se tím nechám i zabít, akorát to musí za to stát...Aby se děly věci který za to stojej je na nás.Prostě: tento druh defétismu je mi cizí.....

Anonym
23. 05. 2000
Dát tip
Dedouch to zna :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru