Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Velikonoční

23. 04. 2003
5
0
2919
Autor
Petula

 

 

Velikonoční

 

Na trávníčku sedí zajíc

Milá k němu krájí krajíc

 

Jehňátko se nedoví,

že má hřbítek skopový

 

Na zápraží kuřátko

Oškube ho děvčátko

 

Chlupatá i holátka

chutnají nám mláďátka

 

 

 


Petula
05. 05. 2003
Dát tip
Alísku, to bych pak již psala jen: Huhni-huhni-huhni, s nádobím mi uhni, když neuhneš uhní!
|||*-*|||

alina
03. 05. 2003
Dát tip
hele, Pet, dyž seš taková výkonnnná ....... tady je taky děsná hora špinavýho nádobí! Nechceš si k nám přijít zabásnit? ;o)))

Bix
03. 05. 2003
Dát tip
drsný pohľad - a priamy do stredu terča *

Petula
02. 05. 2003
Dát tip
nin To je tak, když po Velikonocích myju (horu) nádobí! To mne pak nad dřezem napadají strašný kraviny… ;o) Jo, a všem dík za odezvy (bez avi).
|||-_-|||

Endif
30. 04. 2003
Dát tip
*! (akorát to nedávej číst ochráncům :)

nin
30. 04. 2003
Dát tip
:) takovouhle Petulu ještě neznám

unseen
25. 04. 2003
Dát tip
no petulí, teda klobouk dolů, dyk to je můj pohlet todlecto :o))) až teda na poslední verš, tam byx rozhořčeně psal "xutnají VÁM mláďátka" :o) Gunhead: vegetarián jsem já, Petula je nevinná :o))

alim
25. 04. 2003
Dát tip
ja vajicka nevrazdim..ja radeji cokoladoveho zajice...taky chutna...-)))

ML
24. 04. 2003
Dát tip
libi

hra
24. 04. 2003
Dát tip
HAM! :c)

alina
23. 04. 2003
Dát tip
Petulíííí, jauvááájs, budeš asik bita! Todlenc mi nedělej, fňůůůk... ;)

Ivča
23. 04. 2003
Dát tip
Velikonoční horror,ale jinak bezva!

Bacil
23. 04. 2003
Dát tip
Chlupaté i vyholené máme rádi (a ne že ne) ;-))

Rowenna
23. 04. 2003
Dát tip
*****

No jo.... Jak by nám asi bylo, kdyby nám na Velikonoce někdo vyfouk a pomaloval děti.....

Gunhead
23. 04. 2003
Dát tip
To bude nějaká provokace...nejseš ty vegetarián?

Krel
23. 04. 2003
Dát tip
chm..i tak se na to má koukat...

Petula
23. 04. 2003
Dát tip
No, co je to za oslavu jara, vzkříšení, mládí…, když my, na jeho poctu, rveme jehnědy a kočičky a vraždíme beránky, kozláta a slepičí zárodky a na náměstích stavíme podťaté břízy, co právě začaly rašit?!?!? Jo, také to dělám, také… Tradice je tradice a je to velmi chutné!
|||-_-|||

Gunhead
23. 04. 2003
Dát tip
Petula : zajímalo by mě jak by měla taková oslava jara vypadat podle tebe ? jo a pokud vím tak velkonoce nejsou až tak oslavou jara jako spíš duchovní svátky... jenom pro zajímavost : já velikonoce neslavím, jezdím na Velikonoční vandr a raduju se z jara v náručí přírody...

alina
23. 04. 2003
Dát tip
Gun: no, my v knihovně pereme dětyškám do hlavy to co vypotily paní metodičky ..... A tam se fšude vypráví mohutně o tom, jak jsou velikonoce dokonalej myšmaš všeho možnýho od Keltů, kdejakejch pohanskejch psů :o) a křesťanů dohromady! A když si tak ten Pašijovej tejden a jeho prastaré zvyky probereš, dospěješ k tomu, že to je míchanec až to hezký nejni!!!! :o))))) Pišta:genyjální poznámka!!!!!

Helča
22. 04. 2003
Dát tip
no je to tak - pěkná pomlázka

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru