Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stejně jako tenkrát

23. 05. 2000
0
0
3195
Autor
Bublina

V mém srdci bylo prázdno dech tvůj přestal mě hřát nám lásko nebylo přáno teď nechej si o mě zdát.

I v mých snech přicházíš, stejně jako tenkrát, usmíváš se, ale v prostoru mezi námi šíří se chlad. Zase mě bereš za ruku, však oheň už nehoří, oči, jenž kdysi dívaly se na mě s láskou, teď nenávistí jsou zbarvený. Ne, ty nejsi krásný sen, ty jsi noční můra, vzdávám se, bez boje, stejně jako tenkrát. Bereš si mě, ale už ne něžně, teď sobecká a neúprosná je tvá touha. Srdce mi buší, ohromením, kdysi dávno vycházelo ti vstříc. I bez "miluji tě" můžeme se milovat stejně jako tenkrát. Necháváš mě, samotnou, s žalem chladné "sbohem" uzavírá všechno, co mezi námi bylo. Opouštíš mě, jako opouštěl jsi mě každé ráno, ale tentokrát je to navždy. ….. jenže sny o tobě se zdají pořád …..
Arri
01. 06. 2000
Dát tip
Bubli...ze zivota...

Semis
24. 05. 2000
Dát tip
Na mě je to moc srdcervoucí, ale budu se těšit na další dílko z tvé dílny. :->

Anonym
24. 05. 2000
Dát tip
Srdcervoucí? Proč?

Merle
24. 05. 2000
Dát tip
Mě to nepřijde až tak přehnaně smutný... spíš reálně smutný. Rozhodně si taky počkám na další dílko.

Laďa
23. 05. 2000
Dát tip
Však oni přestanou.

Helena
23. 05. 2000
Dát tip
bublinko, žalem rosteš, vím že teď nechceš slyšet chlácholení stejně časem nevděčnej cit splaskne a bude líp :-)

Katerina
23. 05. 2000
Dát tip
smutny...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru