Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

On, já a ona.

25. 04. 2003
9
1
2917
Autor
Áda116

Věnováno Terezce, která byla příčinnou tomuto dílku.

 V záři slunce stojím.

Dívám se jak odchází.

 

Nevěnuje mi ani jediný pohled.

Dává mi najevo svou svrchovanost.

On mě nenávidí,

ale já ho miluji.

 

Byl velmi milý.

Nestačilo mi to.

Chtěla jsem více,

jeho celého. 

 

Pozoruje jinou,

též odcházející.

 

A my tři bývali přátelé.


1 názor

*TheSun*
20. 06. 2015
Dát tip

Vidím se v tom... jako by to bylo dneska...


Áda116
22. 11. 2003
Dát tip
Ta jednatý druhé vyčítala, že jí ho přebrala, i když to nebyla pravda.

ju ju tak už nekdy býva ... Ale napsané je to hezky :)

Milly
19. 10. 2003
Dát tip
Až na ten závěr jsem to zažila-zkušenost mi říká, že přátelství a jednostranná láska nejde dohromady-to není možný. :-( Výstižnej popis situace-jen mi nedochází, proč by se ty 2 holky spolu neměly dál přátelit. *

fajn

oooh...tak tohle mi (sice vzdalene, ale precejen) neco pripomina...:-(((( **

Helga13
19. 05. 2003
Dát tip
NO BEZ TĚCH VYSVĚTLIVEK BYCH SE V TOM ASI NEVYZNALA. JINAK JE TO ZAJÍMAVÝ

Dash_707
12. 05. 2003
Dát tip
:)))**

Michalka222
29. 04. 2003
Dát tip
Pěkné, procítěne, srotumitelné prostě pěkné.....TIP!

já tomu ale vůbec nerozumim, kdo je kdo a kdo koho chtěl a kdo koho opustil a kdo koho miluje nemiluje a kdo je Terezka?????

Áda116
26. 04. 2003
Dát tip
Terezka je ta o které to je. Byly tři-přátelé. Terezka milovala jeho, on miloval ji a ta třetí ho nechtěla. Pak už přátelé nemohli býti. Je to jasnější?

Neni. Protože když Pavel miloval Terezku a Térezka milovala Pavla, potom přece vůbec nevadí, že Klára Pavla nechce :-))))) a můžou bejt dál přátelé, Pavel bude šťastnej s Terezou a Klára jim to bude ze srdce přát a potom potká nějakýho Pepu a bude šťastná s nim :-)

Áda116
26. 04. 2003
Dát tip
Omyl. Pavel Terezku nemiloval, miloval Kláru. A zazlíval jí, že ho nechce. No a Terezka zazlívala Kláře, že jí přebrala Pavla. Přáteli můžou býti opět až se to urovná. Asi jsem tam ty jména měla dát hned.

Nemusela tam být jména, kdyby to bývalo bylo srozumitelné :-)))

Áda116
26. 04. 2003
Dát tip
Vynasnažím se příště. Aspon že tomu ted už rozumíš ;-)

Jo, už jo :-)))))Jo, myslim, že už nikdy přáteli nebudou, neboť Terezka to posrala :-)))))

Fagus
25. 04. 2003
Dát tip
Jó, když tomu druhému sebereš svobodu a on to vycítí, může to takhle skončit... Ale pořád lepší, když přítel odejde než když umře. Však si přečti mé dílko "Výlet". Použil jsem tam sice pastelky, ale ne zas tak moc. Tip za to, že jsi uznala chybu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru