Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čekám...

26. 04. 2003
11
0
1839
Autor
Babetka

Je zima, vločky se snášejí z nebe jak sněhové víly,

které svým závojem zahalí krajinu,

je zima a má ruka doufala na chvíli,

že najde druhou, co zastaví samoty lavinu.

 

I v mém srdci je zima již dlouhá léta,

ledem jsou pokryty všechny mé city

a po mé víře ve slunce – lásku je již téměř veta,

z mých snů o štěstí zbyly jen mýty.

 

Kdysi mé srdce bylo zahřáto nadějí

a jeho víra v osudovou lásku byla neoblomná,

však každé zklamání jej do sněhu zahalí,

přez všechnu obranu chřadne a zamrzá…

 

Již jen kapička naděje chrání jej před zkázou,

poslední maličká kapička obstála před mrazem,

jen krůček zbývá k propasti, jež černá se prázdnotou,

k propasti samoty, kde štěstí je pouhým snem.

 

Takto mé srdce čeká dál na záři,

čeká, kdy bude moci lásku dávat i brát,

čeká až ledy roztají a sníh se rozmrazí,

čeká až bude moci opravdu milovat.


Babetka
07. 02. 2006
Dát tip
Děkujůůůů! :-)

Babetka
09. 05. 2004
Dát tip
Díky! :-)

Ale jo...není k zahození...:-).t.

revion
13. 12. 2003
Dát tip
:)*

Babetka
13. 12. 2003
Dát tip
Díky! Za tip i za úsměv. :-)

Katčenka
17. 11. 2003
Dát tip
Boze,pises fat moc krasne,thle je opravdu uzasny!!! TIP

Seek
29. 04. 2003
Dát tip
já si taky myslím, že si to zaslouží tip :o) zase smutná, ale ta poslední kapička je nesmrtelná a bude tě vždy chránit až příjde jaro i do tvého srdíčka. moc se mi to líbí. *

Thurin
29. 04. 2003
Dát tip
No vzhledem k tomu, že já centrifugu nerad... Neboj já je taky vysávám.

Babetka
29. 04. 2003
Dát tip
Thurin: Co ty víš, třeba to ti pavučči milují a schválně se nechávají vysávat, aby měli nějakou zábavu. :-) To jsem ráda, že nejsem v tom vysávání sama! :-)

Babetka
29. 04. 2003
Dát tip
Seeku, děkuji!! :-) Já veselý básničky moct psát neumím, smutek mě totiž přepadá jen zřídka a tak hrozivě kontrastuje s mým přirozeným optimismem, že se zněj rychle vypíšu a je pryč. :-) Tudíž když jsem veselá, tak psát nemám potřebu, to se radši veselím. :-) Ale někdy to zkusím, třeba to půjde... :-)

Thurin
28. 04. 2003
Dát tip
Tak to jako skaut musím zásadně protestovat ptoti týrání zvířat.

Babetka
28. 04. 2003
Dát tip
Fagusi, tak to jsem aspoň ráda, že jsem všechny ty povoučky, co jsem vysála, nepřipravila o život. :-) A třeba to pro ně byla i dobrá pouťová zábava, proletět si tou hadicí... :-) A abych zabránila jejich případnému nachlazení, slibuji, že je budu vysávat jen v teplých a sluných dnech!:-) Tobě taky přeji krásný den!

Babetka
28. 04. 2003
Dát tip
Thurinku, jak víš, že to je týrání?? Třeba se to těm pavoučkům líbí, vždyť je to jak centryfuga! :-) Já bych jim nerada ubližovala, i když pohled na ně moc nemusím, tak se jich prosím za mě zeptej, jestli jim to vadí nebo ne, ju? Díky! :-)

Fagus
27. 04. 2003
Dát tip
For sleepink_beauty: Protože Tě mám rád :-) Nebo že by vyšší moc ?!? Dřív jsem posílal avi všem nešťastníkům, kteří se octli v diskusi. Teď se snažím je posílat jen těm, kdož by mohli s mým názorem polemizovat anebo jej doplnit a pomoci tak nepřímo autorovi díla v tvůrčím úsilí. Chceš-li po mně, abych ti avi už nikdy neposílal, tak budiž. Ale až umřu:-) Žij šťastně, studentko.

Babetka
27. 04. 2003
Dát tip
Fagusi, já teda marně doufala, že když vysaju pavouka, on to nepřežije?? :-( To si děláš srandu!! Řekni, že jo! :-) Jojo, bez naděje nelze žít...

Fagus
27. 04. 2003
Dát tip
Ale přežije... Byl jsem dítkem velmi zvídavým a zkusil jsem to. Nezkoumal jsem ale, zda z toho průvanu nedostane rýmu. Ale asi ne, neboť jsem ho potom neslyšel pčíkat :-) Hezký den!

mperdik
26. 04. 2003
Dát tip
Je to milá citová báseň. Láska (slunce, jaro) v kontrastu osamocení (mráz, sníh). Z koncem plným naděje......

proč básník tak často v temnotě... krůček a propast, vločka naděje, to je o životě... tvoje verše - jaro co zahřeje... Tip!

Áda116
26. 04. 2003
Dát tip
Je to moc krásné. To si zaslouží TIP.

Babetka
26. 04. 2003
Dát tip
mperdik: Díky! Já myslím, že jakkoliv jsme na tom špatně, neměli bychom ztrácet naději... I ostatním děkuju nejen za típky, ale i za ta slůvka, co mě zahřála na duši!! :-)

alim
26. 04. 2003
Dát tip
laska urcite prijde a vse roztaje v jejim zaru..t*

mperdik
26. 04. 2003
Dát tip
Babetko, jsem skoupí na tipy, ale budiž ***** Když to čtu poněkolikáté, stále se mi to líbí.....

Babetka
26. 04. 2003
Dát tip
alim, děkuji za típka i za útěchu!! :-) mperdiku, típek jsi si měl schovat na kvalitnější dílka, ale budiž... :-) Moooc díky! :-)

Fagus
26. 04. 2003
Dát tip
Zoufalství plodí nejlepší díla! Všechno můžeš člověku vzít a přesto může žít, jen když mu necháš naději. Bez ní je život i smrt totéž - jeden velký chumáč prachu z vysavače. I když vyluxuješ pavouka, vždycky se z toho bordelu nějak vyhrabe !

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru