Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rybička?

27. 04. 2003
2
0
3831
Autor
Potrhlice

Máme v akváriu rybičku, která v šest večer vyskočí z akvárka, rozsvítí světlo a hupne zpátky do vody.

V deset v noci rybička znova vyskočí z akvária, zhasne světlo a vletí zpátky do vody.

 

Jakpak se jmenuje tahle rybička?


Humble
02. 05. 2003
Dát tip
Navíc jsem mezi parašutisty zavedl písničku Michala Penka "Horší, když víš, že se neotevře padák". Silné povahy si ji broukaly i v letadle.

Potrhlice
02. 05. 2003
Dát tip
Jů, tu písničku neznám, asi jsem jí tenkrát propásla.

Humble
02. 05. 2003
Dát tip
To byl ukrutnej song, navíc ho dávali snad ve všech tehdejších rádiích. Přišla jsi věru o hodně.

Potrhlice
02. 05. 2003
Dát tip
Asi jsem měla jiné starosti než co zrovna zpívá v rádiu Michal Penk.

Potrhlice
30. 04. 2003
Dát tip
Merle, Ty si přece nenecháváš růst plnovous, takže nebudeš nikdy moudrý, dokud budeš mít líce bezvousé a holé jako dětskou tvářičku.

Wopi
30. 04. 2003
Dát tip
Merle: musím Tě zklamat... nepřichází.... :(( Mimochodem - Potrhlice: co to je? je to hnědé a bude to existovat za 3 minuty?

Potrhlice
30. 04. 2003
Dát tip
Tý jó Wopi, to je těžká hádanka, dám se poddat.

Wopi
30. 04. 2003
Dát tip
Kafe, na které jsem se těšil :))

Wopi
30. 04. 2003
Dát tip
Teď už je to hnědé a voní to! :))

Potrhlice
30. 04. 2003
Dát tip
Kafe, jó. To jsem nemohla uhodnout. Potrhlice pije jenom čaj. Tím si ale nechce rozlobit zapřísahlé kafaře. Taky mám ráda kafe, které pěkně voní, ale pít ho nemůžu.

Merle
30. 04. 2003
Dát tip
wopi: sebral jsi mi poslední naději... potrhlíse: já vím, že nikdy nebudu moudrý, ale co z toho? moudří lidé berou všechno moc vážně :) kromě toho brzo budu mít holou hlavu, takže mi aspoň bude ladit s tvářema :))

Potrhlice
30. 04. 2003
Dát tip
Merle, ale jdi Ty, nezdálo se mi že by jsi nějak výrazně plešatěl. Ty budeš ještě nejméně deset let vlasatec. A co být moudrý blázen? Taky dobré povolání, šašci na královských dvorech byli přece moudří a přesto veselí.

Merle
30. 04. 2003
Dát tip
to mám z toho, že si den co den rvu vlasy na zdejší poezií ;)) strakatý kabát dejte mi, a já yvléčím tento svět, bude-li brát můj lék.... mou medicínu.... můj lék!.... mou medicínu!.... dobá, váš lék, mou medicínu :))) víš to, že být šaškem je jedno z nejsmutnějších povolání? je rozdíl být veselý a směšný.

Potrhlice
30. 04. 2003
Dát tip
Je to umění jevit se druhým směšný a přitom je vychovávat. Za maskou blázna se skrývá nejvíce moudrosti.

Wopi
30. 04. 2003
Dát tip
taky se však stává, že za maskou blázna skrývá se blázen... :))

Potrhlice
30. 04. 2003
Dát tip
Jó, to už je těžší rozeznat skutečného blázna od moudrého blázna, to je ale riziko podnikání. Skutečný blázen se nakonec přece jen prozradí, kdežto moudrý blázen hraje neodhalen svou hru dál.

Wopi
30. 04. 2003
Dát tip
Zajímavý je výklad karty Blázen u tarotů.

Potrhlice
30. 04. 2003
Dát tip
Hele, Taroty jsou mé oblíbené vykládací karty (mám Osho Zen Tarot a Tarot Lásky) a taky mám v oblibě runovou věštbu. Z run se člověk taky hodně dozví a má spoustu látky na přemýšlení.

Wopi
30. 04. 2003
Dát tip
Určitě.

Merle
30. 04. 2003
Dát tip
vychovávat lidi je druhá nejsmutnější práce :) kromě toho masek už bylo dost ne mě neukecaáš, abych se dal na moudrost. asi na to nejsem ten typ...

Merle
30. 04. 2003
Dát tip
hmm, já taroty rád nemám ani runové věštění... nejlepší karty jsou stejně Magic :))

Humble
30. 04. 2003
Dát tip
Potrhlice: Nevymyslel, nýbrž bohapustě opsal. Co se týče Tvých dalších hádanek nevím, dám se poddat (hádal bych každopádně něco typu "Když to letí nahoru, je to žlutý, když to spadne na zem, tak je to bagr") Nicméně rumovou věštbu znám :o) Shadown: V lese, v lese, na jehličí... :o) Wopi: Ta Tvoje je nejlepší :o)

Shadown
30. 04. 2003
Dát tip
No jo ale co je na jehličí :)

Potrhlice
30. 04. 2003
Dát tip
Tak Humble, dal ses tedy poddat. Odpověď na Tvou novou hádanku zní Kinder vejce. Teď mé hádanky. Je to červené a není to vidět. Rajče za rohem Je to bíle a leze to pod zemí. Krtek v noční košili Je to modré a lítá to kolem lampy. Modroň Okololampoň

Potrhlice
30. 04. 2003
Dát tip
Tak, Shadowne prozradíš nám konečně co je na tom jehličí. My se dáváme poddat.

Shadown
30. 04. 2003
Dát tip
Tvarůžky v hnědém pouzdérku, přece !!!

Potrhlice
30. 04. 2003
Dát tip
Merle, máš recht, nebuď moudrý, to bude nejlepší. Moudrost za tebe oddřou ostatní.

Potrhlice
30. 04. 2003
Dát tip
Shadown:Teď jsi mne opravdu dostal, moc pěkná hádanka a delikátní.

j_i_r_i_k
30. 04. 2003
Dát tip
Jejda, já myslel, že odpověď na Shadownovu hádanku je upocená veverka... No co, hádanka nemusí mít jediné řešení :)...

Humble
30. 04. 2003
Dát tip
Ehm, jedna trochu drsnější: Leží chlap nataženej na louce, na zádech batoh a kolem něj mouchy. Co má v tom batohu?

Patti
30. 04. 2003
Dát tip
Že by Potrhlici? :-)))

Humble
30. 04. 2003
Dát tip
Padák.

Potrhlice
30. 04. 2003
Dát tip
To jste se mi tu pěkně rozjeli, zatímco si Potrhlice na chvilku odskočila. Humble, je to sice drsná, ale moc pěkná hádanka.

Humble
30. 04. 2003
Dát tip
Já jsem svého času skákal... :o)

Potrhlice
30. 04. 2003
Dát tip
Odkud jsi skákal, smí-li být Potrhlice tak dotěrná?

Humble
30. 04. 2003
Dát tip
No přece z letadla (konkrétně to byl úžasný dvojplošník Antonov AN-2 zvaný též Andula) s padákem na zádech :o)))

Potrhlice
30. 04. 2003
Dát tip
Jů, já jsem si taky vždycky přála skákat s padákem z letadla, ale nikdy se mi to nesplnilo. Takže Tvá hádanka s mužem a padákem je takříkajíc ze života.

Potrhlice
30. 04. 2003
Dát tip
Humble a tuhle znáš - Je to červené a není to vidět? nebo Je to bílé a leze to pod zemí? a ještě jednu speciální Je to modré a lítá to okolo lampy. Co je to? Ta Tvá hádanka je moc hezká. To jsi vymyslel sám vlastní hlavou?

Wopi
30. 04. 2003
Dát tip
je to fousaté a kroutí to hlavou

Shadown
30. 04. 2003
Dát tip
Potrhlice a tohle znáš: "Je to hnědé, leží to v ese velde pařezu a smrdí to, co je to ?"

Wopi
30. 04. 2003
Dát tip
v ese velde... tam jsem ještě nebyl :))

Merle
30. 04. 2003
Dát tip
wopi :)))))))))))) jinak to esse welde je německy, tak se nediv ;)

Potrhlice
30. 04. 2003
Dát tip
Wopi: Odpověď na Tvou hádanku zní, jsi to ty sám osobně, Wopi kroutící nevěřícně hlavou, že jo. Shadown: Neznám, ale doufám, že to nemá řešení takové jaké si myslím, protože to by mi bylo moc líto, protože by to bylo moc lehké a kanální. Merle: Ty se ulejváš a nehádáš. Jak pak máš být moudřejší, když nic neuhodneš. Wopimu a Merlemu překladám Shadownovu hádanku do českého jazyka: Je to hnědé, leží to v lese vedle pařezu a smrdí to, co je to? (Wopi už to ví, ale Merle asi né, Shadown je dyslektik a dysgrafik, takže jde on o kouzlo nechtěného a nečekaného výsledku jeho snažení)

Merle
30. 04. 2003
Dát tip
potrhlice: prokoukla jsi mě, nehádám :) stejně si myslím, že moudrost nepřichází s hádáním, ale s fousama :)))

Humble
29. 04. 2003
Dát tip
A: Visí to na zdi, je to zelené a píská to. Co je to? B (po dlouhém přemýšlení): Nevím, dám se poddat! A: No přece slaneček! B: Slaneček? Copak slaneček visí na zdi? A: Tak ho tam pověs! B: Ale slaneček není zelený! A: Tak ho natři! B: No...ale...slaneček nepíská! A: To jsem tam dal, aby to bylo těžší.

j_i_r_i_k
28. 04. 2003
Dát tip
No, tak jsem přišel, viděl a neuhodl... Tu práci už oddřel někdo jiný, tak já jen :)))...

Potrhlice
28. 04. 2003
Dát tip
Jiříku a pokoušel jsi se aspoň chvilku přemýšlet? Copak je to za podivuhodnou rybičku?

Merle
28. 04. 2003
Dát tip
ryby sliby chyby proč já avízo?

Potrhlice
28. 04. 2003
Dát tip
Merle znáš Kodynii? Jen si trochu hrála.

Merle
28. 04. 2003
Dát tip
veselá a hravá? :)) jo, tu znám

Potrhlice
28. 04. 2003
Dát tip
Kodynie si u Potrhlice hraje. U Kodynie by si s ní nikdo takhle nehrál. Kodynie je moc uvědomělá a tak si tady potrhličí.

Merle
28. 04. 2003
Dát tip
jednou třeba zjistí, že uvědomělost a hravost se nemusí vylučovat a ani schizofrenit... pravda, není to snadný :)

Rowenna
28. 04. 2003
Dát tip
:-)))

Humble
28. 04. 2003
Dát tip
Rozsvítím si, abych viděl na klávesnici, to přece dá rozum. I když píšu všemi ploutvemi, deset jich přece jenom nemám :o)))

Merle
28. 04. 2003
Dát tip
oč jednodušší by to měla chobotnice... na každou klávesu jedna přísavka...

Potrhlice
28. 04. 2003
Dát tip
Humble nespletl ses, Ty přece nejsi rybička. Merle. Takhle je to lepší, lidi by u Kodynie nehledali vtip a u Potrhlice uvědomělost. Aspoň vědí, kde jsou.

Humble
28. 04. 2003
Dát tip
Potrhlice: Jasně, trapně jsem se spletl při pohledu na vás :o)))

Merle
28. 04. 2003
Dát tip
Potrhlice: ať si každý hledá co chce. a jestli mu bude vadit, že u Kodynie nachází obojí, pak nehledal u Kodynie, ale u svojí představy o ní. a takový představy ať si klidně.... no nic :)

Potrhlice
28. 04. 2003
Dát tip
Merle: Tiše, tiše blecha spí, kdo jí vzbudí toho sní. Uklidni se, já vím že Písmák není ideální místo pro všestranné osoby. Většinou si tu písmáci přečtou jedno dílko a zařadí si autora podle toho do jedné škatulky, místo aby poctivě pročetli všechna jeho dílka a teprve potom zjistili, jaký ten autor doopravdy je. Přiznám se Ti, já tu jsem jen dvakrát. Jednou vážná a filozofická a podruhé veselá a hravá. Humble: Je mi to jasné, při pohledu na Potrlici jste se stal jen němou rybkou, že ano.

j_i_r_i_k
28. 04. 2003
Dát tip
Nepřemýšlel, přiznávám, že jsem nebyl ve stavu, abych odlišil rybičku od spínače :)...

Potrhlice
28. 04. 2003
Dát tip
Nevadí, Jiříku, snad příště až vymyslím novou hádanku se pokusíš zapnout i své mozkové závity.

Potrhlice
27. 04. 2003
Dát tip
Hádej, hádej hadači !!!

Bez_nicku
27. 04. 2003
Dát tip
bože, banánová rybička halí Pawlowskou... hotový mobildick :)

Potrhlice
27. 04. 2003
Dát tip
Špatně, hádej znova.

Shadown
27. 04. 2003
Dát tip
Drago ???

Potrhlice
27. 04. 2003
Dát tip
Jdi Ty, myslím že to není Drago, kdo rozsvěcuje v mém akvárku rybičkám. Hádej znova.

Shadown
27. 04. 2003
Dát tip
No ve tvém na ale v proglase je místnost která se tak jmenuje :)

Potrhlice
27. 04. 2003
Dát tip
Jak se ta místnost jmenuje? Drago nebo Rybička? Neuhodl jsi, musíš počkat až to někdo uhodne a neboj prozradím Vám to až bude nejvíce zvědaví.

Shadown
27. 04. 2003
Dát tip
Akvárko !!!! No já mám Osmáky s Rybkama moc zkušeností nemám :))))

Potrhlice
27. 04. 2003
Dát tip
Tak tohle je skutečné akvárium se skutečnými rybičkami. My si v blízké době taky pořídíme osmáky degu k těm našim rybičkám, ale nebudou spolu bydlet v jednom akváriu. Osmáčci dostanou klec.

Shadown
27. 04. 2003
Dát tip
A co je propojit tedy tu klec a to akvárko. Možná by rybičky uvítali pláž a osmáci koupel. Víš jako že by stály nad sebou :)

Potrhlice
27. 04. 2003
Dát tip
Zajímavá koncepce. Osmáčci budou bydlet v kuchyni a rybičky bydlí s námi v pokoji. Když praskne akvárko, tak si s nima zaplaveme.

Shadown
27. 04. 2003
Dát tip
:) v kuchyni ???? Heč budu mít mladý :))

Potrhlice
27. 04. 2003
Dát tip
Osmáčci se nesmí chovat v kuchyni? Jé, Ty se máš. My si ale pořídíme dvě samičky. S mláďatky bychom si asi neporadili.

Barbar
27. 04. 2003
Dát tip
U nás se jmenuje "spínací hodiny" a svítí od šesti do šesti. BARBAR :-)))

Potrhlice
27. 04. 2003
Dát tip
Barbare, Tys to uhodl. My tomu ale říkáme časový spínač a naprogramovali jsme si ho podle vlastních potřeb. A je po legraci. Hádanka byla rozluštěna. Pogratulujte tedy další přibloudilci Barbarovi, že vyřešil tuhle poměrně jednoduchou hádanku. Na třetí pokus. To je výborné skoré pro hadače, špatné skóre pro zadavatele hádanky. Tedy Barbarovi z plna hrdla volám: "Vivat, vivat, vivat !!!"

Barbar
27. 04. 2003
Dát tip
Provolávat z plných hrdel uhodl si, to je pr íma Není zrovna dost namístě ono to snad není psina (Jestli u vás bydlí Č.S. v akváriu a pokaždý po sepnutí se tam vrací.......... ........nedoporučuju strkat za ním ruce........ :-))) Zkusil jsem to s utopeným ohřívačem a není to moc fajn :-))) BARBAR

Shadown
27. 04. 2003
Dát tip
Jo proto jsem ty hodiny taky nehlásil :)

Potrhlice
27. 04. 2003
Dát tip
Náš časový spínač nebydlí ve stejném akvárku jako rybičky, je spořádaně zastrčený do elektrické zásuvky ve zdi. Byl zamaskovaný za rybičku pro zmatení hadačů, nenechals ses zmást. Tedy Ti patří vavříny vítězného hadače.

Potrhlice
27. 04. 2003
Dát tip
Shadown: Tebe taky napadl časový spínač? Tož jsi to měl prubnout. Proto to byla hadánka, aby hadače co nejvíce zmátla.

Shadown
27. 04. 2003
Dát tip
A ploč bych to dělal já se radší bavím se špatnými odpoveďmi.

Potrhlice
27. 04. 2003
Dát tip
Moudrý to nápad, nekazit hru dokud je ještě na začátku a ostatní si hádání ještě pořádně neužili.

Drago
27. 04. 2003
Dát tip
chudák Shadown, napadl a pokousal ho časový spínač... škoda že sem sem zavítal takříkajíc s křížkem po funuse... hádanka pěkná, zdařilá... :o)

Potrhlice
27. 04. 2003
Dát tip
Drago, Drago, kde jsi se toulal. Už na Tebe nezbylo hádání, Barbar Tě předběhl. Vïdíš, mohl sis procvičit mozkové závity. To neva, tak aspoň v příštích pár dnech mi tu vyjde pár legračních veršíků, tak snad se aspoň při nich trochu zasměješ.

Drago
27. 04. 2003
Dát tip
doufám že jo... a flákal sem se ve studiích - teda ne že bych se učil, hjá vysílal... sice chvilku ale přece. pořád přemýšlím nad tím, co bych Ti hezkého napsal, ale nen a ne na něco přijít - tak prosím ještě chvíli strpení s drakem...

Potrhlice
27. 04. 2003
Dát tip
Drago, jestli Tě nic nenapadá, to nevadí. Stačí mi příslib, že až Tě něco zajímavého napadne, že mi napíšeš. Budu tedy trpělivě očekávat Tvé psaní. Zatím to vypadá, že mne zaměstná Shadown.

Shadown
27. 04. 2003
Dát tip
Možná že jo ale jen na chvilku :)

Potrhlice
27. 04. 2003
Dát tip
S tím počítám, že s Tebou nebude moc práce.

Shadown
27. 04. 2003
Dát tip
Ti teda dík :))))))

Potrhlice
27. 04. 2003
Dát tip
Jenom v dobrém slova smyslu. Už jsi mi dlouho nezadal žádnou práci a tak se na novou spolupráci nedočkavě třesu.

Shadown
27. 04. 2003
Dát tip
No já jsem měl moc práce a moc bolesti hlavy ale už je to dobré a tak se to pokuím napravit :)ú

Potrhlice
27. 04. 2003
Dát tip
Juchú, Potrhlice se raduje za Kodynii. Uvědomělá Kodynie bude zase jednou trochu užitečná.

Shadown
27. 04. 2003
Dát tip
Jo jo už to bude

StvN
27. 04. 2003
Dát tip
- příště to zkus zveršovat, hádanky bejvaj veršivaný, ne?

Potrhlice
27. 04. 2003
Dát tip
Ne všechny hádanky bývají veršovaný. Mně to můžeš věřit, já jsem jako malá holka sbírala hádanky a tak vím, jakou mohou mít formu. Veršované jsou samozřejmě hezčí, ale mně se tu ta hádanka vylíhla v hlavě v próze.

StvN
27. 04. 2003
Dát tip
- nehádám se, ale veršovaná by se mi líbila víc

Potrhlice
27. 04. 2003
Dát tip
Tak abys neřekl, tak se to pokusím zveršovat. Až to bude hotové, pošlu Ti avízo.

StvN
27. 04. 2003
Dát tip
- souhlas

Wopi
27. 04. 2003
Dát tip
Já mám jiné akvárko a rybičku. Také v šest večer vyskakuje. Jmenuje se PŘIPOJENÍ K INTERNETU. :)

Bez_nicku
27. 04. 2003
Dát tip
jsi vážně potrhlice :-)

Potrhlice
27. 04. 2003
Dát tip
Wopi, Ty se máš? Bez_nicku, díky za poklonu.

Zly
27. 04. 2003
Dát tip
Ta odrůda se myslím jmenuje Afgánské trenky :-)) A je to fakt dost silný hulení...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru