Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jelen

28. 04. 2003
1
0
1353
Autor
Potrhlice

Jeden jelen byl střelen.

 

Letěl splašen do lesa,

 

kde potkal další dvě střelecká esa.


j_i_r_i_k
11. 05. 2003
Dát tip
Endif: No jóóó, jenže co když to byl takovej ten zmutovanej jelen spešl udělanej, aby nešel zabít? Nebo co když to byl robot? Eso neeso, když nemáš vercajk, prostě neskolíš... A pokud ano, pak se jedná o americký akční film :)))...

Endif
05. 05. 2003
Dát tip
j_i_r_i_k: Nekompromisně trvám na tom, že střelecké eso musí dostat jelena na poprvé i bez bazuky - zvlášť když jsou tam dvě :)

Endif
03. 05. 2003
Dát tip
Máš tam renonc: Když ho nedostala napoprvé, nemohla to být před tím "střelecká esa", nýbrž "střelecká neumětel"! :)

j_i_r_i_k
03. 05. 2003
Dát tip
Endif: Dobrý, tohle mi uniklo :)... Ale co když to byla esa, ale ten jelen byl prostě zatraceně tvrdohlavěj a nechtěl umřít? Vždyť v prvním řádku je, že střelen byl, čili se první eso trefilo ... A že si na něj vzali normální flintu a ne bazuku - to jim chceš zazlívat? :)))

Potrhlice
03. 05. 2003
Dát tip
Endife, asi jsem měla napsat "esa" aby to bylo jasnější. No jo, ať si na toho jelena radši příště vezmou již jmenovanou bazuku.

Potrhlice
29. 04. 2003
Dát tip
Feministky? Kdo to je, to neznám.

Potrhlice
29. 04. 2003
Dát tip
Jo, jo, tak to jsem ráda, že takové exotky neznám. To by bylo neštěstí. Potrhlice feministkou, to si nedokážu ani představit.

j_i_r_i_k
28. 04. 2003
Dát tip
Cirilla už to řekla za mě :)... A kdo si pak vlastně vzal paroží jako trofej?

Potrhlice
28. 04. 2003
Dát tip
Ten rychlejší přece.

j_i_r_i_k
28. 04. 2003
Dát tip
:)))...

Cirilla
27. 04. 2003
Dát tip
tak to měl blbý, chudák. :)

Potrhlice
27. 04. 2003
Dát tip
Jo, jo. Chudák to byl.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru