Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kozí rozumování

29. 04. 2003
1
0
1300
Autor
Potrhlice

Šel zajíček na procházku,

 

vedl kozu na provázku.

 

Koza mečí mek, mek, mek.

 

Zajíc na to : "Fuj, to jsem se lek."


lupen
02. 01. 2006
Dát tip
škoda toho posledního řádku a slabiky navíc..

Potrhlice
22. 07. 2003
Dát tip
Bloncko, nemám žádná vavřínové ambice. PS: Smím se na něco zeptat? Ty ses dala na dráhu nesmiřitelných kritiků? Doufám, že neočekáváš od obyčejné říkanky nějakou myšlenkovou hloubku a literární hodnotu.

blondýna
22. 07. 2003
Dát tip
já si píšu co chci a moc se zviklat nedám:-) ty tak čiň též:-)

Potrhlice
22. 07. 2003
Dát tip
Já jsem tvrdá jako kámen a nezviklatelná. Jen zavilí kritici by si na mne měli dávat pozor. Co kdybys z těch mých řečiček měla trvalé následky?.Je dobré preventivně varovat, že se tady nesmiřitelní kritici pohybují na minovém poli.

blondýna
21. 07. 2003
Dát tip
to je hodně slabý...

Endif
05. 05. 2003
Dát tip
Potrhlice: Neříkej, že neumíš do pěti počítat :)

Potrhlice
05. 05. 2003
Dát tip
Do pěti? Na ruce prý je pět prstů, tak možná bych i do pěti napočítala.

Endif
03. 05. 2003
Dát tip
Potrhlice: prosím tě, přidej tam párkrát "mek", ať to těm počtářům neleží v žaludku :)

Potrhlice
03. 05. 2003
Dát tip
Nebylo by tam těch mek nějak moc? I na Potrhlici by to bylo moc, umím počítat jen do tří.

Potrhlice
03. 05. 2003
Dát tip
Endif - jedno malý avízko jen a jen pro Tebe.

Potrhlice
29. 04. 2003
Dát tip
Jo, jo, pravdu díš.

j_i_r_i_k
28. 04. 2003
Dát tip
Ciri: Pořád Ti slabika přebývá, teda aspoň mně jo, aby to bylo v rytmu, takže spíš něco jako "jsem se lek" - nebo přidat mek :) Potrhlice: No jóóó, mi jednodušší máme jednodušší rytmy :)...

Potrhlice
28. 04. 2003
Dát tip
Jiříku, Tys na to káp. Já Ti nevím, mně to vychází pořád do rytmu a spíš mi nevychází do mého rytmu Cirillin verš.

Cirilla
27. 04. 2003
Dát tip
bych tam spíš napsala: "Fuj, já se lek." by tam rytmus nehabroval... veselé, rozverné, vzííířátkovské.

Potrhlice
27. 04. 2003
Dát tip
Mně to stále vychazí do rytmu, asi mám jiný rytmus než Ty.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru