Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Konec jednoho zajíčka

30. 04. 2003
1
0
1415
Autor
Potrhlice

Šel zajíček do lesa,

potkal velikého pesa.

 

Pejsek na něj hup,

zajíc strachy hned dup, dup.

 

Pejsek na něj bu, bu, bu.

Zajíc brečí: "Já tu nebudu."

 

Vyskočil na nožky

a utíkal do lesa,

kde potkal dalšího pesa.


Endif
03. 05. 2003
Dát tip
A dál? :)

Potrhlice
03. 05. 2003
Dát tip
Hádej, můžeš třikrát.

j_i_r_i_k
30. 04. 2003
Dát tip
Ale jo, celkem rozumný přístup... na Potrhlici :)))...

a šlápl do vložky od bot

Potrhlice
30. 04. 2003
Dát tip
Cože, cože?

Potrhlice
29. 04. 2003
Dát tip
I když jde o život, vždy máš času dost.

j_i_r_i_k
29. 04. 2003
Dát tip
Eh? Dost na co? Raketa tu bude za minutu, do krytu se dostanu za dvě - na co že mám dost času? Tohle jde nějak mimo mě...

Potrhlice
29. 04. 2003
Dát tip
Jiříku a co se šťastně vypařit až dorazí ta raketa, taky dorý ne. Když nejde smrt odvrátit, tak si jí musíme aspoň užít, né. Tak, tak.

j_i_r_i_k
28. 04. 2003
Dát tip
Už zase do lesa, kde následovala tatáž pohroma? Nějak se Ti opakují motivy... Chceš tím snad naznačit, že pokud se nám přihodí něco zlého, hlavně nemáme utíkat do lesa, protože tam čeká totéž? :) Ale rým lesa - pesa je hodně mňam :)

Potrhlice
28. 04. 2003
Dát tip
No jo, mělo to být varování, že v lese je nebezpečno a tak vždy utíkejme na druhou stranu.

j_i_r_i_k
28. 04. 2003
Dát tip
A co když jsme na malé mýtince uprostřed lesa?

Potrhlice
28. 04. 2003
Dát tip
Na malé mýtince uprostřed lesa doporučuji vylézt na nejbližší strom a tvářit se, že tam vůbec nejsi. Až se pohroma přežene, slezeš bleskurychle ze stromu a urychleně opustíš mýtinku i les a radši se tam už nikdy nevratíš. Dobrý návod na zachování života?

j_i_r_i_k
28. 04. 2003
Dát tip
No jo... Teda když umíš lézt na stromy, bleskurychle slézat a urychleně opouštět les :)... Ale když jde o život...

Cirilla
27. 04. 2003
Dát tip
:)) ses rozepsala o tej zvířeně

Potrhlice
27. 04. 2003
Dát tip
Jsou to jen veršíky, které vznikly kdysi dávno v jedné rozverné náladě.

Cirilla
27. 04. 2003
Dát tip
ó jéje, ty rozverné nálady, ty jsou mnohdy velmi veselé ;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru