Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Manifest nové fantasy

27. 04. 2003
0
1
2607
Autor
Lowlander

Nový pohled na fantasy...

1 názor

Poor_Boy
01. 02. 2005
Dát tip
Tento klub je výborný nápad. Koneckonců mnoho lidí dnes volá po originalitě ve fantasy... Škoda, že nemám čím přispět, protože moje fantasy je naprosto antioriginální.

Lowlander
07. 10. 2004
Dát tip
KLub nefungoval, nefunguje a asi ani nebude, páč není čas...:o( Ach jo...

leenai
14. 08. 2004
Dát tip
Už jste někdo zkoušel číst Chinu Miéville? (Nejsem si jistá správným pravopisem toho šílenýho jména - napsal např. Jizvu, nebo Nádraží Perdido) považuju ho za dost dobrý oživení... Zkuste to, doporučuju. :)

Vallery
08. 03. 2004
Dát tip
Teď už vidim, že neupadá. Měla sem z toho jen takovej pesimistickej pocit, protože sem přečetla Drakobijce 5, kde jakoby se porotci dohodli, že optimismus je odsouzenej k zániku. A když člověk přečte hromádku sice kvalitních ale neveselejch příběhů a pak jde sem a jako na potvoru si přečte naopak příběh sice milej ale nekvalitní, tak to člověku na optimismu moc nepřidá.

Lysandra
02. 03. 2004
Dát tip
Ale notak :) Chce se to optimističtější pohled před sebe a svět... To se vám pak i v tom pádu umírá hned líp.

StvN
27. 01. 2004
Dát tip
Vše upadá. Do záhuby se řítí. Nepřetržitě.

Vallery
26. 01. 2004
Dát tip
Treba nefungoval, protože fantasy neupadala..... Ale možná, že je to jen můj pocit, že teď už upadat začala.........

StvN
24. 01. 2004
Dát tip
Taky je škoda, že tebhle klub vlastně nikdy nefungoval.

Vallery
23. 01. 2004
Dát tip
tenhle klub mi připadá jako dobrej nápad...... díla tolkienovsko- tolkienovatý už mi pijou krev, vlastně mě štve celej směr kterym se fantasy ubírá....... škoda, že zatim nemám čim přispět....

Lysandra
28. 06. 2003
Dát tip
Jak se tak dívám, tady se nic neděje...

Lysandra
28. 06. 2003
Dát tip
Ale vážně.

StvN
02. 06. 2003
Dát tip
A co říkám? Já tam taky chtěl.

Lowlander
31. 05. 2003
Dát tip
Hih, ale já tam CHCI! Pracně jsem odvolával civilku, abch mohl 1.7. nastoupit a modlím se, aby to vyšlo... však tam budu jen 3 měsíce :o)

StvN
27. 05. 2003
Dát tip
Upřímnou soustrast, no nic. Užij si tu vojnu, jsi jeden z posledních, říkej si jaký máš štěstí, na mě se například už nedostane.

Lowlander
26. 05. 2003
Dát tip
No to víš, StvN, změnil jsem práci a tak nic nestíhám :o((( A 1.7. nejspíš rukuju, takže pořádně se o to budu moct začít starat až tak od října (až zvulkanizuju :oPPP)

StvN
22. 05. 2003
Dát tip
Koukám, že nám to tu žije. Takže sem vrazim kandelábrovo Vlčí město první díl na ukázku, vyjádřete se, ať je vidět, že za něco stojíte a pořád jenom nespíte, medvědi.

StvN
03. 05. 2003
Dát tip
- napadla mě jedna věc - možná by nebylo od věci zřídit tu sekci té fantasy, díky níž tenhle klub vznikl, aby bylo jasně vidět co ne a co už jo

Cirri
02. 05. 2003
Dát tip
Mozem sa pridat aj ked pisem na sapkovu notu ? ;-)

Lowlander
02. 05. 2003
Dát tip
Jasně :o) Hlavní je tvořit "vlastním srdcem" a ne "přes kopírák" :o)))

Lowlander
02. 05. 2003
Dát tip
Mimochodem, omlouvám se za špatnou aktualizaci, ale mám teď hodně hektické období-měním práci :o( (Já vím, že mne to neomlouvá :o/)

Cirri
02. 05. 2003
Dát tip
oki tak sem hodim par fantasy odkazov snad sa budu pacit a nebudu prilis okopirovane ... keby boli tak ma nesetrite ;-)

Lowlander
02. 05. 2003
Dát tip
Neboj, nebudu :o))) Můj "plán" ohledně klubu je celkem jasný :o) BTW: už to, žes' porjevila zájem o členství je znamením "uvědomění" :o))) A už to se cení :o)))

Lowlander: no právě :))) některý klubíky by se mohly tak nějak "propojit" a spojit své členy či tak...nevím...

Lowlander
30. 04. 2003
Dát tip
No, tenhle to nebude (spojit členy ale klidně)... Tohle nebude (není) sběrna fantasy... jde mi hlavně o fantasy, které je prosté klasického klišoidního "nabušenec s IQ bublajícího bahna a inteligentní a krásná čaodějka porazí lehce retardovaného dábelského mága"... Jenže teď an to nemám tolik času, kolik ybhc potřeboval :o(

Lowlander
29. 04. 2003
Dát tip
No ano... je jich moc, ale to nevadí... hlavní je, aby měly nějaký význam... speciálně moje představa tohohle klubu je... ech... vždyť to je v manifestu... no prostě je to vlastně jedno...:o)

Lowlander
28. 04. 2003
Dát tip
Drago nevadí... nevadí inspirace, ale jde o hledání nečeho víc... inspirace být může, ale nesmí to být vyloženě odvar...:o)

Lowlander
28. 04. 2003
Dát tip
Drago: Co je Sleworld? TAk já se Ti na ta dílka mrknu...:o))) kdyžtak je sem taky šoupni...:o)

StvN
28. 04. 2003
Dát tip
- Drago - budu se krotit jak to jen půjde

StvN
28. 04. 2003
Dát tip
- Drago - budu se krotit jak to jen půjde

těch klubů okolo fantasy je tu poslední dobou nějak moc.....:)

Lowlander
27. 04. 2003
Dát tip
:o)

Drago
27. 04. 2003
Dát tip
myslím že tento klubík je dobrej počin a držím mu palce... a přeju hodně štěstí do začátku... a že bych se i přihlásil? nebude to najednou trochu moc?

Lowlander
27. 04. 2003
Dát tip
Hih, čiň, jak uznáš za vhodné :o) Program je jasný, tak jen doufám, že z toho taky něco bude :o)

Drago
27. 04. 2003
Dát tip
jo to já taky.. právě že se mi to líbí...

Drago
27. 04. 2003
Dát tip
žjóva, to bylo rychlý... díky, Low... a dáš sem i Sleworld?

Lowlander
27. 04. 2003
Dát tip
No, jak jsme psal v programu... už mě docela štvalo pořád číst to samé...:o((

Lowlander
27. 04. 2003
Dát tip
Jasně :o)

Drago
27. 04. 2003
Dát tip
no tak doufám že Tě nezklamu... a nevadí že teď mám rozepsaný dílko (už jeho dva díly vyšly) inspirované sapkowskim? Ale jen minimálně...

StvN
27. 04. 2003
Dát tip
- jdu do toho s tebou a byl bych rád, kdyby se tenhle klub nestal sběrnou veškerýho písmáckýho fantasy, vybírej si

Drago
27. 04. 2003
Dát tip
hmm, jsem rád že se to tu rozrůstá )i když nejsem autor, ale dobrá fantasy mne potěší..) ale prosím, StvN, kroť se ve svých kritikách ať nám ten klub hned nezruší :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru