Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dotek tvých vlasů..

03. 05. 1999
1
0
1258
Autor
Jarka

Na polštáři rozhozené, v barvě zlatých klasů, polibek na ústa a dotek tvých vlasů, hebké a zlaté, jako plástev sladkého medu, třpytící se, jako tříšť chladného ledu... Já tiše šeptám: "Nesmíš odejít..." Zůstaň se mnou a nepřestávej snít... Dotkni se jen lehce a spoj ruku mou s tou tvojí... Jen lehce..., i dotek lásky někdy totiž bolí... Dotkni se rty tvými rtů mých, jako když se snáší na zem bílý sníh, tak jemně, jako když padají vločky z nebe... Dotkni se mě a já se dotknu Tebe... Ve větru rozevláté s lehkostí jemného hedvábí, stočené v prstýncích sladkých a medových.. "Pojď, tak pojď..." - snad tě přivábí, mokré od slz a přitom..., ...zní tu tichý smích...
NICO
05. 05. 1999
Dát tip
Snad jen zavidim tomu, kdo dotykat se te muze...

lonelyman
05. 05. 1999
Dát tip
Jses citliva a sniva, pokazde kdyz ctu neco od tebe, je mi tak nejak krasne na dusi...Diky

Merle
04. 05. 1999
Dát tip
Až na představu medem "oblemcaných" vlasů, která se mi neotbytně vynořila, sem se nechal unášet proudem a jen se tiše kochal...

snoopy
04. 05. 1999
Dát tip
jedna z tvých nejlepších, možná právě ta nejlepší (zatím)

Jákob
03. 05. 1999
Dát tip
Závidím poprvé ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru