Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jenom jedna

03. 05. 2003
3
0
4179
Autor
Movsar

 

Adriana s apatickým výrazem tváře upila pampelišky jedu. Pevně stiskla krvavě rudými rty stonek a nasála bílé šťávy. Pokyvem vpřed a vzad tak učinila ještě několikrát, až v ní zmizela všechna tekutina. Ještě stále držíc v ruce bezvládnou část rostliny, sjel do ní prudkým nárazem obrovský příval energie, jež zatřásl celým jejím tělem. Adriana se klepala jako osika pod širým nebem, před zraky všech andělů, uprostřed širokého pole, které končilo tam, kde začínala zmírající existence její květiny.

A pachuť pampelišky jedu ji zasáhla v nekončícím počátku jejího skonu.


drami
17. 02. 2005
Dát tip
Hoy pampeLIŠÁKU :-))) oooo boooože, to je podobenstwýýýý *t

Evička
25. 11. 2004
Dát tip
To ty jsi fabrika - hříček, A.!! .-)) *

Movsar
25. 11. 2004
Dát tip
proti nejslabší se ti útočí, co? to jste vy ženy...

Evička
25. 11. 2004
Dát tip
ne, ale nikdo sem nechodí, tak jsem ti napsala vzkaz sem .. a vůbec, vtipálku! :-))

Movsar
25. 11. 2004
Dát tip
prazvláštní ženská logika..

Evička
25. 11. 2004
Dát tip
:-) a vůbec ... všiml sis, že jsem tvoje dílko posílila o jeden bodík?.. na důkaz mé přízně :-)) (co je to logika? :-)) )

Movsar
25. 11. 2004
Dát tip
no, vždyť já jsem rád. evičko.

Elyn
28. 10. 2003
Dát tip
Moment, na pampelišky se přece neumírá, ne? :) To už bych tu totiž nebyla, co my jich jako děti sežvýkali... To skonala spíš ta pampeliška, ne? Hermes: jak by Caravaggio namaloval skon pampelišky?:)

HERMES
21. 05. 2003
Dát tip
Velmi naturalistické. Jako bych to viděl před sebou: to obrovské nekončící pole, plující oblaka, sluneční paprsky, dívka Adriana držící jedovatou květinu a zmítající se v momentu extatické smrti. Je to celé naplněno pravdivou myšlenkou, jako obraz od Caravaggia. Autor mistrovsky vystihnul Adrianinu osamělost a nutnost naprostého se odevzdání milosrdným nebesům. Je to literární skvost, a proto dávám Tip.

WiruZ
21. 05. 2003
Dát tip
jo mas lepci.....

Zly
03. 05. 2003
Dát tip
nezaujímavé.. :-))

sen a proč?!!

Ale zaujímavé !

Carrie
02. 05. 2003
Dát tip
zaujímavé...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru