Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kamenná poezie

02. 05. 2003
0
0
2700
Autor
Josefk

Zase po roce největší tuzemská burza a výstava minerálů -

ve dnech  2. až 4. května

v Tišnově!

 


clovrdik
19. 05. 2003
Dát tip
jo jo, šutry mám taky rád :-)); až pojedu letos pod stan do Českýho ráje, určitě tam skáknu do nějakýho muzea a na kameny kouknu :-)

Cirilla
06. 05. 2003
Dát tip
Ten znám!! Takovej velkej plakát dotyčnej zpěvák byl celej v bílom :)) ne? Mě zasej visela v pokojíku tehdy obtloustlejší Iveta Bartošová hned vedle vybledlejch medvědů...

Všichni byli v bílom a za nima byl papundeklovej strom s papundeklovejma jabkama. Byl to propagační plakát k desce Kroky Františka Janečka - Děti ráje. :o)))

Rowenna
05. 05. 2003
Dát tip
****No vida, jak taková šutrologická upoutávka dokáže vzbudit vlnu emocí. Kvůli manželovi geologovi jsem kdysi docela dobře rozeznávala ledacos, a dokonce mě to zajímalo. :-))) Kdyby sbíral brouky, vyznám se v broucích. :-)))

Kastel
05. 05. 2003
Dát tip
Letní hledání šutrů: zahlédl jsem jednou v dáli jak se lesknou minerály motorku to nejspíš chtělo - leskne se mi už jen čelo...

Jako dítě jsem sbírala šutry... a z geologie jsem měla jedničku... i když teda přiznám se, že buližník taky nepoznám...:o))) Od kamarádky jsem za něco vyvekslovala krásný broušený vajíčko z mexickýho obsidiánu, který jsem pak neprozřetelně vyměnila s mladší sestrou za moučník. Myslela jsem si, že se nadlábnu a šutr si v nestřeženým okamžiku vezmu zase zpátky, ale mrcha ségra si ho uložila do postýlky pro pidipanenku, obložila vatou a zamkla do dětskýho trezoru. Pochopitelně že šel otevřít, ale bylo by to děsně průhledný!!! Čekala jsem, kdy ho vyndá, ale ona nic!!! Až když jí bylo 16 let, tak mi ho zpětně odprodala za 150 Kč!!!

Cirilla
05. 05. 2003
Dát tip
To znám, přesně takhle vypadaly obchody s mou o devět let starší sestrou. Abych jí já (tehdy 6), coby dospělou (15) a její stejně dospělé kamarádky neotravovala, vždy mi dovolila vybrat si cokoli z její skříně. Ve skříni měla ale jen stará abíčka, nelepící samolepky a plakát Mišéla Žaksóna... A já jí na to vždycky skočila!!! Nespravedlnost tehdy vládla světem.

Aj, moje sestra je o devět let mladší!!! Ale nemůžeš to být ty, Cirillo, protože v mojí skříni nikdy žádnej plakát Mišéla Žaksóna nebyl. Byl tam ale horší... KROKY FRANTIŠKA JANEČKA... matka mi ho odněkud přitáhla a nalepila na dvéře...

Narvah
04. 05. 2003
Dát tip
už zas : )

Dabi
03. 05. 2003
Dát tip
Děkuji Josífku za upoutávku, pojedu se podívat:-)

Bez_nicku
03. 05. 2003
Dát tip
V Tišnově jsou pěkný nejen šutry

Cirilla
02. 05. 2003
Dát tip
Hu, a myslíš, že tam vystavěj i buližníka? :) Stavila bych se, ale škola volá :(.

Cirilla
02. 05. 2003
Dát tip
Náhodou, mě to ftipný přišlo :))

Josefk
02. 05. 2003
Dát tip
raděj džouk nežli pšouk :-))

Wopi
02. 05. 2003
Dát tip
buližníci hráli buly prohláli je a teď bulí

Wopi
02. 05. 2003
Dát tip
ruly z toha mají srandu a odjeli na Rulandu

Wopi
02. 05. 2003
Dát tip
z toho

Wopi
02. 05. 2003
Dát tip
asi začnu psát verše o kamenech :))

Wopi
02. 05. 2003
Dát tip
netřeba mě chváliti, Stando, dobré zboží se chválí samo! :)

Wopi
02. 05. 2003
Dát tip
center>

Wopi
02. 05. 2003
Dát tip
ach jo...

Wopi
02. 05. 2003
Dát tip
no jo, budu druhej...

Cirilla
02. 05. 2003
Dát tip
S_V: naši mě odmalička vedli k tomu, bych každýho pozdravila, měla úctu ke starším a za všechno poděkovala. :) Snad se jim to povedlo... aspoň někdy se snažim.. :p Josefk: to by ses divil, ono když se zarazej ty pšouky, ani džouk nepomůže ;) Wopi: mám doma malého buližníka on smutný je a pořád kníká: "pořiď mi ženskou, buližnici, by měli jsme malý buližníci." No, se mi to nějak moc zdá podobný mníčí básni, tak snad se toho ani nechytejte :)

Wopi
02. 05. 2003
Dát tip
:)

Josefk
02. 05. 2003
Dát tip
S-V,W.,C.: :-) rula, obyčejná rula, ale taková stébelnatá rula, to je nádhera!!! mám jeden takovej kousek, hotový výtvarný dílo, však jsem nad fotkama z Paříže říkal včera dceři:" to je socha? to je okopčená stébelnatá rula z Doubravčan! " omlouvám se, že sem se tak nechal unést poezií, co ji tady pěstujete :-)

Cirilla
02. 05. 2003
Dát tip
to vypadá zajímavě: S-V, WC... no tím jsem fakt nechtěla naznačit, že bychom s Wopim patřila tam někam, probůch! :)

egil
02. 05. 2003
Dát tip
volal mě tu někdo?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru