Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Napätie

07. 05. 2003
9
0
1441
Autor
Záclona

 

zápalky mi škrtli o šaty

škrtli sme plány v napätí

 

že si neustále

šliapeme na päty


Sýkorka
28. 05. 2003
Dát tip
to, čo si do básne dala, nemáš odo mňa :o), vieš ten obsah je úplne iný. Nezatracuj túto báseň. Veď vieš, že aj mne sa to stalo, a ešte aj skoro doslova :o)). Proste sa ovplyvňujeme. A je to aj dobre. Stále si zachovávaš seba, svoj štýl, ktorý veľmi obdivujem!

Sýkorka
28. 05. 2003
Dát tip
to, čo si do básne dala, nemáš odo mňa :o), vieš ten obsah je úplne iný. Nezatracuj túto báseň. Veď vieš, že aj mne sa to stalo, a ešte aj skoro doslova :o)). Proste sa ovplyvňujeme. A je to aj dobre. Stále si zachovávaš seba, svoj štýl, ktorý veľmi obdivujem!

Záclona
28. 05. 2003
Dát tip
nebolo by to lepsie vo verzii> skrtli sme zapalky v napati ze si neustale sliapeme na paty alebo nieco podobne ? Stoji to zato prepracovat to ?

Záclona
26. 05. 2003
Dát tip
fakt ? jaj,to prepáč mrzí ma, v tejtomám pocit, že som konečne povedala, ako si niekedy s T.lezieme na nervy tým, že sme spolu ako obchádzanie okolo horúcej kaše

Sýkorka
25. 05. 2003
Dát tip
napätí - na päty, hmm, odkiaľ to len poznám ;o) fakt podvedome - sa ovplyvňujeme. má to ale inú pointu. zdá sa mi možno trošku nedotiahnutá, neviem, necítim tam to, čo v iných tvojich básniach - nie je tam tá úderná sila... Ale naozaj iba subjektívne.

floyd
19. 05. 2003
Dát tip
hmmm ako elektrotechnik som tam marne hladal napatie... ale potom som si to precital este raz a *

Jó!!So slovénčinóu já mieuoam vóla mos problémos!ALe napodruhý už lepší a napotřetí nejhezčí.

houba
07. 05. 2003
Dát tip
*

Záclona
06. 05. 2003
Dát tip
prečo Tatabojs ?

Lyryk
04. 05. 2003
Dát tip
.-)

tanganika
04. 05. 2003
Dát tip
***

Dabi
02. 05. 2003
Dát tip
:-) moc pěkně zauzlíkované a můj májový upřímný t* pro Tebe :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru