Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Uvězněn mezi prsy

02. 05. 2003
5
0
4048

Brno je město bohaté na krásné ženy a já potkal jednu z nich.

Ve čtvrtek ráno jsem vyvezl ze své garáže svůj silný stroj motocykl Yamaha V-max, nasadil si helmu a vyrazil po dálnici směrem na Brno. Byla to jedna z těch nudných služebních cest, kterou jsem nechtě musel vykonat. Mám rád, když mi kolem těla proudí divoce vítr. Kovová pachuť nebezpečí. Auta na dálnici se vlekla, a proto jsem zrychlil na 170 km/h a vychutnával si v levém pruhu bezstarostnou jízdu.

Z dálky jsem viděl, že jsou v obou pruzích kamiony a aniž bych zpomalil, projel jsem mezi nimi. 

Celé dopoledne jsem strávil diskuzí s novými sponzory a obchodními partnery. U posledního rozhovoru byla přítomna i manželka jednoho ze zůčastněných byznysmenů. Jmenovala se Jana. Její oči čím dál víc ulpívaly na mé hrudi prostupující skrze uplé triko, zdůrazňující mé mužné bradavky. Její manžel, po telefonickém hovoru opustil beze slova jednání. Když se dozvěděla, že jsem trenérem tenisu, projevila neočekávaně zájem o tréninkové hodiny. Po odchodu všech jednajících mi Jana nabídla v kanceláři svého muže espresso. Věděl jsem oč jí jde. Položil jsem ruku na její souměrný zadek a přitáhl ji k sobě. Jana se pousmála a začervenala, ale neodtáhla se. Naopak začala mi rezepínat kalhoty. Měl jsem ho tvrdýho jako pádlo. Já jsem jí naoplátku osvobodil plná ňadra z podprsenky. Svlékla si tanga a já spatřil do hladka vyholenou mindu.

Položil jsem ji nahou na stůl a začal ji svám kyjem třít pochvu. Silně zvlhla a začala sténat, když jsem ji protahoval komín. Svíjela se a zatínala nehty do mých prsou. Netrvalo dlouho a Jana mohutně vyvrcholila v báječném orgasmu. Na chvíli jsem přestal a potom využil své fyzické síly, přidržel ji za boky a pokračoval s nezměněným rytmem v souloži. Byl jsem jako stroj, nemohl jsem se udělat, a proto mi Jana navrhla soulož mezi svá prsa. Byla natolik obratná, že jsem záhy výstříknul do jejího obličeje obrovskou dávku bílého semene. Dala mi telefon a já dopil studený kafe.

 


Azraq
30. 12. 2003
Dát tip
Po dlouhém rozmýšlení jsem se rozhodla přečíst si všechna tvoje díla. OOOOpravdu zajímavá. !.....minda.....chá chá -to jsem ještě neslyšela:-) Jinak velice oceňuji poslední větu. Též jsem konečně zjistila příčinu toho, proč "píčeš" dílka tohoto typu. V některých větách je zakódován jejich skrytý význam. Tento význam se často opakuje. 1.komplex:Například z této povídky usuzuji, že toužíš po životě mladého úspěšného muže. Tímto životem, ale zřejmě nežiješ, proto ho aspoň převádíš do literární formy (podnikatel). V naší moderní společnosti se za úžasného, nejlepšího a nejžádanějšího muže považuje právě podnikatel. 2.komplex:Nejseš si jistý sám sebou. Zvyšuješ si sebevědomí rychlou a nebezpečnou jízdou a velkým strojem. Popisu jízdy po silnici jsi věnoval značnou část. Ale opět: v normálním životě by ses bál, a tak v tom literárním ještě více přeháníš. 3.komplex:Okamžitě jsi dostal žádanou ženu. I z jiných tvých děl je cítit, že nemáš úspěch u žen, a tak opět ve svých dílkách píšeš, že jsi jejich bůh, že tě milují a touží po tobě. Ze všeho je cítit tvoje rádoby samcovitost a nadvláda nad ženami. Ve skutečném životě postrádáš mužnost, a tak si to v literárním opět vynahrazuješ, ba přeháníš. Připomínáš mi moc nadrženého neandrtálce. Zakládáš si na rychlosti (další komplex), která je pokládána za další přednost pořádného muže. Zvládnout ženu za 3minuty? Óóóóó! Také si myslíš, že mohutnost a síla patří k muži (tvoje motorka). Divím se, že jsi ještě nenapsal nějakou příhodu, kde přepereš rozběsněného býka. Bohužel už mne bolí prstíčky, tak se nemůžu více rozepsat. Zkus svoje výplody donést k psychologovi, snad Ti pomůže. Můj závěr: Máš ho malýho, a proto trpíš nedostatkem sebevědomí. Potřebuješ ho zvednout, a proto se schováváš za literární tvorbu. Ve svém zoufalství v kritikách, které ti přicházejí nevidíš, že si z tebe dělají srandu, ale vidíš jen, jak tě všechny autorky ženského pohlaví obdivují a muži ti závidí. Nikdy jsem nevěřila, že by mohl existovat čistě Freudovský komplex. Ale ano, tvoje problém vychází čistě z dolní části tvého těla a tvojí sexuality. Tvůj problém má jenom tento jeden důvod. Až se vrátíš na začátek a prošetříš důvod, zbavíš se i té hromady důsledků. Jinak oceňuji, jak jsem již řekla, poslední větu. Tu ti musel někdo poradit - neříkej, žes ji vymyslel sám:-)

Azraq
30. 12. 2003
Dát tip
No, ano jsi zajatec moderní doby úspěšných mužů s dobrou kariérou, kulturistů, atd... Myslím, že jsi vyrůstal v patriarchální rodině, kde tatínek byl ožrala. Tak jsi začal hledat ideál muže v pánských časopisech (Men's Health). A našel jsi tam to, co ty nejsi a co ti chybí. Zkus začít od začátku, ju? S čím si ale pořád nevím rady jsou tvoje mužné bradavky pod uplým trikem.

Milly
18. 12. 2003
Dát tip
ale ty kritiky sou sranda... :-)))

tele
02. 11. 2003
Dát tip
nejdřív jsem byla zvědavá... podle mě to není zrovna hodnotné, není to erotika ani porno. možná bys měl radši malovat.

MCMLIII
30. 09. 2003
Dát tip
Opět se potvrzuje, že čím (z mého hlediska) pokleslejší tvorba, tím více přitahuje čtenářů. Omlouvám se za svůj názor všem, kteří Adonisovu tvorbu oceňují. Začal jsem Adonisova dílka číst, když byla vyřazena z klubu Erotika v poezii... Vida, co dělá pomyslný zákaz nebo označení něčeho jako pornografické! Bohužel Adonisova dílka nejsou ani pornografická. Možná pornografická ve stylu německých erotických filmů z prostředí kožených kalhot s padacím mostem, které ve svých začátcích vysílaly taktéž české komerční televize. Pokud je autorem skutečně muž, tak mě udivuje nevídaná sebevzhlíživost. Od zdůrazňování bradavek až po popisy "antických" varlat a neobvykle velkého penisu. Adonis tím pravděpodobně něco kompenzuje. Ovšem dokáže se po svém "vypořádat" i s takovou banalitou, že semeno je bílé - viz "že jsem záhy výstříknul do jejího obličeje obrovskou dávku bílého semene."

MCMLIII
30. 09. 2003
Dát tip
Opět se potvrzuje, že čím (z mého hlediska) pokleslejší tvorba, tím více přitahuje čtenářů. Omlouvám se za svůj názor všem, kteří Adonisovu tvorbu oceňují. Začal jsem Adonisova dílka číst, když byla vyřazena z klubu Erotika v poezii... Vida, co dělá pomyslný zákaz nebo označení něčeho jako pornografické! Bohužel Adonisova dílka nejsou ani pornografická. Možná pornografická ve stylu německých erotických filmů z prostředí kožených kalhot s padacím mostem, které ve svých začátcích vysílaly taktéž české komerční televize. Pokud je autorem skutečně muž, tak mě udivuje nevídaná sebevzhlíživost. Od zdůrazňování bradavek až po popisy "antických" varlat a neobvykle velkého penisu. Adonis tím pravděpodobně něco kompenzuje. Ovšem dokáže se po svém "vypořádat" i s takovou banalitou, že semeno je bílé - viz "že jsem záhy výstříknul do jejího obličeje obrovskou dávku bílého semene."

trigate
04. 08. 2003
Dát tip
...a proto jsem zrychlil na 170 km/h a vychutnával si v levém pruhu bezstarostnou jízdu... No to jsi tedy zrychlil. Zajímalo by mne, jak dlouho jsi v tom levém pruhu vydržel, než tě probliknul někdo, kdo jel 220. Začínám mít neodbytný pocit, že jsi prachobyčejný teoretik.

Uklízečka má skvělý postřeh!!! Na dálnici se vůbec stanou věci! Mé kožené sedačky by mohly vyprávět. Na rozdíl od zajíčků z tmavé noci se prudko vyřítivších.

Nikolka
02. 06. 2003
Dát tip
Takový hodně moc roztomilý kýč;-) t*

Krel
17. 05. 2003
Dát tip
:-)

jo ten konec je dobrej........a zbytek no jako vzdy....cha......ale jo tip*/* P.S. doufam ze mi neposles vrouci polibek na me obnazene prave nadro, kdyz jsem ti dal tiP...

ulita
13. 05. 2003
Dát tip
Anonym14: ještě že jsem z toho podělanýho města kde věčně leje vypadla...:)

ulita
09. 05. 2003
Dát tip
dlouho jsem se tak nepobavila... co vy????

Wopi
07. 05. 2003
Dát tip
rebecco: posílám taky jeden, ať Ti to není líto :)

Sleeping Beauty: jsi krásná příslušnice něžného pohlaví. Opravdu si vážím toho, že sis udělala čas a napsala mi opravdu krásnou kritiku. Děkuji a posílám ti vroucí polibek na obnažené levé ňadro.

Má na sobě tvá Yamaha V-max emblém tenisového klubu Prostějov?

Rowenna
05. 05. 2003
Dát tip
Monty: :-))) Ale vlaje za ní ručníček s emblémem. Opět nezklamalo. Představa, jak ti prostupuje hruď skrze uplé triko, huahááá. Díky za pobavení.

Rowenno, znám hodně chlapíků, kterým přes uplé triko vystupuje hruď... vídám je často v MHD... jsou totiž tak špekatí, že jim ani nemůže nevystupovat... akorát bych to neshledávala příliš erotickým...:o)))

Zly
05. 05. 2003
Dát tip
:-)) konečně jsem to objevil zatímco dívkyženy se P R S Í my svalovci se HRUDÍME

Zly
03. 05. 2003
Dát tip
Kovová pachuť nebezpečí.. Ach jo...

anonym1
03. 05. 2003
Dát tip
rehabilitace 3 - minutového orgasmu?

Wopi
03. 05. 2003
Dát tip
Máš tam přeťuk - "svým" a ne "svám". Ty poslední dvě řádky bych picnul do stejnýho fontu jako zbytek textu.

StvN
03. 05. 2003
Dát tip
- pomalu začínám chápat - "zdůrazňující mé mužné bradavky...." - dá se to číst a kdybys to ještě trochu okořenil, bylo by to i zábavný

Metodějja
03. 05. 2003
Dát tip
kyjem, mindu --- bléééé, terminologie jak z pokleslýho porna, z toho dycky dostávám epileptickej záchvat z takovejdle slov. :)) Nejvíc se teda ale můžu osypat z oslovení "prdelko", ještě že to tam není.. :) jinak text by to fakt chtělo doupravit, jak navrhoval Wopi.

Yossarian
03. 05. 2003
Dát tip
zkus : www.sexindex.cz/povidky -určitě uspěješ

T_O_M_
03. 05. 2003
Dát tip
Ta část jak jedeš na mašině 170km/h je nejlepší. :-) To jak projíždíš tu druhou mašinu, už tak slavné není. :-(( Ach jo!!!

uklizečka
02. 05. 2003
Dát tip
Z dálky jsem viděl, že jsou v obou pruzích kamiony a aniž bych zpomalil, projel jsem mezi nimi:o)))))))))))

Docela bujná fantazie, co? :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru