Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Svatojánska noc

05. 05. 2003
7
0
1949
Autor
Naso

30 apríla/března som išiel v aute z Jihlavy do Českých Budějovíc. V podvečer. Všade horeli vatry. Vraj upalovanie čarodejníc. Pekný zvyk. Na Slovensku taký nemáme (neviem o tom) a tak som si spomenul, na inú noc, keď horia ohne a mladí sú plní vášne... ,-)

Už je doskákané

Nad vatrami

V žilách nám búrlivo kolujú trópy

Telá po telách

trochu zapátrali

Na nočnej tráve

vášeň sa kopí


Naso
11. 06. 2003
Dát tip
hermit: Jihlava? Hmm, a vieš čo? V Jihlave som sa zastavil, ale dopadlo to čudne. V južných Čechách som kdesi bol chytil črevný vírus a tak cestou autobusom späť do B-lavy som celkom uvítal zastávku v Jihlave. "25 minút" - zahlásil šofér autobusu. Ja som si na WC na nádraží zapauzoval (črevný vírus) iba asi 11 min., ale bus smerom Bratislava-Zvolen už bol smerom na Brno aj s mojou batožinou. Šťastie v nešťastí že o 15 min. išiel iný bus do Brna (80 Kč za záchodovú story) a tam som môj predošlu spoj ešte zastihol... Týmto ale nič proti Jihlave! :-) Len o šoféroch autobusov si už myslím svoje...

hermit
06. 06. 2003
Dát tip
jsi se měl Naso stavit, já jsem přece z Jihlavy! :o)

Miroslawek
04. 06. 2003
Dát tip
doskákal pes příště ho sněz ;o)))

BorisCvek
05. 05. 2003
Dát tip
apríl je česky DUBEN, nikoli březen :-))

Rowenna
05. 05. 2003
Dát tip
****

Čech_Radek
05. 05. 2003
Dát tip
Líbí se mi to :-)

egil
05. 05. 2003
Dát tip
*

Marthin
05. 05. 2003
Dát tip
Mám pocit, že ta vášeň je i po upalování čarodějnic..;-)

iLLi
05. 05. 2003
Dát tip
eh, z toho mi behá po chrbte mráz. Ale v tom pozitívnom slova zmysle. Je to pekný obrázok, ale je mi ho málo, idem na ďalšie verše.

Lyryk
04. 05. 2003
Dát tip
.-))

_iris
04. 05. 2003
Dát tip
:)

Metodějja
03. 05. 2003
Dát tip
Jó, Belltyne ;))
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru