Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Žofie Kabelková

05. 05. 2003
8
0
7288
Autor
papouch

Normálně nikdy na nic neupozorňuju, ale tentokrát nemůžu neupozornit. A když už já na něco upozorňuju, tak to stojí za to .. :)

Chtěl bych vás upozorniti na koncerty a křest desky "Žiju" - Žofie Kabelková.
Vynikající písničkářka, kytaristka, já ji miluju.
(A od předloni jí ještě dlužím strunu G :-)

Nenechte si ujít. Myslím, že je to obrovský talent
a její hvězda bude zářit čím dál víc... (mně věřte, já mám na to ňuch :)

kdykde:

8.5. Jazzklub Železná, Praha, 21:00
9.5. Malá scéna Horáckého divadla, Jihlava, 19:30
21.5. Divadlo Barka, Brno, 19:00

j_i_r_i_k
11. 05. 2003
Dát tip
Jsem ji slyšel na Folkovém kvítku... A nějak mě nezaujala, docela mě naštvalo, že to vyhrála... No a na dalším byla zas a už jako hvězda... Prostě ji rád nemám a géčko jí nedlužím (jestli ono to nějak nesouvisí :))) )... Jo a abych byl pozitivní, tak Radůza hodně jóóó :)...

papouch
11. 05. 2003
Dát tip
j_i_r_i_k ............ (sakra kdo má furt klofat ta podtržítka..! :) ... no každej čoujek je jinej, žejo. někdo Žofku holt nemusí :-)) Já například ne a ne a nemám rád Queen .. :-))

papouch
11. 05. 2003
Dát tip
..... zato mám rád třeba Oldřicha Janotu, bude ve čt. 29.5. v Brně v klubu Podivný Hamlet... :-))

OverII
11. 05. 2003
Dát tip
jo tak to se tam nedostanu :(.... matura za dverma :(

j_i_r_i_k
11. 05. 2003
Dát tip
papouch: Já taky kvíny nemusím...Ale Oldu to zas jóóó, toho můžu... Jenže Brno je trošku z ruky, zvláště takhle v zápočtovém týdnu...

Cirilla
09. 05. 2003
Dát tip
Kdož jste nebyli, litujte, bylo to skvělí a já tam byla. Bylo to tam opravdu super! A Žofie je moc pěkná a šikovná holka. :)

suva
09. 05. 2003
Dát tip
lituju, ale já byla na semináři celodenním a pak jsem potřebovala na vzduch, k rybníku, ke kuňkalkám... já vím, že je báječná!

Humble
09. 05. 2003
Dát tip
Jo, dobré to bylo. suva: hledali jsme Te v rohu, jestli na nas houknes, a ono nic!

suva
09. 05. 2003
Dát tip
soráč, musela jsem relaxovat jinak, ten seminář byl docela náročnej...

Víla
07. 05. 2003
Dát tip
Pozdravujte ji ode mne. Povidala jsem si s ni ve sprchach v Telci. Je moc fajn a ma skvely hlas!!!!

Zly
06. 05. 2003
Dát tip
žofie je skvělá/ nazpívala s Otou Klempou písničku ke kreslenýmu filmu, co dělal můj kamarád/ film nic mnoho/ ale její zpívání moc dobrý

Žíně
06. 05. 2003
Dát tip
kubjin: Jo, Radůza je bomba, ta se vymyká všem folkáčskejm škatulkám. Ale o Žofii slyším poprvé. To je něco podobnýho?

suva
06. 05. 2003
Dát tip
alíčků, říkej si: Jsem naprosto zdravý pejsek a kočička, namám žádný problém, leda, jak upíct dort... :c) a koukejte se dostavit, ať mi tam není smutno! I s Bodláky ve vlasech... :c)

alina
06. 05. 2003
Dát tip
inu uvidíme uvidíme ;o))

papouch
05. 05. 2003
Dát tip
................a dám si sám sobě tip, schválně :-)))

papouch
05. 05. 2003
Dát tip
........jééééééé, vono to nende :-))))))))

Cirilla
05. 05. 2003
Dát tip
Jazz Klub Železná! Juchůůůj, konečně mám důvod tam zajít, so Doufám, že se tam uvidíme! :)) Když ti jde teda o ty tipy...*** :p

houba
05. 05. 2003
Dát tip
díky, už jsem o ní taky slyšela :o) tip*

suva
05. 05. 2003
Dát tip
Chystám se na ní, do jazzu ve čtvrtek, nenechte mě se tam bát.... Budu v koutě houkat, ju?

Albireo
05. 05. 2003
Dát tip
O Barce uvazuju, to je bliz nez Praha nebo Jihlava :-)

Kastel
05. 05. 2003
Dát tip
dík za T a pošli ji do Liberce :o)

Humble
05. 05. 2003
Dát tip
To vůbec néjni blbej nápad, kdo nejde s náma, jde proti nám! Klub v Železné je veskrze příjemen :o)))*

Narvah
05. 05. 2003
Dát tip
a její hvězda bude zářit čím dál víc... ...až jednou zhasne

Jochanien
05. 05. 2003
Dát tip
hmmmmmmmmmmmm

Bacil
05. 05. 2003
Dát tip
Taky si pípnu :-))

ALoDIRuK
05. 05. 2003
Dát tip
s folkáčama je to jako s mandelinkama, nejraděj' je mám na cizím poli :-)) Ne, Žofka je fajn :-)

Calavera
05. 05. 2003
Dát tip
no jo, žofiu som mal možnosť vidieť na prírode, nielenže pekne spieva, ale aj pekne vyzerá :)

ille
05. 05. 2003
Dát tip
jo jednou sem měla husí kůži,když zpívala modlitbu v telči hezký

Bodlak
05. 05. 2003
Dát tip
sůvi, kde to jdeš na Žofku ve čtvrtek? Do jazzclubu v Železné? Tam hraje? To bych možná taky..dej mi , prosí , vědět. Dík.

Bodlak
05. 05. 2003
Dát tip
ježiši, už se mi to vyjasnilo...já měla za to, že je osmého sobota, tak už jsem doma, sůvi, už nemusíš nic dávat vědět:-))) Halt, to je to delší vedení:-))

kubjin
05. 05. 2003
Dát tip
Z Mostu to je trochu z ruky, takže bohužel. A znáte někdo Radúzu?

alina
05. 05. 2003
Dát tip
jééé, Žofii jsem jednou slyšela ouplně oumylem na koncertě Hradišťanu ..... a byla úúúžasná!!! ............hmmm ....že bych si ve čtvrtek posunula odpolední vycházky - na večerní :o)) .....a nebo že bych už konečně přestala bejt chcíplík?!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru