Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nosferatu

05. 05. 2003
11
0
5098
Autor
Kandelabr

můj pokus o středoproudou fantasy, nehledejte nápad a ani na vteřinu neberte vážně :)

Zabili mi bráchu, kurva!

No tak, uklidni se chlape, už je to dobrý!Kde je do hajzlu ten felčar? Doktore! Hlavně klid, jo? Nekousnuli tě?

Byli tři, skočili na bráchu, šel vepředu, nestih sem…

Tak kde je kurva ten doktor?

Vůbec jsem je neslyšel. Neslyšel jsem je. Do hajzlu.

Teď se hlavně soustřeď. Klid. Zvládneš to! Jo?

Bolí to…teče mi krev….brácha…

To bude dobrý…hlavně že tě nekousnuli.

*

Tak jak se daří pacientovi?

Hojí se to pomalu. Ale půjde to. Ještě tak týden a budu v cajku.

No raději by to mělo být čtrnáct dní.

Hele doktore, já sem vám vděčnej za to všecko, ale neříkejte mi co mam dělat jo.

Jste zesláblý, nemůžete tam jít hned, je to sebevražda.
Já vám taky neříkám jak dělat štychy. Každý dělá co umí. A co musí.

Jo. A co musí.

*

Zůstaňte u sebe, chlapi! Kdo je tam vzadu? Do hajzlu, co se tak loudáš s tím světlem? Tady musíte mít voči na šťopkách je to jasný! Každou chvilku vám můžou skočit za krk. Kdo je posranej a rozmyslel si to, má poslední možnost. Protože sranda to není. Až na ně narazíme, tak se jim nečumte do vočí, můžou vás uhranout nebo tak. Nejlíp je vodseknout jim hlavu. Pro sichr ji pak vemte ještě napůl, třeba mu může znova přirůst. Všecko je možný. Jasný? Tak deme na to.

*

Br..brácha?

Jo?

Ty….voni tě nezabili?

Zabili.

Ty zkurvysyni…ty seš…?

Přesně tak.

No…kurva, brácha….dyk já tě ale…to už nejseš ty! To přece nejseš ty! Viděl jsem jak tě rozcupovali!Do prdele… já tě budu muset zabít! Kurva… to nejseš ty…že ne?

Ne. Jsem ted mnohem víc.

Zabiju tě!Já tě zabiju ty zrůdo.Musím tě zabít!

Já vím.Proto jsi přišel…

*

Bolelo tě to?

Ne.

To je dobře, nechtěl jsem, aby to bolelo.

Ty, brácha… mám hroznou žízeň.

Za chvíli zajde slunce, pak vyrazíme.


Zvěruška
07. 05. 2004
Dát tip
Prima zmatek, zápletka a to všechnoTIP

Pan_Serle
03. 11. 2003
Dát tip
Líbí se mi ta hra s dialogem. Připomíná mi to Goffirodovu Zběsilost v srdci. Jen to "sakra" a "kurva" navádí trošku na reakce hrdinů amerických filmů ve vypjatých situacích, trochu to vytrhuje náladu z reality. (Nemluvě o námětu..)Ale kdo vlastně může říct s jistotou, jestli upíři nejsou??? Máš plus za experiment s jazykem a formou, moje stvořitelka by z tebe měla radost... (Pan Serle je postavou z povídky Virginie Woolfové)

El_Fossil
06. 06. 2003
Dát tip
:o)))

:o)))*

FLO
29. 05. 2003
Dát tip
Mně se tohle líbilo. Jak tam nejsou ty uvozovky, tak je to v takovým fofru všechno. To je dobře. tipoch

Josefk
06. 05. 2003
Dát tip
co vyrazíte? :-)))

Kodynie
06. 05. 2003
Dát tip
Jo, takhle se píše správná fantasy (ale myslím, že v případě tohoto tématu jde o obor hororů a ne klasické fantasy, to já jen tak na okraj). Jsi zakopaný poklad pro tento žánr literatury. Mělo to spád, grády i správný závěr. Říkám jen mňam, mlask. PS: Taky si myslím, že uvozovky by pomohly v lepší orientaci v dílku, ale i takhle se to celkem dobře přečetlo.

StvN
06. 05. 2003
Dát tip
Je to dobrej nápad. Jako parodie je to dobrý.

tak vážně to teda neberu :-))) neco mi to připomíná, ale nevim, co :-) nějakej takovej ten zamotanej film, jak se tam prolíná tisíc časových rovin a vůbec netušíš, která je ta reálná :-))) ale ono to asi reálný bejt nemá :-)

Lysandra
05. 05. 2003
Dát tip
Hm... nápad jsem v tom moc nehledala : )) Ale dobrý : ) Mooc mi tam chyběly uvozovky. Asi to byl od tebe záměr, ale chvílema to bylo trochu nepřehledný. I tak: t*

Carrie
05. 05. 2003
Dát tip
Pro sichr ji pak vemte ještě napůl, třeba mu může znova přirůst. :-)))) tomu říkám sichrovka!!!

fungus2
05. 05. 2003
Dát tip
Je to rozhodně zajímavý pokus. Zaujal mě!

Cirilla
05. 05. 2003
Dát tip
Hele, brácha, tak kdy vyrazíme? :E :))

Miki
05. 05. 2003
Dát tip
Tak taklhe vypadá středoproudá fantasy? To jsem teda nevěděl .... To je pro mne větší překvapení a zážitek, než vlastní text.

alina
05. 05. 2003
Dát tip
Hele, Kande?? ....že už jsi mi tohle dával někdy číst?! :o) ..... Akorát už nevím, co jsem na to tenkrát říkala :o)) A ty poslední 3 řádky mě dneska docela rozveselily! :o) *


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru