Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dvoutečná beruška

06. 05. 2003
18
1
6864
Autor
Merle

člověk si myslí, že už se toho zbavil a pak... zase začne psát

když dvoutečka se roztečí,
a rozepne se průsečík,
se sečte plocha mocninou...

 

když jedna celá jedna gé
se zapasují do sebe,
se ráno stává hostinou.

 

jen nehostiná krajina
se pomaličku rozpíná,
a vsává vodní naději,

 

tak řekou proudy spojené
se dělí kolem kamene,
a zbydou prázdná později.


1 názor

sininen
23. 04. 2007
Dát tip
;)

REDH0T
14. 08. 2003
Dát tip
Svižná blbůstka. Vtipná a potěšující.

ulita
17. 07. 2003
Dát tip
to nic, jen jdu tak kolem...:))))

Aki
14. 07. 2003
Dát tip
mňam, berušky já rád... na másle... :o)*

Reistlin
10. 07. 2003
Dát tip
Supééééééér!Mimo to mám rád berušky:-)Takže *! Taky bylo zajímavý sledovat jak jeden stupidní názor rozpoutal diskuzi, která pod to dílko až tolik nepatřila.

Merle
30. 06. 2003
Dát tip
hell :))))) zatím bezkonkurenčně nejhezčí kritika

Helča
27. 06. 2003
Dát tip
Teči teči teči teč Heč *

Dash_707
05. 06. 2003
Dát tip
:))**

Humble
31. 05. 2003
Dát tip
Merle, my máme nějakou koalici??? Když nás PS bude volit, parlament je náš!!! :o)

Merle
23. 05. 2003
Dát tip
dobře.... ale bude veliký.... jinak ať si mě nepřeje!

Merle
22. 05. 2003
Dát tip
PS: ty ji tam nepotřebuješ, ale já ji tam prostě potřebuju a basta! a jo a jo a JO!! dup dup dup!!! ;)))

PS
22. 05. 2003
Dát tip
No jo, tak už nezlob Merlíku, maminka ti koupí lízátko! :o)))

ulita
21. 05. 2003
Dát tip
užívám si prázdná později a je to fakt depka...

PS
21. 05. 2003
Dát tip
Fuj, nemám rád koalici Merle+Humble!!! (Zvlášť když má pravdu! :o))) (Ale nehostiná k tomu vážně potřeba není, Merlíku, on by si Humble obsahu určitě všimnul i bez toho! :o) Že jo, Humble?)

Merle
19. 05. 2003
Dát tip
PS: pro mě to opodstatnění má... díky tomu se třeba tuhle Humble alespoň trochu dostal k obsahu :)

Polárka
19. 05. 2003
Dát tip
...:-) a stále mezi proudy...:-) Jeden myslí a vymyslí velice zajímavou věc. Druhá polovina je jasně tipová a krásná.* @(*-*)@

Humble
19. 05. 2003
Dát tip
PS: ...si piš. Kritika typu "skvěěělýýý, tip" sice dost potěší, ale nic neřekne. Kritika typu "hnusný, jdi s tím do..." občas pobaví, leč neřekne o nic víc. A vo tom to je. Merle: :o))))))

Merle
16. 05. 2003
Dát tip
PS: takhle je to správně, ikdyž ne češtinsky. je to nápověda.

Humble
16. 05. 2003
Dát tip
PS: Jakožto svého času překladatel si gramatických jevů všímám až nechutně dobře, to, že v chápání obsahu mám občas delší vedení, je věc jiná :o)

PS
16. 05. 2003
Dát tip
Humble, ty máš úplně jiné problémy než v chápání obsahu... :o) Až budeš číst tohle, zajisté budeš mít přečtenu mou zdrcující kritiku k tvé povídce. :o) Merlíku, autor je, co se jeho díla týče, bůh. Ale v tomhle případě (jak jsem byl již výše napsal) to nemá rozumné opodstatnění. (No... I když v každém případě to o autorovi vypovídá! :o))) Howgh.

Humble
16. 05. 2003
Dát tip
PS: Jestli to, co jsi mi napsal k povídce, je zdrcující kritika, tak už fakt nevím. Přesně tenhle tip kritik je to nejcennější, co lze zveřejněním na literárním serveru získat, a dělá mi velkou radost, že u každého alespoň trochu kontroverzního dílka nějakou takovou najdu :o) Božský Merle?   

Humble
16. 05. 2003
Dát tip
Samozřejmě typ kritik...

PS
16. 05. 2003
Dát tip
(sorry Merlíku, že s Humblem kecáme tady :o) Humble, pokud sis všiml, u té "zdrcující kritiky" byl smajlík! :o) Slovo zdrcující tudíž beru s nadhledem a stejně tak ho ber ty. :o) A pokud ti taková kritika pomůže, jsem jen rád.

Tynic
15. 05. 2003
Dát tip

PS
15. 05. 2003
Dát tip
Hups. :o) Tak přece jen si toho někdo všimnul a překvapivě Humble. :o) (Inu, je to šikovný a učenlivý chlapec. :o) Mě naopak neslouží ke cti, že jsem si toho všimnul až při druhém čtení... :o( (Ale sám, ne až po přečtení kritik, heč! :o) Merlíku, nehostinná je přece OPAK hostiny, ne? Takže hostina jedno N, nehostinná dvě N. :o) Souvislosti s hostinou si musí všimnout každý, protože o tom to slovo je! (Tohle budu kritizovat vždycky, přestože nejsem exhYbicionista!!!) ;o)

Merle
13. 05. 2003
Dát tip
Humble: dřív jsem to tak dělal, ale jak stárnu, sem náchylnější řekněme k takovýmu soukromýmu humoru :))

Jess
12. 05. 2003
Dát tip
Ach ano, příliš mi to připomíná hodinu matiky. Ale tohle neni taková otrava ^_^

Humble
12. 05. 2003
Dát tip
Hezky, jestlivá neva, dovolil bych si klubíčko :o)* Jenom takovou hnidopiší poznámečku, neměla by ta krajina býti nehostinná?

Merle
12. 05. 2003
Dát tip
humble: no to jo... ale takhle to naznačuje spřízněnost s výše uvedeným hostina...

Humble
12. 05. 2003
Dát tip
Sorry, jsem holt pouhý prozaik a básnické obrazy mi občas unikají (a to jsem to četl nejméně 3x). :o))))))

Merle
12. 05. 2003
Dát tip
Humble: z toho si nic nedělej, já si píšu vlastně spíš do vlastní kapsy. takových detailů si tu asi nevšimne nikdo...

Humble
12. 05. 2003
Dát tip
Možná by to víc bouchlo do očí (i pro takové nedovtipy, jako jsem já), kdyby to jedno n bylo třeba v závorce: nehostin(n)á... :o) Ale píšeš pěkně, ještě se k Tobě vrátím :o)))

Katčenka
12. 05. 2003
Dát tip
:-)

AFRODITA
12. 05. 2003
Dát tip
skvělá, tip

Kastel
09. 05. 2003
Dát tip
pěkná práce - skoro mám z toho protekci :o) T

ulita
09. 05. 2003
Dát tip
uáááá... dokonalé!!! dávám do oblíbených a tiše závidím!!

ulita
09. 05. 2003
Dát tip
jo a doufám, že to nebude dvousečná beruška...

ulita
09. 05. 2003
Dát tip
musela jsem se vrátit - ta poslední sloka... hm. a ach jo.

Merle
09. 05. 2003
Dát tip
uli: ani se nedivim, ze ty jedina chapes :)

Nanthei
08. 05. 2003
Dát tip
teda..úžas! rytmus, nálada, fantazie...:-) ***

JosefTupý
08. 05. 2003
Dát tip
vau!*

PS
07. 05. 2003
Dát tip
teda Merlíku, já už se po přečtení názvu tak těšil... a nikde žádná beruška :o(

Merle
07. 05. 2003
Dát tip
adonis: těžko rozeznat který zvuky vydává tvoje pusa a který tvoje pozadí... nespletl sis písmáka se záchodem? s_b: exhybicionističtí zbabělci se nepřiznávají... alespoň ne, dokud dokážou vyvolat něčí zájem PS: ale to špatně čteš, o ní je přece celá básnička...

Radost
07. 05. 2003
Dát tip
ach jo. pěkná básenka a taková hlupácká reakce... ach jo... a to má krása inspirovat na úrovni morálky... *

Hester
07. 05. 2003
Dát tip
Básnička hravá a krásná. Ode mně rozhodně *** Co se týká Adonise: všimli jste si čtenosti jeho děl? Každej si řekne "ježkovy zraky, to je vůl" a pak se jde podívat, jak takovej člověk píše... že by taktika?

Radost
07. 05. 2003
Dát tip
s_b: žertuješ? obhajovat za každou cenu svůj názor nedbaje na jeho kvalitu je neschopnost uvažovat, ne něco obdivuhodného... nehledíc na to, že tady nejde o názor ale o prostou blbost...

Merle
07. 05. 2003
Dát tip
s_d: je smutné, že mu to funguje a je ještě smutnější, že tohle na tebe dělá dojem

Merle
07. 05. 2003
Dát tip
s_b: je rozdíl mezi stylem a stylizací. a už jen to jméno naznačuje, že tady jde o stylizaci, a chování to jen potvrzuje. on není svůj, on si na něco hraje.

Radost
07. 05. 2003
Dát tip
co je důležitého na póze, kterou se nám tady předvádí? co je na ní hodnotného? co sděluje tím tvrzením? připadá ti to vtipné? nejapné urážení lidí za účelem vlastní exhibice...pokud si stojí za tím, že autor tohoto textu neumí psát (čemuž nevěřím, asi proto, že mj. tady čtu co napsal) proč to tedy nepodloží nějakým argumentem? kdyby tvrdil, že jsi naprosto blbá/ý, taky by se ti to tak líbilo? asi jo, protože to řekl Adonis, co? (Ej Adonis pravil, musíš zabít oslizloně... tak to asi půjdem udělat, ne?)

Radost
07. 05. 2003
Dát tip
jo, to je vážně obdivuhodné... promiň, už nemám čas, jdu se kořit k Adonisovu oltáři, aby už konečně řekl, že si dělal srandu a smazal se...:-))

Radost
07. 05. 2003
Dát tip
:-) reb.: to je mi pane metoda... (omlouvám se za rozohnění...:-((

Merle
07. 05. 2003
Dát tip
ježiši rebeko :))))) ty když začneš kritizovat... je to síla ;)

Merle
07. 05. 2003
Dát tip
reb: nějak se ani nechci zbavovat :)

Albireo
07. 05. 2003
Dát tip
Merle, jestli budeš dál psát takhle, tak se moc těším na další díla! TIP! Beckynce dík za to, že tenhle skvost objevila pro eroklub.

Okeya
07. 05. 2003
Dát tip
Nějak musím uznat, ač nerad ;-), že je to dobré.

Ziggy
06. 05. 2003
Dát tip
to ale no tohle si myslim že je parádní :)

Pája
06. 05. 2003
Dát tip
to já taky* ;-)

Cirilla
06. 05. 2003
Dát tip
moc roztomilý hraníčko, todle. ***

Raději nepiš, vůbec ti to nejde. Leze to z tebe jak z chlupaté deky. Přiuč se raději u mně. Neztrácej čas psaním, věnuj se raději sportovním aktivitám, které zpevňují tělo a posilují ducha. Venku je krásně. PS: Kup si škrtící kroužek na kořen penisu. Vydržíš déle.

Cirilla
06. 05. 2003
Dát tip
s_b: že se na něj nevyprdneš! :)

Cirilla
06. 05. 2003
Dát tip
Jo, mě taky dost baví :))

Jinovata
06. 05. 2003
Dát tip
tralala!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru