Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nabízím vše...

07. 05. 2003
3
0
1675
Autor
Fil

...porosím !!!:-(

Plačíc tiše v koutě

U srdce  bolí

Bolest své Drahé

Vyměním za cokoliv

 

…řekněte – splním!!!


zelva
27. 01. 2006
Dát tip
...tip

Plačíc - přechodník rodu ženského. Plače - přechodník roku mužkého - přítomný, samozřejmě. Nevím, zda-li jde o chybu, nebo se jedná o lesbickou lásku. Tak nebo tak mě to příliš nezaujalo. Ale jde jen o můj názor. Hodně štěstí do budoucna.

Fil
19. 11. 2003
Dát tip
chyba tisku vlivem citového trápení v té době...Díky:-)

V prvním řádku píšeš- "Plačíc tiše v koutě" Ale to znamená, že jste smutní oba. Ty z ní, ona z něčeho. Nebylo by lepší, abys ji obejmul, a alespoň trochu ten smutek zahnal? Líbí se mi na tom ten poslední řádek..je galantní, vypovídá o něčem...

Beast
12. 05. 2003
Dát tip
Zacinam se hodne moc tesit na stredu na Majales, az dorazis a jeste predtim, nez se stihnes lokalne umrtvit mi povypravis, co vsechno se ti posledni dobou prihodilo......:-)

kassiope
11. 05. 2003
Dát tip
Filiku, snad se nic neděje. Je to moc smutný a drásá mi to srdíčko, ale jako báseň pěkný.

víc než sebe dát nemůžeš......

to je lakava nabidka... ale nezneuzivam lidi, co jsou smutni...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru