Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Muž s fantazií

07. 05. 2003
4
0
2128
Autor
AFRODITA

Beruška to byla co jeho okouzlila, jen nevěděl čím právě doznívá

Kde Ty holky jsou, už tu dávno mněly být a mobil mám doma, je to smůla,

tak snad se jim nic nestalo, ach jo.

 No nic domu už nepůjdu, jsem tady tak se budu bavit, aspoň že nemám sukni jako vždy to bych si připadala opravdu jak na lovu, v tom gepardím triku a kalhotách aspoň tolik nevynikám.Tančím, popíjím vodu evian, rozpouštím si vlasy, tančím, popíjím vodu evian, pohazuji vlasy, rozhlížím se okolo sebe. Nic co by za hřích stálo, šmankote vždyť jim teče mlíko po bradě, kde zapomněli kačera.

Jsem protivná, ale to ty extrémy?tak buď je už skoro bezzubec, nebo tohle.Na pořádného chlapa asi nenarazím.Koukám , že tu mají místo podia velkou truhlu, občas na ní někdo tančí, mohla bych taky aspoň se trochu zviditelním.

Jo pomáhá to Ty bez kačera mne obletujou ješte víc, jinak nic!

Už mi to nějak leze na mozek, holky nikde, asi na ně vlezla chřipka, teďka všude řádí ( zákeřně prý nosí dary : bolehlav, krkůškrab, a tak..), je my smutno, skoro do breku

 Aaaa teď přišla hvězda večera ( je fakt kus, jak pohazuje mokrými dlouhými černými vlasy všude zavoní šamponem,má krátké svůdné obepínající černé šaty na úzká ramínka a výstřih, nebo spíš kozy venku, teda téměř?) chlapi jsou pafff, každá vedle ní je teď šedá myš ( ten její vítězný pocit taky znám, jenže dnes je to ona, ne já ).

Tančím, mám splihlé upocené vlasy, unavenej výraz , tak teď už mne těžko někdo bude balit, připadám si příšerně.

Začíná mi být smutno, už po několikáté polykám slzy,

třese se my brada, snažím se to skrývat.

Najednou přede mnou stojí, vlastně ještě nevím kdo, vyzval mne k tanci, jen jsem mlčky kývla a vede mne za ruku na parket.

Hrajou pomalou, objímám jej okolo ramen, je vysoký, svalnatý, zadívám se mu do očí?má je modrý ( to je sen, miluju modré oči ) a mlčí.

Tak to ne, nejen jeden tanec !!!

Moc smělá v rozhovoru s muži nejsem, tak co se tak říká 

Tak se zeptám, kam chodí cvičit, že má takové svaly 

Nechodím, jen trochu hraju fotbal, jmenuju se Martin a Ty 

Viktorie, ale mužeš mi říkat Viki, je to kratší.

Ty jseš pořád takhle mlčenlivej 

Vždyť je ženská emancipace ne Viki

 Já nejsem emancipovaná, nemám to ráda, jsem ráda ženou

 a vůbec mi nevadí když mi muž dveře podrží...

 Jsi tu sama ?

Jo kámošky nepřišly, nevím co se stalo. A Ty ?

Jsem tu s klukama z kopaný, jsou tu tak různě roztroušený.

Jsem jím okouzlená, moje vnitřní pocity jsou v naprosté symbióze.

Modré oči, vlasy hodně krátké, atletická postava, vysoký(vyšší než já) , to je pocit.

Otočila jsem se a vida hvězda zhasla, tančí to jo, ale?

Jo v kráse to asi vždycky nebude.

Při tanci se mne dotknul špičkou nosu říkaje: takhle se líbaj eskymáci , smějem se a je nám báječně.

Noc právě začala


3/5+T psáno trochu horkým srdcem,ale líbí...možná bych uvítal nějaký závěr, něco mírně do erotična třeba :)

AFRODITA
13. 05. 2003
Dát tip
Navždy, to mám radost, možná budu pokračovat...

No jo, takovej svalnatej, modrookej fotbalista ... a já myslel, že se dneska už letí na malinkatý, plešatý skřítky co maj nabouchanou peněžku! :o)))

AFRODITA
09. 05. 2003
Dát tip
Cornel, nevím, já mám doma krásného a chudého...

AFRODITA
08. 05. 2003
Dát tip
Fagus, děkuji, pokračování uvážím.. Pišto, nevím asi Ti moc nerozumím, co kdo vzdal ?

Tak zase soukromá diskuse, radši. ano ?

AFRODITA
07. 05. 2003
Dát tip
Jedna z prvních, řekla bych blbůstka...

"Aaaa teď přišla hvězda večera ....chlapi jsou pafff, každá vedle ní je teď šedá myš. Tančím, mám splihlé upocené vlasy, unavenej výraz , tak teď už mne těžko někdo bude balit, připadám si příšerně." Jóó, tak to mi opravdu zvedlo sebevědomí a máš pravdu (nebo doufám, že v tom je) ..krása je skorem nic... Jinak se mi to líbilo, žádný přemýšlení, pousmála jsem.. a to úplně stačí k tomu, abych mohla tipovat. Někdy je oddechovka lepší...*

AFRODITA
07. 05. 2003
Dát tip
Dont, umíš potěšit, děkuji moc !!

ale kuš, nedělám to kvůli TOBĚ, aby se ti pěkně spinkalo, ale proto, že TO dílko se mi líbí..není zač :-)

Fagus
07. 05. 2003
Dát tip
Občas by to chtělo přidat do věty nějakou tu čárku, ale nijak zvlášť to neruší. Zatím to vnímám jako popis situace, avšak dobrý popis! Všímáš si detailů, to je dobře. Povídka by měla končit nějakou pointou. POKRAČUJ!

TAHLE povídka by končit neměla, měla by být jen rozehranou partií, vzdanou v půli cesty k vítězství.Měla by být jen poklonou čemusi dávno milulému... Nebo tomu jen špatně rozumím ?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru