Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vesmír v kapce rosy

08. 05. 2003
33
0
3657
Autor
Dash_707

Vesmír v kapce rosy

 

 

Na převisu listu

kapka rosy

zrcadlí celý vesmír

i zažene žízeň vosy

 

Na převisu listu

jak démant v diadému

nabízí svěží doušek

Bakchu opilému

 

Na převisu listu

nad mechem skrytým srázem

chystá se kapka rosy

skanout tiše na zem

 

V propastném pádu

se v kameni rozpila

a rozlehlý vesmír

v tisíce malých rozbila


Lotoska
16. 09. 2004
Dát tip
výstižný :-) t.

vesuvanka
18. 07. 2004
Dát tip
Nádherná!!! Píšeš moc pěkně a tuto báseň si dávám mezi oblíbená díla. Díky a TIP

Dash_707
18. 07. 2004
Dát tip
vesuvance a všem ostaním DÍK :o))

andromeda
18. 05. 2004
Dát tip
za celou básničku velký tip - nejlepší je ten konec........

johanne
26. 03. 2004
Dát tip
to je epická báseň :))??? je to celkem hezký, pravda, trošku vybledlé téma, ale ztvárnění se ti moc povedlo - opilý Bacchus, démand v diadému, zkrátka dobrý :)

Elyn
04. 11. 2003
Dát tip
Já tu kapku úplně vidím...a esli to někdo už napsal, tak si to klidně přečtu i znova, však ono to zcela stejné nebude..;)

remik
12. 10. 2003
Dát tip
Zvlastni, prijemne a pekne.

Dero
04. 10. 2003
Dát tip
Vše již bylo řečeno ... nádhera. ***

gabio
22. 09. 2003
Dát tip
tak jsem si říkala, že se podívám na něco od tebe...a tohle je opravdu moc krásný. Nemám k tomu víc slov, než jedno jediný. TIP

Evička
25. 08. 2003
Dát tip
Na převisu listu, na převisu listu, na převisu listu***

Katčenka
14. 08. 2003
Dát tip
Asi to bude znit obehrane a taka,le ja to myslim vazne! Obdivuju lidi,kteri dokazi napsat neco takoveho! Tip je samozrejmosti.

Romy
22. 07. 2003
Dát tip
!!!***

Tristram
12. 07. 2003
Dát tip
moooc pěkný:)

Kačírek
08. 07. 2003
Dát tip
To je hééééééééééézkýýýýýýý ................... :o)

Lunka
02. 07. 2003
Dát tip
Píšeš mile... :)...posílám úsměv a tip...

mikrovesmír:-)*

nemesis
04. 06. 2003
Dát tip
*!

Dash_707
03. 06. 2003
Dát tip
Ansel Adams portrétoval tytéž osobnosti a dokonce ve stejném prostředí jako Paul Milton, ale protože byl v té době slavnější a více vystavoval, byl obecně uznávaným a tatáž díla prodával docela dobře. Jak jsem již napsal, vše již bylo někde řečeno, namalováno, vyfoceno, hudebně zpracováno apod. Jen to nemusíme znát. Kdybych poslední verš o kterém píšeš někde četl, tak se s tím tématem nebudu zdržovat. Ale jinak dík za připomínky, jsou konkrétní a věcné. Jen si nejsem jist, že v budoucnu neudělám něco, co už někdo přede mnou. Nejsem Bůh a tudíž nejsem vševědoucí. Ahoj a budu rád, když se k mým příspěvkům vyjádříš. To říkám bez ironie. :o)

Wopi
03. 06. 2003
Dát tip
To já vím, že se tomu nelze vyhnout! Nijak Ti to nevyčítám, opravdu jsem to myslel jako věcnou připomínku... v podstatě se mi to líbí, jen jsem na to už prostě narazil....

Dash_707
02. 06. 2003
Dát tip
Wopi: nemohu za to, že jsi na jiné frekvenci. Domníváš se, že mnoho z toho, co píšeš, je novum ? Vše už tu bylo, jde jen o to znovu to objevit. Geniové literatury už zemřeli. Vše už bylo mnohokrát řečeno, jen ozvěna slov zanikla v šumu průměrnosti. :o)

Wopi
02. 06. 2003
Dát tip
Když někomu odpovídáš, dává se mu to vědět avízem (vlevo od textu ohlasu) a nemusíš pod jeho nick. Nejsem na jiné frekvenci. Ale některá spojení a přirovnání už byla řečena tolikrát, že jsou prostě omšelá. To je mi líto. Píšeš, že seš fotograf. Myslíš, že když nafotíš na uměleckou fotku totéž, co nafotil kdosi před Tebou, bude to mít tutéž uměleckou kvalitu? Asi sotva, myslím, že víš, že musíš najít něco nového, nový pohled, nový výraz... A já už četl i ten závěr o rozbití do tisíce malých minimálně třikrát. Co na to můžu říct jiného?

zvedavec
01. 06. 2003
Dát tip
:-) Jeden fyzik - Feynman podobne videl vesmir v kvapke vina. Svet je plny kras, len ich vidiet, vsak? A tych suvislosti, dokonalosti v kvapke rosy ci vina...

Dejf
01. 06. 2003
Dát tip
Hezká pointa, TIP

Wopi
01. 06. 2003
Dát tip
bohužel, otřepané

Jo! Poslední slokou jis mně fakt uzemnil!!! Krása*

Dash_707
29. 05. 2003
Dát tip
Dík všem za tipy i připomínky ! :o)

Flegmatik
20. 05. 2003
Dát tip
pekny, moc se mi libi

lenty2
18. 05. 2003
Dát tip
No móóó hezký, ten konec ´mě fakt dostal, úplná slast *

Irea
15. 05. 2003
Dát tip
Kapku já mám taky ráda, hezké obrazy.Moje je třetí a čtvrtá sloka.. Pokud chceš, mrkni na moji "kapku"

bbb
13. 05. 2003
Dát tip
tip

Mone
13. 05. 2003
Dát tip
První co mě uhodilo, bylo hned na prvním řádku...na převisu listu...zprominutím pěknej nesmysl....když vím, co je to převis (třeba na skále), tak si ho bohužel nedokážu představit na listu. Jak démant v diadému.......nějak mi to taky nesedí 2. a 3. sloka jsou nejlepší z celé básně (pominu-li ten převis ve 2. sloce). Jinak se mi tvé básně moc líbí - mezi řadou básníků tady na písmáku se ta tvá poezie blíží nejvíce mé představě o krásné poezii........:-)

Dash_707
13. 05. 2003
Dát tip
Mone: je-li list ztěžklý kapkou, jaho okraj je ohnutý - tím je míněn ten převis...a diadém je ozdobná čelenka princezny (královny krásy apod) zdobená obvykle diamanty. Jinak jsem rád za připomínky a slova ocenění, pochopitelně mne to těší. Dík ! :)

Kolega
13. 05. 2003
Dát tip
Konec dobrý, všechno dobré. Tip

BETY
11. 05. 2003
Dát tip
to se mi líbí :-) tip

freonek
11. 05. 2003
Dát tip
Mně to také oslovilo. Je to milé. Pohladí to na duši :-) Tip

Lancelott
10. 05. 2003
Dát tip
Moc pěkné...zachytává krásu okamžiku okem romantika...:o)

PPI
09. 05. 2003
Dát tip
A proč by mě měl napadat zrovna ten?!Poetismus jest směr česky...takže když už....tak hezky česky!:-))))

Rowenna
09. 05. 2003
Dát tip
****

Sanjuro
09. 05. 2003
Dát tip
Krása nekonečna, symbol všech romantiků...TIP

gepe
08. 05. 2003
Dát tip
ten konec.... :o) *

UchoVoko
08. 05. 2003
Dát tip
HM:-) Líbí se mi Tvé cítění pro vizuální efekt. Ta barva je nádherná. Jednou jsem četl knížku o kapce vody. Byla to knížka po tátovi a ta kapka tam procestovala celý svět. Cvilku byla i v oceánu, taky se pak nechala nést větrem v oblacích pak spadla na zem, třeba zrovna na tenhl list a pak... pak jsi to popisuješ Ty a je to krásně popsané, doufám, že kapka brzy povstane:-)

Yfča
08. 05. 2003
Dát tip
Milé... *

PPI
08. 05. 2003
Dát tip
To je fakt moc krásný poetismus!:-)))Nezval se Seifrtem by na tě byli jistě hrdi!:-))))))**

Dash_707
08. 05. 2003
Dát tip
Díky, jsem rád, že to někoho oslovuje. :)

probably
08. 05. 2003
Dát tip
fajn

Lihomerka
08. 05. 2003
Dát tip
O jak ja bych obcas chtela byt tak silnou kapkou rosy...jenze me se tu a tam nepodari rozbit ani vajicko...:o]] ..pekne ***

Lu_Po
08. 05. 2003
Dát tip
nádhera .... Jip TIP ... a najdeš své dílo také v klubu Salamandří Hvězdy ...... proč? .... je ..... :)

BorisCvek
08. 05. 2003
Dát tip
Je to nádherné.... první sloka je slabší, ale jinak parádní. Působivá, efektní.... :-). Tip.

AFRODITA
08. 05. 2003
Dát tip
až na tu barvu je pěkná tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru