Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jsem kde jsem, havrane

04. 05. 1999
1
0
2292
Autor
AHED

Printovi...

Jsem v trávě Samotný opuątěný pokoj Pokryl mou kůľi Jsem nemoc Kterou trpíą Svírám tě jeątě víc neľ dřív Ale Nevidím sny naąich barevných fantazií Modrou oblohu setřu rychlým Pohybem tvých prstů Havraních vlasů Politých sladkým deątěm Jsem v moři Utopený a promoklý na kost Rybář prázdných sítí Pavučin Pánev prohnutou do bolestnýho oblouku Ti nabízím Tak si jí vem a neváhej Uľ ani minutu Nevím jak dlouho tohle vydrľím Nemůľu dýchat Svírám si plíce jeątě víc neľ dřív Ale Necítím uľ ľádný tvůj letmý dotek Na mém holém těle Neoblečený strach (Vrátím se pro víc) Pohybem tvých rtů Havraních vlasů Politých sladkým deątěm Jsem vítr Slabý a nemocný v květinách Tíľíą mě Motýle! Lámu se Praskám (Umírám s tebou Do tebe) Podél otřískaných zdí odrolených omítek Dunivých chorálů Skláním se k obloze Proplétáme prsty v Nekonečném Svíráme nádoby plné smutku Vskutku Třískáme těla o vlny Mrtvých davů Ale Nikde tě nevidím Nikde tě... ®ár Slunce mi oči vypálil Miluju Slunce Ale Teď bych ho nejradąi zhasnul...
ikarka
30. 06. 2002
Dát tip
***! ............

Laďa
04. 05. 2000
Dát tip
Lámu se a praskám.

Print
14. 05. 1999
Dát tip
Jsem pořád tady...ve tmě a nahý... Rozsviť!:-)

Print
05. 05. 1999
Dát tip
Jsem tady!!! Světlo svítí! Pojď zhasnout!!!:-))

Print
04. 05. 1999
Dát tip
Ahedku...miluju...Slunce a..., a zhasneme spolu!!!! Zhasneme spolu! Bude to ta nejsvětlejší tma! Vím to, víš to...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru