Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

plazi-mese

10. 05. 2003
3
0
1797
Autor
mila_hanska

Tak to vypadá, po první zkušenosti, že tady jsem nucen názvy děl vymýšlet. Ale dělám to nerad.

Spletenec těl z kterého na mne koukají

stovky hadích očí a hltají mou duši,

mé myšlenky, mé tělo. Strhávají z něj kůži

v cárech. Hadi nejdřív mne a potom sebe

vyslíkají z kůže. I rozeklaný jazyk mi sluší.

Strháváme poslední zbytky toho modrého nebe.

Dotýkáme se ho a celé tělo od něj zebe.

Místo nosu rostou mi po těle šupiny,

místo sebe mám v sobě temné hlubiny,

odhaluji lidské problémy a slabiny.

Úřaduji na kotníku svými dutými meči,

neboť přísluší jim lidský život v křeči.

A další těla ze spletence ven chvátají

zatít jehly s jedovou kapalinou do masa.

Nechat přežívat slabé je krása.


Uffffff, hustý TIP a klub

Noe1
11. 06. 2004
Dát tip
Jo, máš pravdu Krásno. I já *t přidám

m_h: Jů, takovou reakci jsem teda nečekala - já dějuji! ;)

mila_hanska
20. 05. 2003
Dát tip
Nejvíc se mi líbí, když to každý chápe jinak... Dokonce to považuju za to nejlepší co se mi může stát. Nemám rád jasné a nalajnované věci takže ti opět musím poděkovat.

Nepřipadá mi, že bys měl s názvy problémy, máš je povedené a výstižné. Toto "hadí" dílko chápu jako málo krásy v té hromadě špatností na tomto světě. A že si to správné i přes to dokážeš najít. Ale to jsem pochopila asi určitě špatně, že, tak promiň, jestli se tě to třeba dotklo nebo tak.

mila_hanska
12. 05. 2003
Dát tip
Uznávám, že forma je poněkud... nevím jak to správně zhodnotit, ale nějak tíhnu k jejímu obsahu, možná atmosféře, možná vzpomínkám na její vznik... Příště se při výběru pokusím víc uhlídat. Ale děkuji za kritiku. Určitě je důležitá.

Hanacka
12. 05. 2003
Dát tip
Je to dost drsné, ale asi tak vidíš svět kolem sebe. Přála bych Ti, abys nacházela i to, co by mohlo hady zaplašit a obnaženou dušičku přiodít závojem okouzlení.

probably
10. 05. 2003
Dát tip
Mně to přijde spíš jak vyprávění než poezie

Docela přesný komentář dneška - no a co že je to vyprávění - naopak já bych ta slova viděl ještě uvolněněji, méně interpunkce, více prostoru.

Docela přesný komentář dneška - no a co že je to vyprávění - naopak já bych ta slova viděl ještě uvolněněji, méně interpunkce, více prostoru.

katugiro
10. 05. 2003
Dát tip
rýmy jsou poněkud nemístné, moc se do toho pletou...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru