Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

My life

09. 05. 2003
3
0
1937
Autor
gASK

Já vím že ten název je již dost ohraný, ale jinak se to jmenovat snad ani nemohlo:)

It's been more than seven weeks,

since then I'am dreaming dreams...

My dreams,

my dreams only for you.

 

My eyes blinded by your look,

my soul seeking what you took...

My soul,

my soul only for you.

 

My life didn't stop for you,

and I didn't stop too.

But if I do...

My life didn't stop for you,

and I didn't stop too.

I wish I do...

 

It is first time in my life,

I've been saying foolish lies...

My lies,

my lies only for you...

 

And now it seems worse than bad,

I can't take it in my head...

My head,

my head only for you...

 

My life didn't stop for you,

and I didn't stop too.

But if I do...

My life didn't stop for you,

and I didn't stop too.

I wish I do...


Fidunka
07. 12. 2003
Dát tip
Celkem hezký, ale v podstatě nic novýho:)

promin, ale nemam silu si to prekladat - jsem rada, ze jsem opuatila jazykovy gympl a nechybi mi to... Aůle urcite je to pekny;o)

Rimmer
09. 06. 2003
Dát tip
Angličtina tedy není můj druhý jazyk, ale tomuhle ještě rozumím. Rád bych slyšel tu melodii. Už to ode mě začíná být trochu monotónní, ale musím opět *tipnout. A zatím vlastně naposled...

Snilka
11. 05. 2003
Dát tip
To že to zpívá dívka je obrovský plus, jinak by mi to připadolo takový... furt stejný...nucený popovky, ale ten dívčí hlas tomu může dosti přidat. Jinak pěkný, je fakt že všechno už tu jednou bylo, záleží na podání, na pojetí...

soňa
11. 05. 2003
Dát tip
ok*

Cirilla
09. 05. 2003
Dát tip
Ach jo. Zkus to dát do češtiny... Ten začátek tak nějak do Sinead, pak to upadá. Ale v tý ingliš to bude znít dobře, určitě je to pomalej song, což :)

gASK
09. 05. 2003
Dát tip
Když ono se to vylíhlo anglicky:) Skláním se před tvou intuicí - ten song je skutečně celkem pomalý a navíc trochu dobře zní a co je hlavní - celé to zpívá dívka:)

Cirilla
09. 05. 2003
Dát tip
Ono v některých písních nejde o text, ale o celkový dojem z ní. určitě to je moc fajn věc, jen některý obraty jsou trochu klišoidní, co neni, no :)...

gASK
09. 05. 2003
Dát tip
Nu což, všechno už tu někdy bylo... Leč je to můj první text, tak mi snad promineš...;)

Cirilla
09. 05. 2003
Dát tip
Určitě... není to tak zlý a já ani neumim tak dobře anglicky, sama bych to nenapsala :)))

gASK
09. 05. 2003
Dát tip
Zas napsala bys zajisté jiné a lepší věci v češtině:) Hmm, jdu to prozkoumat..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru